Το συγκινητικό αντίο του Χάρισον Φόρντ στον Σόν Κόνερι, τον πατέρα του στο Ιντιάνα Τζόουνς

Το συγκινητικό αντίο του Χάρισον Φόρντ στον Σόν Κόνερι, τον πατέρα του στο Ιντιάνα Τζόουνς Facebook Twitter
0

Ο Χάρισον Φορντ απέτισε φόρο τιμής στον «αγαπητό του φίλο» του Σερ Σον Κόνερι, ο οποίος πέθανε την Παρασκευή σε ηλικία 90 ετών.

Οι δύο ηθοποιοί εμφανίστηκαν μαζί στο φιλμ του 1989 «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και η Τελευταία Σταυροφορία», με τον Σον Κόνερι να υποδύεται  τον πατέρα του Χάρισον Φορντ Χένρι Τζόουνς.

«Ήταν ο πατέρας μου... όχι στη ζωή, αλλά στο Indy III», είπε ο Χάρισον Φορντ σε συνέντευξή του στο Variety.

«Δεν ξέρετε πόσο ευχάριστο μπορεί να είναι να σε πληρώνει κάποιος για να κάνεις βόλτα έχοντας στην πλευρική θέση μιας ρωσικής μοτοσικλέτας που αναπηδά κατά μήκος ενός ανώμαλου, ορεινού μονοπατιού, τον Σον Κόνερι», είπε αναφερόμενος σε μια χαρακτηριστική σκηνή της ταινίας Ιντιάνα Τζόουνς.

«Θεέ μου διασκεδάσαμε τόσο... αν είναι στον παράδεισο, ελπίζω να έχουν γήπεδα γκολφ. Αναπαύσου εν ειρήνη, αγαπητέ φίλε», πρόσθεσε.

Πέρα από τον Φορντ, πολλοί αστέρες του Χόλιγουντ όπως, ο Κέβιν Κόσνερ ο Μάικλ Κέιν, ο Ντάνιελ Κρεγκ και ο Πιρς Μπρόσναν έχουν αναφερθεί με θερμά λόγια στον ηθοποιό μιλώντας κυρίως για τον εμβληματικό του ρόλο ως Τζέιμς Μποντ στον κινηματογράφο.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ