Για πρώτη φορά ένας πίνακας του Βαν Γκογκ δημοπρατείται στην Άπω Ανατολή από έναν από τους μεγαλύτερους οίκους δημοπρασιών της Δύσης - ένα σίγουρο σημάδι ότι η αγορά απομακρύνεται από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Οι κύριοι αγοραστές της δουλειάς του Bαν Γκογκ βρίσκονται τώρα στην Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και την Κορέα.
Στον πίνακα, το φωτεινό μπουκέτο από γλαδιόλες μέσα σε ένα μικρό δοχείο κάθεται σε ένα σκοτεινό τραπέζι που συνδυάζεται με το φόντο. Οι γλαδιόλες συνήθως ανθίζουν τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο στη βόρεια Γαλλία και η νεκρή φύση που ονομάζεται «Vase with Gladioli» είναι ένα καλό παράδειγμα του στυλ του καλλιτέχνη εκείνη τη στιγμή, λίγους μήνες μετά την άφιξή του στο Παρίσι τον Φεβρουάριο του 1886. Το γεγονός ότι έχει υπογραφεί μπορεί να σημαίνει ότι ο ζωγράφος το χάρισε σε έναν φίλο του καλλιτέχνη
Ο αδερφός του Βίνσεντ, Τεό βαν Γκογκ ανέφερε στη μητέρα τους τον Ιούλιο: «Ζωγραφίζει κυρίως λουλούδια - με σκοπό να δώσει ένα πιο ζωντανό χρώμα στο επόμενο σύνολο φωτογραφιών του. Έχει επίσης γνωστούς που του προσφέρουν ένα μπουκέτο λουλούδια κάθε εβδομάδα».
Γράφοντας στα αγγλικά στον φίλο του καλλιτέχνη Οράτιο Λίβενς, ο Βαν Γκογκ ανέφερε τον Σεπτέμβριο/Οκτώβριο του 1886: «Έχω κάνει μια σειρά χρωματικών μελετών με απλά λουλούδια… Προσπαθώ να αποδώσω έντονο χρώμα και όχι μια αρμονία σε γκρί παλέτα».
Εκείνη την εποχή έφτιαξε αρκετές άλλες νεκρές φύσεις με γλαδιόλες, συμπεριλαμβανομένου του έργου «Βάζο με Γλαδιόλες και Κινέζικου Αστέρια» (Αύγουστος-Σεπτέμβριος 1886), που βρίσκεται τώρα στη συλλογή του Μουσείου Βαν Γκογκ.
Το έργο με τις γλαδιόλες που εμφανίστηκε στο Χονγκ Κονγκ ζωγραφίστηκε πάνω σε μια παλαιότερη νεκρή φύση με πατάτες και ένα μπολ. Αυτή η πρωτότυπη σύνθεση πιθανότατα χρονολογείται από ένα χρόνο νωρίτερα, τον Σεπτέμβριο του 1885, όταν ο Βαν Γκογκ ζούσε στο χωριό των γονιών του Νουένεν, στη νότια Ολλανδία. Πάντα είχε λίγα χρήματα και πιθανότατα ξαναχρησιμοποίησε τον καμβά μετά την άφιξή του στο Παρίσι. Η καταχώριση του καταλόγου του Sotheby’s σημειώνει ότι έχει υπερβεί το προηγούμενο έργο επειδή «ένιωσε ότι η τέχνη του κινείται σε μια νέα και συναρπαστική κατεύθυνση».
Ο πρώτος ιδιοκτήτης του έργου «Νεκρή φύση με γλαδιόλες» ήταν ο Παριζιάνος κριτικός και υποστηρικτής του ιμπρεσιονισμού, ο Τεοντόρ Ντουρέτ, ο οποίος το κατείχε μέχρι το 1912. Μέχρι το 1928 το έργο κατείχε ο Άλντεν Μπρουκς, ένας Αμερικανός συγγραφέας που ζούσε στο Παρίσι και έγινε γνωστός για υποστήριζε ότι ο Σαίξπηρ δεν ήταν ο δραματουργός των έργων που του αποδίδονταν.
Τα τελευταία 40 χρόνια το έργο βγήκε σε δημοπρασία στον Sotheby's τουλάχιστον πέντε φορές, με τις τιμές να διαμορφώνονται εντελώς διαφορετικά σε κάθε περίοδο.
Το 1983 η νεκρή φύση πωλήθηκε για 150.000 δολάρια, στον συλλέκτη από τη Φλόριντα, Έλγουιν Λίτσφιλντ Φιλιπς. Όταν το ίδρυμά του πούλησε το έργο, το 1999, έφτασε τα 1.762.000 δολάρια-, σχεδόν 12 φορές περισσότερο από την πρώτη πώληση. Δύο χρόνια αργότερα βγήκε ξανά προς πώληση, με εκτίμηση στα 1,2 εκατομμύρια-1,6 εκατομμύρια δολάρια, σημαντικά λιγότερο από την προηγούμενη φορά-αλλά δεν κατάφερε να πουληθεί.
Τον Νοέμβριο του 2016 ο Αμερικανός ιδιοκτήτης πούλησε με επιτυχία το έργο για 5.862.500 δολάρια. Η τωρινή εκτίμηση των 9 έως 12,8 εκατομμυρίων δολαρίων είναι περίπου διπλάσια από αυτή που είχε επιτευχθεί πριν από πέντε χρόνια. Αυτή η άνοδος οφείλεται εν μέρει επειδή η ζήτηση της Άπω Ανατολής αυξάνει τις τιμές για τα έργα του Βαν Γκογκ.