Αυτή την εβδομάδα βγαίνει επιτέλους στις ελληνικές αίθουσες η Χαμένη Κόρη, η διασκευή του ομώνυμου μυθιστορήματος της Έλενα Φεράντε δια χειρός Μάγκι Τζίλενχαλ.
Μια ιδιαίτερη, ειλικρινής σε «ενοχλητικό» βαθμό ματιά στη μητρότητα, με μια συγκλονιστική, ομοιογενή ερμηνεία από τις Ολίβια Κόλμαν και Τζέσι Μπάκλεϊ, που υποδύονται τον ίδιο χαρακτήρα σε διαφορετική ηλικία. Τρεις υποψηφιότητες για Όσκαρ, γυρίσματα στις Σπέτσες και ένα εθιστικό score από τον Ντίκον Χίντσλιφ των Tindersticks.
Την ίδια εβδομάδα επιστρέφει και ο αγαπημένος του ελληνικού κοινού Νάνι Μορέτι με τα Τρία Πατώματα, ένα πολυπρόσωπο δράμα που συμμετείχε στο φεστιβάλ Καννών του 2021 και ακολουθεί τις ζωές τριών οικογενειών που ζουν στην ίδια πολυκατοικία κατά το διάστημα μιας δεκαετίας.
Η Μαϊσάμπελ είναι εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα και εξερευνά μία από τις ανοιχτές πληγές της ισπανικής κοινωνίας, εκείνη της αναγνώρισης των θυμάτων της δράσης της βασκικής αυτονομιστικής οργάνωσης ΕΤΑ από τα μέλη της τελευταίας. Στάθηκε η δεύτερη μεγαλύτερη ισπανόφωνη επιτυχία στο ισπανικό box-office για το 2021, ξεπερνώντας τις Παράλληλες Μητέρες του Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Σε επανέκδοση βγαίνει το Blow Up του Μικελάντζελο Αντονιόνι, ίσως το σπουδαιότερο φιλμικό δοκίμιο πάνω στη διαφεύγουσα φύση της αλήθειας και ταυτόχρονα μια έκτακτη κινηματογραφική αποτύπωση των λονδρέζικων ‘60s.
Tέλος, για τους μικρούς μας φίλους κυκλοφορεί ακόμα ένα ευρωπαϊκό ψηφιακό animation, το Ουπς 2! Ο Νώε Ξαναέφυγε.