Η Alpha Bank έδωσε επίσημη απάντηση για τα SMS που έλαβε αριθμός πελατών της αργά το βράδυ της Παρασκευής.
Συγκεκριμένα, πελάτες της τράπεζας έλαβαν μηνύματα που τους ενημέρωναν για αλλαγή κωδικών και για αγορές τις οποίες δεν είχαν πραγματοποιήσει πρόσφατα.
«Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του Alpha Web Banking έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας», αναφέρει η Alpha Bank με ανάρτησή της στο Twitter.
«Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος», αποσαφηνίζει η τράπεζα.
Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.
— Alpha_Bank (@Alpha_Bank) July 3, 2020
σχόλια