Πολλές και ενδιαφέρουσες επιλογές περιλαμβάνει το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
Μετά από οκταετή απουσία, ο Τζεφ Νίκολς επιστρέφει με το Bikeriders. Πηγή έμπνευσης στάθηκε ένα φωτογραφικό άλμπουμ συμμορίας μοτοσικλετιστών που δημοσιεύτηκε το 1968. Εντυπωσιακή ερμηνευτική μονομαχία μεταξύ Τομ Χάρντι και Τζόντι Κόμερ, μήλον της έριδος είναι ο Όστιν Μπάτλερ.
Κι αν ο Νίκολς έκανε 8 χρόνια να επιστρέψει, στην περίπτωση του Ρένου Χαραλαμπίδη χρειάστηκαν 14, επειδή δεν είχε κάτι να πει, όπως δήλωσε ο ίδιος. Ο Νυχτερινός Εκφωνητής σηματοδοτεί μια επαναφορά του πνεύματος των δύο πρώτων ταινιών του και αναμένεται να αγγίξει και πάλι τις ευαίσθητες χορδές των φαν. Μιλώντας για ευαισθησίες και για τρυφερές δημιουργίες, μια τέτοια αποτελεί και το Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person, μια ενδιαφέρουσα, τρισχαριτωμένη indie κατάθεση στο βαμπιρικό μύθο.
Τρυφερός προσπάθησε να είναι και ο Μισέλ Φράνκο με το Memory, μα η τρυφερότητα δεν συνάδει με την αισθητική και το πνεύμα του σινεμά του. Τζέσικα Τσαστέιν και Πίτερ Σάρσγκαρντ βγάζουν το φίδι από την τρύπα, στην πιο προσβάσιμη δουλειά του σκηνοθέτη προς ένα ευρύτερο κοινό μέχρι σήμερα. Στο ευρύ κοινό στοχεύει και το Exorcism, με τον Ράσελ Κρόου να πρωταγωνιστεί και πάλι σε ταινία με εξορκισμούς. Υπάρχει μια αξιόλογη ιδέα πίσω από το εγχείρημα, οι προθέσεις ευγενείς είναι, μα η συνέπεια μετά από λίγο πηγαίνει περίπατο και μαζί της και το ενδιαφέρον μας.
Kυκλοφορούν επίσης η Bernadette με την Κατρίν Ντενέβ στον ρόλο της Μπερναντέτ Σιράκ, το Adam της Μαριάμ Τουζανί με πέντε (!) χρόνια καθυστέρηση, λόγω της περσινής επιτυχίας της επόμενης δουλειάς της, του Μπλε Καφτανιού, και σε επανέκδοση το προκλητικό Peeping Tom του Μάικλ Πάουελ, μια από τις καλύτερες ταινίες που είδαμε ποτέ με αντικείμενο το κινηματογραφικό βλέμμα.