«Αν έρθεις αύριο στο σχολείο θα σε σφάξω»: Καθηγητής απείλησε μαθητή γυμνασίου στη Μεταμόρφωση

«Αν έρθεις αύριο στο σχολείο θα σε σφάξω»: Καθηγητής απείλησε μαθητή γυμνασίου στη Μεταμόρφωση Facebook Twitter
EUROKINISSI
3

Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα σε σχολείο της Μεταμόρφωσης, όπου καθηγητής απείλησε έναν μαθητή γυμνασίου, υποστηρίζοντας πως θα τον σκοτώσει. 

«Αν έρθεις την Τρίτη στο σχολείο θα σε σφάξω, και όποιο παιδί βρίσκεται δίπλα σου», είπε χαρακτηριστικά ο 67χρονος μαθηματικός που οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και έφερε πάνω του σουγιά με λεπίδα που ξεπερνούσε σε μήκος τα 22 εκατοστά. 

Ο ανήλικος μαθητής επέστρεψε θορυβημένος στο σπίτι του και ενημέρωσε τη μητέρα του για το περιστατικό. Η γυναίκα μετέβη την επόμενη μέρα στο σχολείο και διαμαρτυρήθηκε στον γυμνασιάρχη για την απειλητική στάση του καθηγητή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, την ώρα που η μητέρα βρισκόταν στο γραφείο του γυμνασιάρχη, ακούστηκαν φωνές από την τάξη του γιου της. 


Η γυναίκα κατευθύνθηκε προς την αίθουσα όπου είδε τον μαθηματικό να φωνάζει στο παιδί «Είσαι τρελός. Θα σε σφάξω». Αμέσως ειδοποιήθηκε η Άμεση Δράση και λίγο αργότερα αστυνομικοί συνέλαβαν τον καθηγητή, με τη διαδικασία του αυτόφωρου. Ο εκπαιδευτικός καταδικάστηκε τελικά με αναστολή και έχει τεθεί σε προσωρινή διαθεσιμότητα

Όπως προκύπτει, στο παρελθόν είχαν γίνει και άλλες καταγγελίες σε βάρος του καθηγητή που τοποθετούνταν σε διαφορετικά σχολεία ή και σε γραφεία. Οι καταγγελίες αφορούσαν λεκτικές ύβρεις και απειλές, για τις οποίες δεν είχαν ληφθεί μέτρα. 

 
Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Πριν 4-5 χρόνια ο ανιψιός μου, ένα παιδί χαμηλών τόνων και υψηλών επιδόσεων είχε γίνει στόχος μια καθηγήτριας τεχνολογίας που σχολίαζε και επέκρινε τα πάντα,τον μείωνε συστηματικά, σχολιάζοντας ακόμα και την εξωτερική του εμφάνιση,γιατί ο μικρός είχε ακμή και τον χτυπούσε στην ανασφάλεια του, μπροστά σε όλα τα παιδιά της τάξης.Το παιδί δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί είχε γίνει στόχος της συγκεκριμένης καθηγήτριας και κάποια στιγμή μίλησε στους γονείς του.Οι γονείς πήγαν κατευθείαν στον λυκειάρχη που τους είπε ότι υπάρχουν πολλά παράπονα για την καθηγήτρια εδώ και χρόνια αλλά τα χέρια της είναι δεμένα και δυστυχώς δεν γίνεται να την απομακρύνει από την θέση της.και η συμβουλή του ήταν απλά να μην δίνουν σημασία!Το παιδί πέρασε μια χρονιά σε φοβερό στρες-του έλεγε ότι το πρόσωπο του ήταν σαν πίτσα από την ακμή-και κάποια στιγμή στην ενημέρωση πήγε η νύφη μου και της είπε ότι οι καθηγητές πρέπει να προστατεύουν τα παιδιά από το bullying και όχι να το ασκούν οι ίδιοι, ότι επειδή είναι σε θέση ισχύος δεν θα έπρεπε να εκτονώνει τα προβλήματα της πάνω στο παιδί, ότι αν δεν μπορεί να φερθεί σαν ενήλικη και σαν καθηγήτρια ας ζητήσει μια δουλειά γραφείου μακριά από μαθητές και στο τέλος είπε ότι θα κινηθεί νομικά.Απλά και με ήρεμο τρόπο, χωρίς φωνές, 2 κουβέντες και η καθηγήτρια συμμορφώθηκε.Ο λυκειάρχης προφανώς δεν ήθελε να χαλάσει την ζαχαρένια του και να ασχοληθεί με το θέμα, όπως και ο γυμνασιάρχης του άρθρου
Και γιατί δεν έχει βγει στην σύνταξη ακόμα αυτός ο μάγκας;Περίμενα να διαβάσω την απάντηση του Γυμνασιάρχη προτού ακουστούν οι φωνές απ' έξω από το γραφείο. Άραγε ο Γυμνασιάρχης έλεγε το γνωστό ποιηματάκι "το παιδί είναι υπερβολικό, ο καθηγητής είναι εντάξει, τα παιδιά σήμερα δεν δέχονται παρατηρήσεις κ.λπ. κ.λπ"; Εκτός, βεβαίως, αν πρέπει να φέρει λεπίδι ο άλλος για να ακούσεις καμιά αλήθεια και να τεθεί επιτέλους σε διαθεσιμότητα ένας από τους πολυπληθείς ανίκανους, ακατάλληλους, απαράδεκτους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είναι φανερό ότι επέλεξαν το συγκεκριμένο επάγγελμα για την ασυλία και την μονιμότητα του δημοσίου, τις διακοπούλες Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι. Και, ΦΥΣΙΚΑ, επειδή κανείς άλλος δεν θα τους έπαιρνε στην δούλεψή του εκτός από το κορόιδο τον φορολογούμενο! Γι' αυτό και βγάζουν φλύκταινες στην λέξη "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ" και κινητοποιείται το σύμπαν• ακόμη κι αυτοί που είναι άξιοι, χάνονται στην λαίλαπα των ανίκανων συνδικαλιστοπατέρων που προασπίζονται τα προνόμια των ανίκανων. Και εκτός από αξιολόγηση, χρειάζονται απαραιτήτως εξέταση από ψυχίατρο σε ετήσια βάση. Δασκάλα του Δημοτικού θεωρεί τους αδύνατους μαθητές παραφωνία στην τάξη της, γιατί μ’ αυτούς πρέπει να κουραστεί παραπάνω. Τους περιθωριοποιεί, αλλά στους γονείς προσποιείται ότι ενδιαφέρεται. Ο διευθυντής πετάει αετό (ο μαθητής ή ο γονιός είναι υπερβολικοί).Δασκάλα του Δημοτικού βαριέται να πει το ίδιο δεύτερη φορά. Έχεις απορία; Θέλεις να το επαναλάβω; Όχι, ας πρόσεχες, εγώ μόνο μία φορά τα λέω. Τι, δεν το κατάλαβες; Κι εγώ τι φταίω; Εσύ φταίς που δεν το κατάλαβες, εγώ θα την πληρώσω, με το σάλιο μου;Γυμνασιάρχες αποκαλούν μαθήτριες "πουτανάκια" επειδή φοράνε σορτσάκι. Μαθητής ρωτάει τον γυμναστή «Πού να βάλω τις μπάλες, κύριε;» -Ο Γυμναστής απαντά: «Θα σού'λεγα τώρα.» Και η ειρωνεία και η υποτίμηση πάνε σύννεφο. Σχέση εξουσίας. Και μετά φταίει ο μαθητής που τον αρχίζει στα μπινελίκια (: «δεν σέβονται τα παιδιά σήμερα»)Και μην βγείτε να μου πείτε ότι «σε τι συνθήκες εργάζονται οι καημένοι» και «τι καρυδιάς καρύδι αντιμετωπίζουν». Όταν ο δάσκαλος έχει μεράκι γι’ αυτό που κάνει, και το χειρότερο παλιόπαιδο γίνεται αλοιφή. Πρέπει να ξέρεις πώς να κάνεις την δουλειά, γιατί στην τάξη δεν σου τα φέρνει κανείς στρωμένα τα παιδιά. Εσύ πρέπει, όχι να τα στρώσεις, αλλά τουλάχιστον να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους.
Οκ πρωτοφανές για το είδος των εκφράσεων, αλλιώς δεν είναι καθόλου πρωτοφανές ακατάλληλοι άνθρωποι να βρίσκονται στις τάξεις του (δημόσιου) σχολείου! Όλοι νομίζω έχουμε να θυμηθούμε ανθρώπους που είτε απλά δεν έκαναν για εκπαιδευτικοί είτε αντιμετώπιζαν κ προβλήματα που τους έκαναν ακατάλληλους να είναι κοντά σε παιδιά. Κ αυτό πια με τις μεταθέσεις! ο άνθρωπος φαίνεται να έχει πρόβλημα, με ποιο τρόπο θα το λύσει η μετάθεση;;; εφόσον δε γίνεται (κ ενδεχομένως να μην είναι κ σωστό) να απολυθεί είτε ας μπει σε ένα γραφείο είτε ας αποχωρήσει με μια πρόωρη σύνταξη. Δε γίνεται να μην υπάρχει μια σοβαρή αξιολόγηση (ειδικά μετά από καταγγελίες) κ τέτοιοι άνθρωποι απλά να πηγαίνουν κ να έρχονται από σχολείο σε σχολείο!