Άγριο ξύλο σε "ακροδεξιό" στο Μοναστηράκι

Άγριο ξύλο σε "ακροδεξιό" στο Μοναστηράκι Facebook Twitter
113

Video που ανέβηκε στο Youtube δείχνει αιμόφυρτο νεαρό ο οποίος φορά μπλούζα με το «Μολών Λαβέ» στην πλάτη, να προσπαθεί να αποφύγει τους διώκτες του εισερχόμενος σε κατάστημα. Στο video είναι εμφανής η προσπάθεια των υπαλλήλων του καταστήματος να προστατεύουν το νεαρό, ο οποίος τρομαγμένος προσπαθεί να κρυφτεί. Δεν είναι γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το περιστατικό, ούτε πότε συνέβη.

Ο χρήστης που το ανέβασε χθες στο Youtube γράφει τα εξής:  «Φασίστας που μόλις έγινε αντιληπτός έφυγε τρέχοντας για να κρυφτεί στα Κεμπαπ του Μπαϊρακτάρη στο Μοναστηράκι, για να κρυφτεί σε μια τρύπα μέσα στο μαγαζί..

Τον έσωσαν οι ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ εργαζόμενοι του μαγαζιού..

Τον παρέλαβαν τα ΕΚΑΒ.»

 

Ελλάδα
113

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Κάποιοι όταν βλέπουν να κατακρίνουν το φετιχισμό της βίας των αντιεξουσιαστών και να κάνουν λόγο για τραμπούκους, σπεύδουν να επικαλεστούν τις ελευθεριακές ιδεολογικές διακηρύξεις της αναρχίας, ώστε να "καταρρίψουν" την κατηγορία του τραμπούκου φασίστα. Ο Μαρξ έλεγε πως " όπως δεν μπορούμε να κρίνουμε ένα άτομο από την ιδέα που σχηματίζει για τον εαυτό του, έτσι δεν μπορούμε να κρίνουμε μια εποχή μεγάλων μεταβολών από τη συνείδηση του εαυτού της". Είσαι δεν είσαι μαρξιστής, η σκέψη του αυτή είναι βαθιά αληθινή. Αυτό καθ' αυτό, το τσιτάτο του Μαρξ μοιάζει άσχετο με την υπόθεση, αλλά ο τρόπος σκέψης του είναι που έχει ενδιαφέρον. Ένα πολιτικοκοινωνικό κίνημα όπως ο αντιεξουσιαστικός χώρος, δεν θα κριθεί από τις ιδεολογικές του διακηρύξεις, αλλά από τις πράξεις του. Και ο θρησκευτικός ζήλος και φανατισμός των αντιεξουσιαστών, η αυθαίρετη απόδοση "δικαιοσύνης" στο όνομα των αφαιρέσεων τους, ο μηδενισμός τους, τους καθιστά για τα δικά μου κριτήρια, άκρως ακατάλληλους για ένα δημοκρατικό καθεστώς, κι όχι απλά για ένα φιλελεύθερο αστικό καθεστώς όπως τα σύγχρονα δυτικά.
Για τα δύο άκρα: "Για τον Ιονεσκο, ο Μπερανζιέ αντιπροσωπεύει τον σύγχρονο άνθρωπο, «που είναι θύμα του ολοκληρωτισμού -και των δύο τύπων ολοκληρωτισμού, και της Δεξιάς και της Αριστεράς. Στη Γερμανία οι ηθοποιοί αναγκάστηκαν στο τέλος να βγουν και να υποκλιθούν στο Koινό πενήντα φορές! Αλλά στη Μόσχα μού ζήτησαν να το ξαναγράψω για να είναι ξεκάθαρο ότι μιλάει για το ναζισμό και όχι για το σταλινισμό… Στη Βρετανία, με είδαν ως “αντιδραστικό” ενώ στη Γαλλία με αποκάλεσαν “petit bourgeois”. Όντως αυτοί που δεν είχαν ζήσει τυραννία, με θεώρησαν μικροαστό!» είχε δηλώσει ο Ιονέσκο σε συνέντευξη του στο περιοδικό Paris Review. «Πλάκα δεν έχει;»"
Το ξύλο σε καιρούς κρίσης φαίνεται πως γίνεται της μόδας.Τι έπαθε ο Soloup;"Το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου μετά την παρουσίαση του βιβλίου μου και μια πολύ όμορφη βραδιά, αποφασίσαμε με φίλους να συνεχίσουμε για ένα ποτό. Όταν έμεινα μόνος στη μηχανή μου (οι υπόλοιποι έφυγαν με ταξί), στο φανάρι της οδού Μπενάκη και Μεταξά στο ύψος της πλατείας Εξαρχείων, δέχθηκα επίθεση από 5 με 6 μασκοφόρους.Με περικύκλωσαν και πριν προλάβω να ξεκινήσω, με έριξαν από τη μηχανή κι άρχισαν να με χτυπούν βρίζοντας με.Έχοντας κατά νου πως το κράνος μου είναι άσπρο και ίδιας μάρκας με αυτό που φοράνε οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας, (το είχα βρει προσφορά 100 ευρώ λιγότερα, τώρα καταλαβαίνω το γιατί) υπέθεσα πως αυτό ήταν το …πρόβλημα και προσπάθησα να βγάλω το κράνος φωνάζοντας «δεν είμαι μπάτσος- δεν είμαι μπάτσος!». (Ανεπανάληπτες στιγμές! Θα μπορούσα να είμαι και ήρωας σε κόμικς).Τη στιγμή εκείνη- Σάββατο βράδυ με μπαράκια κι εστιατόρια στην περιοχή-, υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που κυκλοφορούσαν γύρω μας. Περαστικοί που άρχισαν να φωνάζουν όλοι μαζί εν χωρώ: «αφήστε τον» και «δεν είναι μπάτσος».Έχοντας βγάλει πλέον το κράνος, κάποιοι με αναγνώρισαν και άρχισαν να φωνάζουν «αφήστε τον, δουλεύει στο Ποντίκι, είναι ο Soloup, ο σκιτσογράφος του Ποντικιού» και άλλα τέτοια όμορφα που με έκαναν να νιώσω- παρά την ιδιαιτερότητα της περίστασης- διάσημος!Το ίδιο λοιπόν άρχισα να κάνω κι εγώ. Επαναλάμβανα με χαρά την ιδιότητά μου και το που δουλεύω, ενώ παρέλειψα καθώς υποχωρούσα σφαλιαριζόμενος προς το απέναντι πεζοδρόμιο – από τρακ θέλεις; από μετριοφροσύνη; από ταπεινότητα;- να διαφημίσω και το καινούργιο μου βιβλίο.Το παράξενο είναι πως, ενώ πλέον οι μασκοφόροι με έβλεπαν πολύ καθαρά και ήξεραν ποιος και τι είμαι, συνέχισαν την επίθεση σ’ εμένα, κλοτσώντας παράλληλα και τη μηχανή για να της προκαλέσουν ζημιές." http://anthropolikos.wordpress.com/2012/12/18/%CF%84%CE%BF-%CE%BE%CF%8D%CE%BB%CE%BF-%CE%B2%CE%B3%CE%AE%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CF%80-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7/
δεν καταλαβα για ποιο λογο θεωρειται χρυσαυγιτης επειδη φορουσε μπλουζα με μια ακρως ελληνικη και διασημη εκφραση. τετοιες μπλουζες πουλανε σε ολα τα μαγαζια με τουριστικα ειδη, η ιδια εχω πουλησει αρκετες απο αυτες οχι μονο σε ξενους αλλα και σε ελληνες τουριστες. εκτος αν πλεον μεριδα του αναλφαβητου ελληνικου πλυθησμου θεωρει οτι το να ειναι κανεις λατρης του αρχαιου ελληνικου πολιτισμου σημαινει οτι εχει και συγκεκριμενα πολιτικα πιστευω...
"Ανθρωποι Ανθρωποι, προς τί το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;" που έλεγε και ο αειμνηστος (νομιζω έτσι γραφεται!) Τσαγανέας; Δεν αντεχω την βια, ακόμα και όταν φταιει ο άλλος, δεν μπρω να βλεπω ξυλοδαρμο ζωντανα, κατι παθαίνω! Ειναι η μεταμόρφωση του αμνου σε λύκο εν ριπή οφθαλμού!Δεν πρεπει να κατδικάζεται η βία σε καθε της μορφή; Μπορεί να ζω στην σαπουνόφουσκα ευτυχίας μου ή ότι άλλο θελετε να πειτε ή ότι ζω σε άλλο πλανήτη, δεν με πειραζει. Πρεπει όοοοοοοοολα πια να λύνονται με την βια? Δηλαδή άν κατι δω στο δρόμο και δεν μου αρεσει πρεπει να σπασω τον άλλον στο ξυλο; Εμενα δεν μου αρεσουν οι γυναικες που φοράνε τακούνια και δεν μπορούν να τα περπατησουν. Τι να κανω την επομενη φορά που θα δω μία; Να της βαλω τρικλοποδια ή να της χωσω μια στα μούτρα; Ξερω, θα πειτε ότι δεν ειναι το ιδιο, ισως. Αλλα για μενα το κατακριτέο ειναι η βια. Δεν συμπαθω προσωπικά ούτε τους μεν, ουτε τους δε γιατι απλα δεν εχουν τι να κάνον και πλακόνονται μεταξύ τους. Χρόνια δεν το ξεραμε ότι οι αστυνομικοι, αν θελαν να αποσπάσουν την προσοχή τους εβαζαν μπροστα τους χρυσαυγήτες? Τωρα το μαθαμε? Δεν νομιζω. Ειναι το ίδιο πραγμα όπως κανουν οι Γαβροι με τους Βαζελους, οι Παοκτσιδες με τους Αρειανους και παει λεγοντας. Δεν ξερω πως θα λυθει αυτο το πρόβλημα και βαρέθηκα να βλεπω ανοιγμενα κεφάλια και άντερα εξω και κανεναν να μην κανει τιποτα. Προτιμώ να βρίζονται στο ίντερνετ και στα διάφορα πάνελ παρά στους δρομους και τις πλατείες. Μεσα στον Μπαιρακτάρη μπορει να πατε το παιδάκι σας, θα σας άρεσε να βλεπει τέτοιο πράγμα; Και μην βαλθετε να πειτε αν ήταν μερα ή νυχτα. Οτι γινεται την νυχτα μπορεί να γινει και την μερα, το μεσημερι, το απογευμα. Και το παιδι του καθενος, μικρό-μεγάλο θα βρεθει αντιμετωπο με κατι τετοιο. Τι θα του πειτε και προπαντώς πώς θα το προστατεψετε. Κινδινεύετε να πέσετε σε τέτοιο ή και χειρότερο επίπεδο, γιατι αλοιμονο αν απειληθει η ακεραιότητά του, το τι ειμαστε (ναι επιτηδες αλλαξε αυτο) ικανοι να κανουμε! Δεν βρισκεται άκρη, δεν βρισκεται το ποιός έχει δίκιο, κατανοητο, το ξύλο τι το θετε, ε;
Αυτό που δεν έχεις αντιληθφεί καν, είναι ότι δεν βαράμα τους φασίστες γιατί τους αντιπαθούμε ή γιατί τους μισούμε.Τους βαράμε για προστασία. Όταν κάποιος δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα βγει για να βιαιοπραγήσει ενάντια σε κόσμο και μάλιστα βγαίνει και το κάνει και μάλιστα μπροστά και σε κάμερες, ε, κάτι πρέπει να κάνεις. Είναι σαν να λέμε ότι ο γείτονάς σου, σου λέει ότι θέλει να βιάσει και μάλιστα τον έχεις πιάσει να βιάζει κιόλας, αλλά η αστυνομία δεν κάνει τίποτε για λόγους ελλιπών στοιχείων. Τι κάνεις εσύ; Δεν μιλάμε για μια κατάσταση όπου ο άλλος είναι διατεθημένος να κουβεντιάσει. Μιλάμε για μια κατάσταση που ο άλλος είναι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ να ασκήσει βία, μέχρι και να σκοτώσει. Άμα δεν το έχεις βιώσει, δεν νομίζω καν ότι θα πάρεις χαμπάρι τι γίενται...
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ εκνευρίζομαι όταν αναρχικοί δηλώνουν ευθαρσώς "Μπάτσοι έρχονται κρεμάλες" και άλλα τέτοια για διάφορες κοινωνικές ομάδες. Αλλά η λύση δεν είναι να τους βαράτε για προστασία, επειδή δήλωσαν ξεκάθαρα ότι θα βγουν να βιαιοπραγήσουν ενάντια σε κόσμο. Ας κάτσουμε να σκεφτούμε πρώτα σε τι δρόμο οδηγούμε την ήδη παρηκμασμένη κοινωνία μας.
δηλαδη η λυση σε ολα τα προβληματα ειναι ενα μπερτακι ξυλο? μου πε ο φιλος μου "την επομενη φορα που θα με τρομαξεις θα φας σφαλιαρα" ε θα του φερω το τηγανι στο κεφαλι ενω βλεπει τηλεοραση για να προστατευθω... μου λεει η μανα μου "θα στο βγαλω το μαλλι" ε παω και της βαζω το κεφαλι στο φουρνο ενω μαγειρευει για να μην πειραξει τα τσουλουφια μου. με την ιδια λογικη θα παω να κλεψω επειδη αυριο μπορει να μπουν να κλεψουν κι εμενα. θα φοροδιαφευγω επειδη δεν θα μου κοψει καποιος αλλος αποδειξη. θα φωλιασω το σκυλο του γειτονα επειδη μπορει στο μελλον να με δαγκωσει. θα φωλιασω και τη γατα του επειδη αυριο μεθαυριο μπορει να ερθει σε οιστρο και να μη με αφηνει να κοιμηθω. θα παρω τη θεση παρκιν για αμεα επειδη αυτος παιρνει επιδομα κι εγω οχι. αυτη ειναι λογικη 3χρονου. αμα δεν πειραζεις δεν σε πειραζουν. αυτα τα δερνω για να μη με δειρουν ειναι για να χαιδευετε τα δικα σας αυτια. και φυσικα και οι μεν και οι δε για να εχετε τοση ορεξη για ξυλο ενα ειναι σιγουρο. εχετε απλετο ελευθερο χρονο διοτι καποιος αλλος σαν συντηρει. ε και οι μεν και οι δε ειστε στα συννεφακια σας και δεν εχετε ιδεα τι γινεται και πως βγαινει το μεροκαματο οποτε δεν εχετε και λογο για να τσακωνεστε για τα δικαιωματα μας ως πολιτες, εργαζομενοι ή οτι αλλο...
Επειδη επισης καποιοι διαφωνουν στο οτι χρυσαυγιζει,και οτι οι αντιφασιστες βαρανε ''οποιον φοραει μαυρη μπλουζα και εχει αρχαιοελληνικα γραμματα'' τσεκαρετε μαγκες και αυτο που βρηκα.https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1479963
Ένα πράγμα μόνο... η μεγαλύτερη αδυναμία αυτού του κράτους είναι η ανοχή και υποταγή στην πάσης φύσεως βία. Απο τον Ψωμιάδη και τους μαγαζάτορες της νύχτας, απο τους κομματικούς νεολαίους και τους μπουζουκόβιους κουστουμάτους, απο τους χωροφύλακες κ τους ματατζήδες, μέχρι τους φασίστες αμόρφωτους και τους μπαχαλάκιδες τάχα αναρχικούς.Υπάρχει μια μεγάλη μεσανατολίτικη τάση στην κοινωνία αυτή, Λίβανος και Συρία. Μόνο όταν θα πάψουμε να φοβόμαστε την βία θα πάει μπροστά η χώρα. Και για να πάψουμε να την φοβόμαστε, υπάρχει μόνο μια λύση... να την ποινικοποιήσουμε αυστηρώς!!! Βία ψυχολογική/σωματική = βαθιά μέσα στα μπουντρούμια να γίνεις άνθρωπος
Βέβαια κυκλοφορεί και η άποψη ότι ο τύπος ήταν στρατιωτικός (εξ ου και το κούρεμα) και φορούσε μπλουζακι Ειδικών Δυνάμεων. Έτσι για να βλέπετε το ποιον σας όλοι οι "δημοκράτες" ακροαριστεροί. Σε λίγο θα αρχίσουμε να δερνόμαστε ανάλογα με τη δουλειά μας (εγώ δημόσιο-εσύ ιδιωτικός-FIGHT!)Κοιμηθείτε τώρα ήσυχοι τον αγωνιστικό σας ύπνο.
Πόσο μα πόσο δίκαιο έχεις Ashton Heston IIΙ.. Πραγματικά. Είναι αυτό που λέει και το σύνθημα. "Να φοβάσαι αυτούς που θέλουν μια ήσυχη και ήρεμη ζωή. Είναι αδίστακτοι..."
Τρία πράγματα:1)Το άτομο που ανέβασε το βίντεο είναι ανώμαλο.Αναμενόμενο όμως καθώς τα δύο ακρα από τέτοιους αποτελούνται.Τα προβλήματά τους δε λύνονται μόνο με παιδεία δυστυχώς...2)Έστω ότι είμαι εξωτερικός παρατηρητής του επεισοδίου.Βλέπω να χτυπάνε 2-3 άτομα (ή και παραπάνω;), έναν.Το αν θα τρέξω να τον βοηθήσω θα καθοριστεί από το αν είναι χρυσαυγίτης ή όχι; Επαναλαμβάνω, η πρώτη αυθόρμητη κίνηση είναι να επιβεβαιώσω ότι ο δεχόμενος επίθεση είναι χρυσαυγίτης, και αν ναι θα συνεχίσω τη δουλειά μου;Εσείς οι "δημοκράτες" που υποστηρίζετε ότι "καλά να πάθει αφού είναι φασίστας" τι θα κάνατε στη θέση μου βλέποντας ένα τέτοιο περιστατικό;Φαντάζομαι ότι θα περιμένατε πρώτα να κρίνετε αν αξίζει να τις φάει , σωστά;3)Το επίσης "δημοκρατικό" indymedia, κοινώς το site από όπου παίρνουν τις εντολές τους οι αριστεροί τραμπούκοι, δημοσίυεσε τα στοιχεία του, μαζί με ένα χαιρέκακο σχόλιο για τα λεφτά που του πήρανε και "θα καλύψουν τι ανάγκες φυλακισμένων συντρόφων" (ναρκωτικά πχ;).Θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για μια κοινή ληστεία.Τελικά αποδικνύεται ότι όντως είναι χρυσαυγίτης.Δε θα μπω στη διαδικασία του "πέσανε στο επίπεδό του, άρα είναι ίδιοι".Αυτά είναι ψιλά γράμματα.Πρέπει να αναρωτηθούμε τα εξής.Βάσει του ξυρισμένου κεφαλιού και τις μπλούζας του όρμησαν, άρα επειδή έμοιαζε με χρυσαυγίτη;Θα τις φάει δηλαδή κάποιος με αντίστοιχο στυλ ενώ δεν είναι φασίστας;Ή ήξεραν ότι είναι φασίστας και του επιτέθηκαν; Δηλαδή ήταν στοχευμένη η επίθεση; Κι από που ήρθαν τα στοιχεία του;Και τώρα θα υιοθετήσω για λίγο το μοτίβο της αριστερής ρητορικής: Και αν αύριο είναι ένας από μας το θύμα επειδή δεν άρεσε στο indymedia αυτό που είπαμε;Θα τις φάμε και καλά να πάθουμε;Food for thought...
Η thought προϋποθέτει εγκέφαλο που στα αριστερά φασιστάκια του Indymedia απλώς απέχει. Κ επίσης, ο τύπος που δημοσιεύει τα στοιχεία της κλεμμένης ταυτότητας δεν κατέχει κλεμμένα αντικείμενα? Κάπου εδώ δεν επεμβαίνει η δικαιοσύνη?
Κάποιοι επιμένουν να χωρίζουν τους ανθρώπους σε βίαιους - ουρακοτάγκους και φιλειρηνικούς - πολιτισμένους. Κάνω λοιπόν την προβοκατόρικη ερώτηση: η στάση της μη βίας του Γκάντι, σε ποια απ' τις δύο κατηγορίες πρέπει να ενταχθεί; Γιατί άλλος ο αγώνας με ειρηνικά μέσα, άλλος ο αγώνας του καναπέ.
Ελα ρε φιλε και συ τωρα με τον Γκαντι, ο Γκαντι σαν προσωπικοτητα μπορει να ηταν καποιος, αλλα κακα τα ψεμματα οι αγγλοι οποτε θελανε το τρωγανε και τελειωνε το θεμα και ετσι εγινε.Η ουσια ειναι οτι συνηθως οι βιαιες επαναστασεις ειναι απλα σπασμωδικες κινησεις που απωτερο σκοπο τελικα εχουν την εκτονωση του οχλου, γιατι δεν γινεται οργανωμενα και για πολλους αλλους λογους, αλλα επανασταση χωρις αιμα ειναι λιγο δυσκολο, παμε αλλου μετα στην πνευματικη επανασταση που ερχεται μετα απο εσωτερικη διεργασια του καθενος, κλπ κλπ. αλλα για να γινει αυτο χρειαζεσαι χρονο με τον εαυτο σου, και εδω ετσι οπως μας εχουν κανει δεν εχουμε χρονο ουτε για τα αυτονοητα, δηλ να μην χρειαζεται στον αλλο να πω το σωστο γιατι το κανει απο μονος του, σε μια εξελιγμενη κοινωνια η ηθικη ειναι κανονας οχι εξαιρεση
Πάντως πέρα από την πράξη και επειδή υπάρχει μια διάθεση μηδενισμού, τα άτομα που ανήκουν στον αντιφασιστικό χώρο μέσα από συνελεύσεις, συλλογικές κουζίνες, δράσεις, ελευθεριακούς χώρους κτλ είναι μία σημαντική μερίδα ανθρώπων που έμπρακτα υποστηρίζουν την διαφορετικότητα και τους μετανάστες σε αντίθεση με την πλειοψηφία που απλά καταδικάζει γεγονότα. Η εξίσωση τους με άτομα των οποίων η ιδεολογία βασίζεται στο μίσος δηλώνει το λιγότερο άγνοια. Προφανώς κι η συγκεκριμένη αντιβία, κι όχι βία γιατί η βία προωθείται από το ίδιο το σύστημα που ιεραρχεί ανθρώπους, είναι ένα είδος εκφοβισμού καθώς μετά την εκδημοκράτιση του φασισμού οι φασίστες με θράσος κυκλοφορούν άνετοι και νόμιμοι και νομίζουν ότι όλοι τους φοβούνται. Στην τελική αν ήθελαν να κάνουν μεγαλύτερη ζημιά έξω υπήρχαν γύρω στους 4.000 αντιφασίστες. Καλό θα ήταν να μη μείνουμε στην πράξη καθ'αυτή γιατί με το ίδιο σκεπτικό η Μήδεια ήταν μια άσπλαχνη μάνα και όσοι πολέμησαν τον φασισμό επικίνδυνοι τρομοκράτες. Πίσω από τα παχιά λόγια όταν υπάρχουν μετανάστες που φοβούνται να βγουν από τα σπίτια τους και το κράτος στέκεται συνένοχο και αφαμοιώνει τον φασισμό,η ανάγκη για αυτοδικία γίνεται επιτακτική και άμεση. Από τον Ευριπίδη μέχρι τους Γάλλους φιλοσόφους αποδεικνύεται ότι το αίσθημα της αυτοδικίας αυξάνεται όταν τα κράτη καταχρώνται συστηματικά την εξουσία. Καλά όσοι αναρωτιέστε πως ξέρουμε ότι είναι φασίστας είστε απλά γελοίοι. Έχετε δει αριστερό να φοράει μπλούζα με αγκυλωτό σταυρό?
Υπάρχουν δυο τρόποι να δεις τον εαυτό σου. Είτε σαν μεμονωμένο άτομο, είτε σαν κοινωνικό ον, μέλος ενός μεγαλύτερου συνόλου. Αν σε νοιάζει μόνο για την πάρτη σου και δεν θεωρείς πως πρέπει να αντιδράσεις απέναντι στην βία που ασκείται, αυθαίρετα, στον συνάνθρωπό σου, θα πρέπει να μην ζητήσεις ή να δεκτείς βοήθεια σε περίπτωση που το θύμα είσαι εσύ. Έτσι για να υπάρχει μια ιδεολογική συνέπεια, βρε αδερφέ! Ο καθένας για την πάρτη του. Αν όμως αντιλαμβάνεσαι τον εαυτό σου σαν μέλος ενός κοινωνικού συνόλου οφείλεις ΠΡΙΝ και ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ να προστατεύσεις τα πιο αδύναμα μέλη σου. Έχουμε φάει όλοι το παραμύθι του lifestyle που πέρασαν τα κειμενάκια και οι εκπομπούλες. Δεν μιλάμε για ενδυματολογικές ή κομμωτικές επιλογές. Δεν μιλάμε για στυλιστικά οργισμένα νιάτα, μιλάμε για ανθρώπους χωρίς δισταγμό. Και στο πλαίσιο των δυο άκρων να το δεις, στο ένα άκρο υπάρχει η μισαλλοδοξία και η καταπάτηση της ελευθερίας και από την άλλη υπάρχει το πρόταγμα της ελευθερίας και της συνύπαρξης. Και αν τεθεί ζήτημα γιατί να μην συνυπάρχουμε και με τον φασίστα, η απάντηση για μένα είναι πως και με τον φασίστα μπορείς να συνυπάρξεις. Δεν μπορεί να υποχρεωθεί κανείς να αγαπήσει τους μετανάστες, να δεχτεί πως υπάρχει άλλος θεός από το δικό του, (ή πως δεν υπάρχει), πως υπάρχουν διαφορετικές ερωτικές εκφάνσεις, πως υπάρχει κάτι άλλο έκει έξω ξένο από αυτόν. Αλλά από το δεν συμπαθώ τους μετανάστες μέχρι τους ξεκοιλιάζω για την πλάκα μου, υπάρχει ένα σοβαρό κενό ήθους. Σαν άνθρωπος είσαι ποταπός και εχθρός της κοινωνίας. Και όπως θα ξεριζώσεις τον καρκίνο, έτσι πρέπει να ξεριζώσεις και τον φασίστα.
Πάντως, πέρα από τις εκλογικεύσεις περί δήθεν κοινωνικού έργου, πάταξη του φασισμού κτλ, οι αντιεξουσιαστές ξεκαυλώνουν πάνω στους χρυσαυγίτες. Αν ψυχολογήσεις τον "όχλο" που τον λιντσάρει, βλέπεις πως είναι λυσσασμένοι και θέλουν να τον "φάνε". Είναι μια βεντέτα μεταξύ των δύο αυτών "πολιτικών" χώρων. Δεν έχει λογική. Όταν σου απαντάνε πως μόνο με βία θα "λύσουνε" το πρόβλημα, είναι καθαρά εκλογίκευση. Εκείνη την ώρα που τον έχουν στριμωγμένο και μες τα αίματα από το ξύλο, απλά βγάζουν το μίσος τους πάνω του. Το ίδιο ισχύει και για το αντίπαλο στρατόπεδο. Είναι μια βεντέτα, όπως οι αναρχοπανκ και οι σκίνχεντ στην Γερμανία. Όπως οι ολυμπιακοί και οι παναθηναϊκοί. Μια καθαρά ανορθολογική βία δύο αντιμαχόμενων πολιτικοϊδεολογικών στρατοπέδων. Μόνο αν απλοί πολίτες και το ρατσιστικό ταργκετ γκρουπ της Χ. Αυγής οργανωνόταν και αντιμετώπιζαν τη βία της Χ.αυγής με βία, θα έβλεπα κάτι το κοινωνικό. Τώρα βλέπω τους αντιφα και τους χρυσαυγίτες, όπως τους αριανούς και τους παοκτσήδες εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Λίγα λόγια για την θεωρία των δύο άκρων: η θεωρία δεν (πρέπει να) λέει ότι διάφορες ιδεολογίες είναι εξίσου κατακριτέες (ο ναζισμός έχει ασφαλώς καταδικαστεί από την ίδια την ιστορία, και κυρίως σε αυτόν τον τόπο) ΑΛΛΑ λοτι ίδιες πράξεις υπό ίδιες συνθήκες επισύρουν την ίδια τιμωρία και είναι εξίσου κολάσιμες, ειδικά όταν θέλουν να επιβάλουν στην κοινωνία το δίκαιον της ιδεολογίας τους.Υπόψιν: α. δεν με νοιάζει για τον Χρυσαυγίτη, ας πλακωθούν όλοι οι βλαμμένοι μεταξύ τους να τελείώνουμε (την ειρωνία την αντιλαμβάνεστε ελπίζω)β. Κάθε θεωρία που απειλεί την αυτονομία του ατόμου να αποφασίσει για το τι πιστεύει είναι φασισμός. τέτοιες θεωρίες δεν είναι μόνο δεξιόστροφες πάντως.
Ρε παιδιά, εντάξει, τις έφαγε, αλλά γιατί συνεχίζουν να τον κυνηγάν; Θα τελειώσουμε με το πρόβλημα του φασισμού στην Ελλάδα, αν στείλουνε ένα στρατευμένο πρόβατο της Χ. Αυγής στο νοσοκομείο; Δηλαδή αν μπορούσαν θα τον σκότωναν. Φυσικά και αυτός τα ίδια θα έκανε... Φαύλος κύκλος... "Όσο μας πληγώνεις, τόσο μας πωρώνεις", έτσι λένε οι χούλιγκαν των γηπέδων. Η ίδια διαλεκτική ισχύει και στον πολιτικό χουλιγκανισμό. Για να περιορίσεις δια της βίας τους φασίστες, θα πρέπει να υπερισχύεις ολοκληρωτικά σε δύναμη. Τώρα τι κάνουν; Δύο σχεδόν ισοδύναμες ομάδες, με τα ίδια μέσα, αλληλοπλακώνονται. Δεν έχει τέλος. Μπορούν οι αντιεξουσιαστές δια της βίας να τους τρομάξουν τόσο, να τους αποδεκατίσουν, ώστε να κρυφτούν στις τρύπες τους; Ειλικρινά το πιστεύει κανείς αυτό; Ή μήπως θα διαιωνίζεται αυτός ο φαύλος κύκλος της βίας. Αντίποινα στ' αντίποινα θα πηγαίνει...
Κι όμως γίνεται και αν ψάξεις λίγο πως μειώθηκαν τα ρατσιστικά και φασιστικά περιστατικά σε χώρες που είχαν τέτοιο πρόβλημα, θα καταλάβεις ότι μόνο με αυτόν τον τρόπο εξαφανίζονται οι φασίστες από τους δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κόσμος που να δέχεται βία και να μαχαιρώνεται, όχι όμως και ότι η φασιστική ιδεολογία έχει εξαφανιστεί. Για το δεύτερο κομμάτι (και πιο δύσκολο) πρέπει να γίνει δουλειά με παιδεία. Όμως σε πρώτη φάση πρέπει να τους διώξεις από τους δρόμους (με ξύλο, πολύ ξύλο), ώστε να μην μπορούν να προβάλουν τις ιδέες τους και ΚΥΡΙΩΣ να μην κινδυνεύουν άνθπρωποι.
Πάνω κάτω οι αντιφα και η Χ.Α είναι ισοδύναμες δυνάμεις... Εγώ βλέπω μόνο ένα φαύλο κύκλο εκδίκησης κι αντεκδίκησης. Άσε που θεωρώ εκλογίκευση του μίσους που αλληλοχαρακτηρίζει το δίπολο φασίστα-αναρχικό, τις θεωρίες περί προστασίας των ευάλωτων στη ρατσιστική βία της Χ.Α. Και πραγματικό κοινωνικό πρόβλημα να μην υπήρχε, οι αντιφα με τους φασίστες πάλι θα τρωγόταν σαν το σκύλο με τη γάτα.
Ναι η βια ειναι η χειροτερη μορφη αντιδρασης .. BUT Ορισμενες φορες ειναι και η καλυτερη αντιμετωπιση των πραγματων!Οταν καποιος που βρισκεται σε μια συνεχομενη κατασταση φοβου και τραμπουκισμου καποια στιγμη θα αντιδρασει και συγνωμη που σας σπαω την ροζ φουσκα ( στο και καλα ,Οχι βια στην βια) Αντιδρα με βια !!Για να εξηγουμαι :Οταν ηρθαν Γερμανοι, τουρκοι και τοσοι ( δεν θα στα πω ολα πια) δεν νομιζω να ειπαμε : sorry darling αλλα θα σε πολεμησω με την παιδεια μου ... Τραβηγμενο ε ;Κατσε σου εχω και απλουστερο :Αν σε αρπαξει καποιος στο δρομο γιατι απλα δεν του αρεσει που εισαι ... Οτι εισαι anyway ... Εσυ θα του πεις βαρα και αλλο γιατι εγω πιστευω οτι η βια ειναι αναρμοστη σαν επιλογη και εγω ειμαι ανωτερο ον γυριζοντας στωικα και το αλλο μαγουλο για να φας την μπουφλα;Ε αν το κανεις εισαι ο Jesus και απλα μας το κρυβεις ... Τι να πω ..
Είσαι φάουλ! Γιατί; Σε αυτήν την περίπτωση φυσικά και αντιδράς, προστατεύεις τον εαυτό σου, την ελευθερία σου. ΑΝ όμως εσύ δρας με βία "προληπτικά" ή γιατί κάποιος γνωστός σου είτε είναι μετανάστης είτε χρυσαυγίτης είτε ό,τι να 'ναι, τότε διαιωνίζεις τη βία και αυτό δυστυχώς είναι φαύλος κύκλος...
Να κάνω δύο ερωτήσεις-για μένα εύλογες-και όποιος θέλει μου απαντάει:Συλλήβδην μετά απο αυτό το περιστατικό,όποιος φοράει μαύρη μπλούζα με αρχαιοελληνικά στοιχεία και είναι με ξυρισμένο κεφάλι,δικαιούται απο τον οποιοδήποτε αριστερίζωντα ένα καλό μπερτάκι ξύλο;Να ερχίσουν να φοβούνται οι φαλακροί δηλαδή,και να καταργήσουν τα μαύρα;Και δεύτερον,ή αφεντιά μου,που είναι λάτρης της αρχαίας ελληνικής σοφίας,και τυγχάνει να κουρεύεται ενίοτε με την "ψιλή",να φοράει μαύρα t-shirt και να συχνάζει μοναστηράκι,να το ξανασκεφτεί και να έχει μαζί του και το κομματικό διαβατήριο,ή ακόμα καλύτερα κανένα γκομενάκι σαν τις παλιές ρηγούδες που είναι και all time classic??Τελικά,περπατώντας στην Αθήνα,είτε θα φας ξύλο..είτε θα φάς ξύλο....ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ....
Πιστευω αμα κουβαλαει μαζι του και το κομματικο διαβατηριο της Χρυσης αυγης,τοτε ειναι που θα φαει -επικυρωμενο- ξυλο.Απο την αλλη,πες του αφου ειναι τοσο λατρης της αρχαιας ελληνικης σοφιας,οτι η μακρια κομη στην αρχαια Αθηνα σημαινε Αριστοκρατικη Καταγωγη,αντι για αυτο το κατ'εξοχην ναζιστικο στυλακι με αυγουλιδικο κεφαλι.
ok δεν διαφωνώ,οι Πρόγονοι μας θεωρούσαν το μακρύ μαλλί κάλλος(και συνεχίζω να πιστεύω οτι είναι έτσι)και το κουρεύανε σε ένδειξη πένθους..αλλα αυτά την εποχή του Περικλέους και των σύν αυτών..Την σήμερον,δεν λέει να μήν μπορεί να κυκλοφορήσει κάποιος με συγκεκριμένη ενδυματολογική χροιά,απο φόβο μην την φάει απο τους μεν ή απο τους δε...Ξαναλέω,σκεφτήτε πόσοι κυκλοφορούν στην Αθήνα με ξυρισμένο κεφάλι και μάυρες μπλούζες...είναι ΟΛΟΙ χρυσαύγουλα;;και να κάνουμε γκέτο το Μοναστηράκι(ένα κατ'εξοχήν χωνευτήρι ιδεών και "φυλών" απο την εποχή του Άσιμου και πολύ πίσω)και την μισή Αθήνα;Να βάλουμε μπάρες και περίπολα αναρχικών στα Εξάρχεια; ή το ανάλογο στην Πασαρέλα του Πειραιά για τους Βάζελους;Καταλαβαίνετε που το πάω..δέν είναι πάντα αυτό που φαίνεται..καποια στιγμη θα την πληρώσουν και άσχετοι/αθώοι/περαστικοί/κτλ...Πάντως,για να μην είμαι άδικος,και έγω θα βάραγα αν ο άλλος ούρλιαζε δίπλα μου ζιγκ χάιλ..δεν πα'να φόραγε και κουστούμι,και να ήταν και η θεία μου,που λέει ο λόγος..Δέν είναι όλα ασπρο-μαύρο..κατα τα λοιπά,μαζί σου..