Πληρωμένοι εκτελεστές, αιμοσταγείς δολοφόνοι και σιωπηλοί μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους

Πληρωμένοι Εκτελεστές, Αιμοσταγείς Δολοφόνοι και Σιωπηλοί Μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους Facebook Twitter
Για νυχτόβιους σινεφίλ και εραστές της ‘80s παραγωγής τρόμου, η MaXXXine του Τάι Γουέστ έρχεται για να προσφέρει τα απαραίτητα, κλείνοντας (;) αισίως μια ανέλπιστη τριλογία, αλλά όχι απαραίτητα και το franchise.
0

Έχοντας «ξεκουράσει» κριτικούς και κινηματογραφικούς ανταποκριτές πέρσι στο φεστιβάλ Βενετίας, προσφέροντας μια δροσιά ελαφρότητας εντός του φεστιβαλικού… καύσωνα, το Hit Man του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ έρχεται στα εγχώρια θερινά σινεμά για να αποτελέσει μια ασφαλή επιλογή αβαρούς διασκέδασης.

Ο Γκλεν Πάουελ για πρώτη φορά επιδεικνύει σημάδια πρωταγωνιστικού χαρίσματος, το crash test έρχεται την επόμενη εβδομάδα με το Twisters.

Για νυχτόβιους σινεφίλ και εραστές της ‘80s παραγωγής τρόμου, η MaXXXine του Τάι Γουέστ έρχεται για να προσφέρει τα απαραίτητα, κλείνοντας (;) αισίως μια ανέλπιστη τριλογία, αλλά όχι απαραίτητα και το franchise.

Όσοι θέλουν να κινηθούν σε ανάλογα μονοπάτια, αλλά με arthouse επίστρωση, μπορούν να στραφούν στο Vincent Must Die, μια ταινία όπου χωρίς αιτία κι αφορμή άνθρωποι επιτίθενται στον άτυχο κεντρικό χαρακτήρα. Η ταινία έρχεται από την Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών.

Πληρωμένοι Εκτελεστές, Αιμοσταγείς Δολοφόνοι και Σιωπηλοί Μάρτυρες από αύριο στους κινηματογράφους Facebook Twitter
Την ίδια εβδομάδα με τα παραπάνω κυκλοφορεί και το Rear Window σε επανέκδοση.

Οι Ολιβιέ Νακάς και Ερίκ Τολεντανό έσπασαν ταμεία και έκλεψαν καρδιές με τους Άθικτους, όχι μόνο στη Γαλλία, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, ανάμεσά τους και στη χώρα μας, κι από τότε προσπαθούν να επαναλάβουν την επιτυχία, αλλά κάτι δεν τους πετυχαίνει στην εκτέλεση της συνταγής. Ίσως έχουν καλύτερη τύχη με το Α Difficult Year, όπου επιστρατεύουν δύο δυνατά ονόματα της νέας γενιάς της γαλλικής κωμωδίας και έχουν με το μέρος τους την πολιτική συγκυρία.   

Την ίδια εβδομάδα με τα παραπάνω κυκλοφορεί και το Rear Window σε επανέκδοση. Καμία άλλη ταινία δεν όρισε τη σχέση μας με το μέσο, δεν ανέδειξε τον ενδιάθετο σαδομαζοχισμό της σινεφιλίας, δεν εννοιολόγησε το «βλέμμα», όπως το αριστούργημα του Χίτσκοκ, μια ταινία που συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Να το (ξανα)δείτε οπωσδήποτε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ