Δυστύχημα στα Τέμπη: Νέοι διάλογοι του σταθμάρχη, πριν και μετά τη σύγκρουση

Δυστύχημα στα Τέμπη: Νέοι διάλογοι του σταθμάρχη, πριν και μετά τη σύγκρουση Facebook Twitter
Φωτ.: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ/EUROKINISSI
0

Νέες συνομιλίες του σταθμάρχη του ΟΣΕ Λάρισας με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας αλλά και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας. Οι διάλογοι είναι πριν και μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Η πρώτη συνομιλία μεταξύ του προφυλακισθέντα και του ρυθμιστή κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ήρθε στις 23:27 και είχε να κάνει με ένα, αδιευκρίνιστο ακόμα, πρόβλημα στο ρεύμα, με τον δεύτερο να ζητά σχετική ενημέρωση.

Στη δεύτερη συνομιλία τους έρχεται στις 23:41, με τον ρυθμιστή να ρωτά τον σταθμάρχη από ποια γραμμή «έδιωξε» την επιβατική αμαξοστοιχία και εκείνον να επιμένει πως έβαλε το τρένο στη γραμμή ανόδου. Όταν εκείνος ενημερώνει για τη σύγκρουση, ο σταθμάρχης αναφωνεί «Αμάν».

Ο διάλογος έχει ως εξής:

Ρυθμιστής κυκλοφορίας:  Το 62 από πού το έδιωξες;

Σταθμάρχης Λάρισας: Στη γραμμή ανόδου, κανονικά

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Γιατί αυτοί λένε ότι έχει γίνει εμπορικό με τέτοιο… έχει γίνει σύγκρουση

Σταθμάρχης Λάρισας: Αμάν

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Πότε έγινε αυτό;

Σταθμάρχης Λάρισας: Καλώς. Δεν ξέρω, ό,τι και να σας πω…

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Άνοδο δεν το έστειλες;

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Και η άλλη κάθοδο. Έγινε

Έξι λεπτά αργότερα, είχαν νέα επικοινωνία με τον 59χρονο σταθμάρχη να κάνει λόγο για πρόβλημα με τα κλειδιά και να δηλώνει πώς δεν γνωρίζει πώς μπήκε η επιβατική αμαξοστοιχία στη γραμμή καθόδου.

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Στον Ευαγγελισμό είναι, λένε. Τι έχει γίνει;

Σταθμάρχης Λάρισας: Πρέπει να έγινε τράκα

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Τι τράκα; Με ποιον;

Σταθμάρχης Λάρισας: Δεν ξέρω. Παντελή; Από δω έφυγε στη γραμμή ανόδου. Τι έγινε, πώς και τι με τα κλειδιά σήμερα, δεν ξέρω τι γίνεται. Όπως έγινε και με το 2597. Τώρα τι έγινε, πώς πήγαν αυτοί εκεί πέρα, δεν ξέρω. Ό,τι και να σου πω, θα σου πω ψέματα

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Εσύ από την ανόδου δεν το έδιωξες;

Σταθμάρχης Λάρισας: Από άνοδο. Από άνοδο την έδιωξα από εδώ πέρα. Τώρα πώς γύρισαν τα κλειδιά αυτά… Πώς γύρισαν τα κλειδιά και μπήκε στη κάθοδο;

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Έχει γίνει τράμπα με το εμπορικό;

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι

Ρυθμιστής κυκλοφορίας: Σίγουρο είναι αυτό;

Σταθμάρχης Λάρισας: Ναι

Ρυθμιστής κυκλοφορίας:  Έγινε

Στις 23:57, ο ρυθμιστής επιμένει και ρωτά ξανά τον σταθμάρχη αν έδιωξε σωστά το τρένο με τον σταθμάρχη Λάρισας να επαναλαμβάνει πως αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα κλειδιά.

Επόμενη συνομιλία ήταν εκείνη του σταθμάρχη με την συνάδελφό του από τον σταθμό Νέων Πόρων, η οποία ρωτά πώς έγινε η σύγκρουση.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Τι έχει συμβεί;

Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε τράκα

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Ναι, πώς έγινε τράκα;

Σταθμάρχης Λάρισας: Δε ξέρω, ότι και να σου πω, θα σου πω ψέματα. Τώρα πώς έγινε και μπήκε στην κάθοδο αυτό το τρένο. Δεν ξέρω. Κλείσε.

Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Εντάξει

Στις 00:21, ρυθμιστής και σταθμάρχης Λάρισας έχουν νέα επικοινωνία με τον πρώτο να επιμένει να ρωτά αν το τρένο ήταν στην γραμμή ανόδου και τον άλλο να επιμένει ότι ήταν.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Παπαδόπουλος: «Θα ανέβουν και άλλο τα μεγέθη των σεισμών στη Σαντορίνη»

Ελλάδα / Γεράσιμος Παπαδόπουλος: «Θα ανέβουν και άλλο τα μεγέθη των σεισμών στη Σαντορίνη»

Ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος δήλωσε ότι αύριο, 5 Φεβρουαρίου, θα είναι σε θέση να παρουσιάσει τα επικρατέστερα σενάρια για τη σεισμική εξέλιξη και τις πιθανές επιπτώσεις στην περιοχή
LIFO NEWSROOM
Σεισμοί στη Σαντορίνη: Διαφωνίες για την επίσημη εκτίμηση περί κύριου σεισμού έως 6R

Ελλάδα / Σεισμοί στη Σαντορίνη: Διαφωνίες για την επίσημη εκτίμηση περί κύριου σεισμού έως 6R

Η εκτίμηση για μέγιστο μέγεθος σεισμού στα 6 Ρίχτερ είναι πρόχειρη, γράφει ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος - Έχει ενεργοποιηθεί το μεγάλο ρήγμα της Αμοργού, αναφέρει ο Άκης Τσελέντης
LIFO NEWSROOM

Ελλάδα / Αυτοκτονίες: 469 καταγεγραμμένα περιστατικά το 2024 – Ανησυχία για τις νεαρές ηλικίες

Το Κέντρο για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας επισημαίνει ότι το 12%-16% των εφήβων ηλικίας 14-19 ετών εμφανίζουν αυτοτραυματισμούς, ένα ανησυχητικό φαινόμενο, καθώς ένα μέρος αυτών των νέων μπορεί μελλοντικά να οδηγηθεί στην αυτοκτονία
LIFO NEWSROOM