Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση - Τι αποκαλύπτει έκθεση της Κομισιόν

Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση - Τι αποκαλύπτει έκθεση της Κομισιόν Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
4

Έκθεση της Κομισιόν διαπιστώνει ότι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% οι Έλληνες μαθητές έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες, ενώ το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση.

Έκθεση της Κομισιόν για την Παιδεία διαπιστώνει σοβαρό έλλειμμα στην παροχή επαρκούς εκπαίδευσης από το σχολείο στη Ελλάδα, σημειώνοντας πως οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών είναι χειρότερες από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Στην ίδια έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης.

Οι συντάκτες της έκθεσης κάνουν ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32% όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.

Ωστόσο η χώρα μας είναι πολύ καλύτερα από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.

Αναλυτικότερα τα στοιχεία για την Ελλάδα:

- το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά ενώ στην έκθεση του 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%

- το 32,7% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009

- χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πύργος: Υποχώρησε κομμάτι του δρόμου και ένας 12χρονος βρέθηκε στο κενό

Ελλάδα / Πύργος: Υποχώρησε κομμάτι του δρόμου και ένας 12χρονος βρέθηκε στο κενό

«Είδα κάτω μία σχολική τσάντα και μία ομπρέλα, κοίταξα πιο καλά και είδα ένα παιδί μέσα σε μια τεράστια γούβα, προσπαθούσε να βγει και δεν μπορούσε» περιγράφει οι άνδρας που τον έβγαλε από την τρύπα
LIFO NEWSROOM
Μητέρα 3χρονου - Ηράκλειο: «Τον χτύπησα στο μπεμπιλίνο μόνο όταν πήγε να αγγίξει τις πρίζες»

Ελλάδα / Μητέρα 3χρονου - Ηράκλειο: «Τον χτύπησα στην πάνα μόνο όταν πήγε να αγγίξει τις πρίζες»

Κατηγορεί τον σύντροφό της για την κακοποίηση του παιδιού της - «Την πρώτη φορά που χτύπησε τον γιο μου, του ζήτησα με νεύρα να σταματήσει, τη δεύτερη, είπα ότι θα πάω στην αστυνομία.»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Εγω λέω χωρίς να εννοώ ότι αυτό όντως είναι, να διερευνηθεί ότι στα προηγούμενα χρόνια η συμμετοχή των παιδιών των ξένων μεταναστών στα σχολεία ήταν πολύ χαμηλή σε σύγκριση με τώρα, μήπως είναι και αυτός ένας παράγοντας; 2ον οι καθηγητές δίνουν με μεγάλη άνεση τον βαθμό στο γυμνάσιο - λύκειο για να προαχθουν στην επόμενη τάξη "ανύπαρκτοι" μαθητές, μηπως αν κοβόταν θα διάβαζαν περισσότερο για να περάσουν; Εξού και το μικρό ποσοστό εγκατάλειψης του σχολείου, σου λέει, αφου θα με πέρασες τουλάχιστον μην κάνω απουσίες ώστε να πάρω απολυτήριο. Αποτέλεσμα: στούρνοι με πτυχίο
Υπάρχει στην Ελλάδα σοβαρό έλλειμμα στην παροχή επαρκούς εκπαίδευσης και παιδείας.Μήπως αυτο είναι το βασικό μας πρόβλημα σαν λαός αν ειχαμε καλυτερο σύστημα εκπαίδευσης θα είχαμε αποφύγει πολλα λάθη.
27,3% έχει πρόβλημα με την ανάγνωση. Τι ποσοστό έχει πρόβλημα με την κατανόηση κειμένου; Το 35,8% έχει πρόβλημα με τα μαθηματικά. Τι πρόβλημα έχει πρόβλημα με την κατανόηση βασικών λειτουργιών της οικονομίας;Βλέποντας σχόλια και αντιδράσεις και εδώ και αλλού προβληματίζομαι...