Ειδικός Φρουρός παρέσυρε ηλικιωμένη με τη μοτοσικλέτα του και αυτοκτόνησε

Ειδικός Φρουρός παρέσυρε ηλικιωμένη με τη μοτοσικλέτα του και αυτοκτόνησε Facebook Twitter
48

Tραγικό περιστατικό στο Χαλάνδρι, όπου ειδικός φρουρός αυτοκτόνησε επειδή παρέσυρε με τη μοτοσικλέτα του και τραυμάτισε θανάσιμα ηλικιωμένη γυναίκα. Το τροχαίο έγινε στην οδό Παλαιολόγου και ο 28χρονος ειδικός φρουρός, βλέποντας το σχεδόν διαμελισμένο σώμα της ηλικιωμένης έβγαλε το υπηρεσιακό του περίστροφο και αυτοκτόνησε, μπροστά τους εμβρόντητους περαστικούς.



Ο 28χρονος είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα με τη μοτοσικλέτα του και δεν πρόλαβε να σταματήσει όταν η ηλικιωμένη προσπάθησε να διασχίσει το δρόμο.

 

Ο 28χρονος υπηρετούσε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αθηνών.

 

Ελλάδα
48

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

17 σχόλια
Αν δεν αποκτήσουμε οδηγική συμπεριφορά ως Έλληνες, αυτά θα συνεχίζουν να συμβαίνουν εσαεί. Στη Νορβηγία όπου βρίσκομαι αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα σταματάνε ΠΑΝΤΑ στις διαβάσεις, ενίοτε και όταν δεν υπάρχει διάβαση, απλά και μόνο επειδή είδαν πεζό που θέλει να διασχίσει το δρόμο. Οι πεζοί περνάνε από τις διαβάσεις και περιμένουν υπομονετικά να ανάψει πράσινο, δεν περνάνε ούτε όταν δεν υπάρχουν αυτοκίνητα αν το δικό τους φανάρι εξακολουθεί να είναι κόκκινο. Τα αυτοκίνητα δεν αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 50 χλμ. (και σε σημεία άνω των 30 χλμ.) εντός πόλης και δεν οδηγάνε σαν παλαβοί. Εδώ το να σταματάει ο οδηγός για τον πεζό είναι αυτονόητο, στην Ελλάδα εκπλησσόμαστε και κάνουμε και χίλιους τεμενάδες! Αλλά και ο πεζός σέβεται τον οδηγό και δεν προχωράει στη μέση του δρόμου αλλά στο πεζοδρόμιο.Πολύ κρίμα και για τις δύο ζωές, απορώ κι εγώ γιατί ο φρουρός είχε όπλο και με τι κριτήρια τους τα δίνουν. Απο 'κει και πέρα δε θα ασχοληθώ με το γιατί αυτοκτόνησε και αν είχε ψυχολογικά η όχι, στο κάτω-κάτω ό,τι έγινε έγινε και δεν έχει και τόση σημασία πια, σημασία έχει ότι χάθηκαν δύο ζωές. Μακάρι να μπορέςουμε να "ξυπνήσουμε" με αφορμή το γεγονός...
Καταρχην σε κατοικημενες περιοχες το οριο ταχυτητας ειναι 50 χλμ. Κατα δευτερον προτεραιοτητα δεν εχει αυτος με την μεγαλυτερη φορα. Επισης πορτοκαλι φαναρι δε σημαινει παταμε τερμα το γκαζι για να προλαβουμε. Οταν οδηγαμε εχουμε στα χερια μας ενα φονικο οργανο εν δυναμει και πρεπει να το καταλαβουμε, η τραγικοτητα του συμβαντος ας μας ταρακουνησει.
Το σημείο που εγινε το ατύχημα ,(στην τηλεόραση το ειδα) δεν ειχε διάβαση πεζων.Ο οδηγός δεν σηκωθηκε να φυγει.Αρα κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειχε σοβαρό νομικο προβλημα εαν δεν ετρεχε με 200 ή ειχε πιει.Το παλικαρι φρικαρε με το σκηνικο και επειδη οπλοφορουσε το εκανε.Ο καθενας μας μπορουσε να ηταν στη θεση του εαν ειχε ενα οπλο στη κολοτσεπη.Κριμας & για τους 2.Ηταν ειδικός φρουρός , εισαγωγη με προκήρυξη ,6μηνες εκπαίδευση ,και τον μετεταξαν στην ασφάλεια της περιοχής... που αλλοι για πανε εκει δινουν πανελλήνιες και κανουν 4 χρονια εκπαιδευση.Αυτο σχετικα με την καταλληλότητα του να εχει μαζι του οπλο.
Έχοντας ακούσει πλειστάκις συνθήματα εναντίων αστυνομικών, γνωρίζοντας και την ατμόσφαιρα που επικρατεί γενικότερα, χωρίς να εξετάζω επί της παρούσης το αν και πόσο δικαιολογείται,προσπαθώ να φανταστώ, τι θα είχε συμβεί και τι αντιδράσεις θα βλέπαμε αν ο άνθρωπος αυτός δεν είχε αυτοκτονήσει;
Δεν ήμουνα μπροστά,δεν ξέρω . ΑΛΛΑ ..Είναι γνωστό ότι οι πεζοί είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για οτιδήποτε μηχανοκίνητο κυκλοφορεί στους δρόμους.Μπορούν να πεταχτούν απο οπουδήποτε,με κάθε τρόπο,οποιαδήποτε χρονική στιγμή .Περισσότερη προσοχή αμφότεροι .
Ξςκίνησα να διαβάζω κάποια σχόλια που γράφτηκαν για το εν λόγο άρθρό , κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα .Καταρχήν θα ήταν καλό να μήν σχολιάζουμε την καθε αυτού ενέργεια της αυτοκτονίας γιατί δεν γνωρίζουμε αν ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε και αλλα προβλήματα που στάθηκαν αφορμή στην απόφασή του αυτή . Τώρα όσον αφορά τον παπού , φίλος μου σκότωσε σε ατύχημα έναν παπού που αποφάσισε να περάσει την κατεχάκη περπατώντασ απο τυφλό σημείο νύχτα !! Είμαι και έγω της λογικής (όπως και σε όλλη την Ευρώπη !!) οτι ο πεζός έχει δίκιο . Αλλά υπάρχουν και όρια. Δέν είναι απαραίτητο να τρέχει αλλα και πάλι δεν ξέρεις αν έχει μια΄κλήση εκείνη την στιγμή .. είναι η δουλειά του να τρέχει .!! την επόμενη φορά που θα καλέσεις την αστυνομία φαντάσου να έρθουν με τα όρια ταχύτητας (45 εντος πόλεως!!)
πολλά πράγματα μπορεις να τα αντιμετωπίσεις καλύτερα με λέγοντας τι δεν ειναι ή τι θα γινοταν στην απουσια τους, αν το επεκτεινουμε (via negativa)βαζω ενα ερωτημα λοιπόν τι θα λεγατε και τι θα σκεφτόσασταν αν ο ανθρώπος αυτός ΔΕΝ είχε αυτοκτονήσει, και σήμερα απλά μαθαίνατε "ειδικος φρουρος διαμέλισε/σκότωσε/ κλπ κλπ" 80χρονη κλπ.Για τον ιδιο ανθρωπο, με μοναδικη διαφορά οτι δεν θα ειχε πατησει την σκανδάλη.Δεν μπορώ να το θεωρήσω ψυχολογικά πολύ σταθερό, αλλα σε τελική ένα άνθρωπο που κανει μια πράξη, ψυχολογικα ασταθή, παρανοική ή οτιδήποτε, η οποία βλάπτει ΜΟΝΟ τον εαυτο του (η αυτοκτονια, το ατυχημαε δυστυχώς μπορει να τυχει στον καθένα)τον αντιμετωπίζω με ευαισθησία...Και εν κατακλείδι για να πεταξω και εγω την γενικευσή μου: μηχανάκηδες, γινεται λίγο ανθρωποι στο πως κυκλοφορείτε... και ολοι οι υπολοιποι αλλα πρωτοι εσεις. Με λυπη βλέπω οτι και οι ποδηλάτες ακολουθουνβ απο κοντα σε οδηγική συμπεριφορά (δειξτε μου ποδηλάτη που περιμένε στο φανάρι ποτε)
Πωπω! έχεις δίκιο atman. κυκλοφορώ από το 2004 με ποδήλατο στη Θεσσαλονίκη και ποτέ δε σταμάτησα σε φανάρι. πόσο λάθος κάνουμε. Δεν έχουμε οδηγική παιδεία όσες ρόδες και να καβαλάμε δυστυχώς.¨Εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα αυτά που λες. Γινόμαστε όλοι πολύ σκληροί, έχουμε χάσει την ευαισθησία μας σαν άνθρωποι και σαν κοινωνία.
σταματας ή όχι στα φανάρια οταν κυκλοφορείς στον δρομο; ή αναπαραγεις οδηγικη συμπεριφορα παπακι; πολυ απλα μπορεις να το σκεφτεις και να απαντήσεις. ως πεζος εγω οταν περναω την διαβαση πρεπει + τοις αλλοις να εχω στο νου μου ΚΑΙ τα ποδήλατα, αναμεσα σε μηχανακια και αυτοκινητα;;
με το ποδήλατο είμαι χειρότερος από ότι ήμουν με το μηχανάκι. ξέρεις τι γίνεται όμως; το ποδήλατο επειδή δεν μπορεί να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα το θεωρείς (εντελώς λάθος βέβαια) σχετικά ακίνδυνο! ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε!!!!
Αν πυροβολώντας σαν το Κασιδιάρη πινακίδα σε σκότωνα κατά λάθος και μετά αυτοκτονούσα για ποιον θα ήταν μεγαλύτερο το κρίμα; Συγγνώμη αλλά η εγκληματική αμέλεια που θέτει σε κίνδυνο ζωές δεν λησμονείται έτσι εύκολα! Ελπίζω να μην βρεθείς ποτέ στη θέση του θύματος
Φίλε η είδηση έχει ως εξής:ηλικιωμένο α ν θ ρ ώ π ι ν ο ο ν,διαμελίστηκε από δίτροχο όχημα του οποιου ο αναβάτης -έτερο α ν θ ρ ώ π ι ν ο ο ν- διαπιστώνοντας τις συνέπειες της πράξης του,έθεσε (από τύψεις ως εικάζουμε το υπόλοιπα νοήμονα οντα)τέλος στην ζωή του. Σαν μη μελη όλοι μας,συμπεριλαμβανομένου κι εσού,έχουμε δυο επιλογές.. Να στεναχωρηθουμε,λίγο η πολύ,που δυο ανθρώπινες υπάρξεις εχουν πάψει να ζουν με τρόπο τραγικό ή να αδιαφορησουμε. Εσύ ειδικά ως'αταξινομητος',δεν έπρεπε να εχεις ανάγκη να σου εξηγώ ότι την ανθρώπινη ζωή και την αξια της μπορεί ο καθενας μας να την κρινει η να την μετρήσει. . Αλλά το εχεις ανάγκη. Αταξινομητε.
"δεν έπρεπε να εχεις ανάγκη να σου εξηγώ ότι την ανθρώπινη ζωή και την αξια της μπορεί ο καθενας μας να την κρινει η να την μετρήσει"Δεν συγκρίνω ζωές. Αλλά συγγνώμη εγώ προσωπικά θα λυπηθώ λιγότερο για την απώλεια της ζωής κάποιου που κρατά ομήρους από ότι από την απώλεια της ζωής των ομήρων που ο συγκεκριμένως εκμεταλλεύθηκε για την εξυπηρέτηση των δικών του κατωτέρων σκοπών. Αυτό που γράφω είναι απλό. Ο λόγος για τον οποίον έχουμε δύο μακαρίτες είναι το σφάλμα του μηχανόβιου ο οποίος προφανώς δεν έλαβε υπόψιν πως η μάζα σιδερικών που καβαλά με μεγάλη ταχύτητα δύναται να στερήσει την ζωή σε άλλους αθώους συνανθρώπους του. Ο αυτόχειρας το αντιλήφθηκε αλλά κακώς αυτοκτόνησε. Εσείς αδυνατείτε να καταλάβετε πως όποιος αψηφώντας τους κινδύνους στους οποίους η συμπεριφορά του εκθέτει τους συνανθρώπους του φέρεται ανεύθυνα. Pistolero ούτε εγώ έχω την εντύπωση πως συνομιλώ με διάνοιες. Δεν τρέφω αυτή την ψευδαίσθηση. Εσύ συγκεκριμένα πρέπει να είσαι πυροβολημένος όνομα και πράγμα
Πόσος φαρισαϊσμός τελικά υπάρχει. Ειδικά από κάθε λογής "αριστερούς". Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα σχόλια αν ο 28χρονος δεν ήταν ειδικός φρουρός! Κυνικά σχόλια για ψυχολογικά τεστ, για μεγάλες ταχύτητες (αλήθεια αυτό το ξέρουμε σίγουρα, αποδεδειγμένα?), για αφοπλισμούς. Μόνο "καλά να πάθει" και "καλά έκανε και αυτοκτόνησε" δεν έχει γραφτεί ακόμα. Αλλά που θα πάει θα γραφτεί κ αυτό από "επαναστάτες" που μισούν τα "κωλόπαιδα που γίνονται μπάτσοι γιατί είναι από χωριό και είναι κομπλεξικοί". Εκδικητική λογική. Μάλλον το έχουν σκεφτεί πολλοί από αυτούς που διάβασαν το άρθρο αλλά διστάζουν να το γράψουν. Δηλαδή δεν σας έχει τύχει ποτέ να δείτε υπερήλικες να διασχίζουν τον δρόμο χωρίς να δίνουν καμία σημασία στα αυτοκίνητα και τα φανάρια? Πόσοι είναι που έχουν τη λογική "εγώ θα περάσω με το έτσι θέλω και θα σταματήσουν τα αυτοκίνητα. Τι θα κάνουν θα με πατήσουν?" Εμένα μου έχει τύχει επανειλημμένως πάντως. Αδιαφορία και τσαμπουκάς. Σαν να έχουν προτεραιότητα για κάποιο λόγο, επειδή είναι πεζοί ή επειδή είναι μεγάλοι σε ηλικία.Δυστυχώς δε μπορεί να κρυφτεί το τυφλό μίσος ορισμένων σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οποιοδήποτε φορέα άσκησης κρατικής εξουσίας.
Προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι ηταν το παιδι και η κυρια στην επαγγελματικη τους ζωη το μονο σιγουρο ειναι οτι ηταν ανθρωποι σαν εμενα και εσενα , τιποτα αλλο. Ωστοσο οσες φορες εχεις δει και εσυ πεζους και υπερηλικες να περνουν με τσαμπουκα μπροστα σου και να σου κλεβουν ενα υπερπολυτιμο λεπτο απο τη πολυτιμη ζωη σου αλλες τοσες εχω πεσει θυμα εγω σαν πεζος οδηγων που δεν σεβονται ποτε τις διαβασεις τα φαναρια και ειναι οι καλυτεροι υποψηφιοι για φονο εξ αμελειας...(αυτο υπο συζητηση)Ερχεσαι τωρα εσυ να τα ριξεις ολα στους πεζους..Ιδιαιτερα στους υπερηλικες (που μια μερα θα εισαι και εσυ ενας απο αυτους...)στους υπερηλικες που ειναι κατα πλειοψηφια λιγοτερο ικανοι απο εσενα σωματικα και νοητικα και που ειναι θυματα ενος απανθρωπου κρατους που δεν μεριμνησε ποτε του για να μαθει αυτος ο γαμωλαος να οδηγαει σωστα να συμπεριφερετε σωστα και να διατηρει εναν στοιχειωδη σεβασμο για τον αλλο ειτε αυτος ειναι γερος νεος πεζος η οδηγος... Αλλα δεν φταιει μονο το κρατος, φταινε και ολοι οι ψυχανωμαλοι που εχουν δωσει φακελακι σε αυτη τη κωλοχωρα για να εχουν διπλωμα(η γαμωπλειοψηφια της γαμωχωρας μαςεχει δωσει φακελακι για το γαμωδιπλωμα....Αλλα ενταξει φταινε και οι αριστεροι οι δεξιοι οι πεζοι , μονο το κεφαλι σου δεν φταιει .. Αυτοκρατορα του δρομου ισαξιε του Καββαθα και του Σταθακη!!!Σε αυτο το θεμα διαβασα τοσα μιζερα σχολια που δεν ειναι να απορεις γιατι η χωρα βρισκεται στο χαλι που ειναι τωρα..Πανε τωρα να βρισεις κανα γερο στο δρομο γιατι δεν μπορει να περπατησει οσο γρηγορα θες εσυ.. Καληνυχτα.Ειμαστε για το π@@ο τελικα ολοι...
Κι εσύ Novel_Splendours ή δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις ή απλώς βρήκες ευκαιρία για σπέκουλα.Γνωρίζεις έναν έναν εδώ τους σχολιαστές και τους χαρακτηρίζεις αριστερούς; Στην πλειονότητά τους μόνο αριστεροί δεν είναι. Οι περισσότεροι είναι δεξιοί ή κεντροδεξιοί liberals.
@masal2, @Ρέντης ΚαραμαύροςΠροφανώς διαβάσατε άλλο κείμενο ή απλά θέλατε κάπου να ξεσπάσετε για τα δικαιώματα του πεζού και την έλλειψη οδικής παιδείας και βρήκατε ευκαιρία. Μπράβο. (masal2 έχεις δίκιο, ο Έλληνας οδηγά άθλια. Αυτό όμως το μόνο που σημαίνει είναι ότι χρειάζεται περισσότερη προσοχή. Οι εξυπνακισμοί σου όμως ανάξιοι σχολιασμού.) Αν διαβάζατε καλύτερα θα καταλαβαίνατε ότι επικεντρώνω στο ότι τα σχόλια είναι στην πλειοψηφία τους εναντίον του οδηγού κ τον αντιμετωπίζουν με εχθρότητα και κυνισμό, όχι γιατί είναι οδηγός και έφταιγε (αυτό δε το ξέρουμε επίσημα), αλλά γιατί ήταν ειδικός φρουρός. Υπάρχει δηλαδή εκ των προτέρων προκατάληψη στο άτομό του, οπότε ό,τι κ αν κάνει, φταίει, ό,τι κ αν πάθει, του αξίζει. Αυτός ο φανατισμός είναι που με αηδιάζει και βρωμάει σαπίλα. Τα υπόλοιπα που γράφετε είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.@Left SfakΣπέκουλα? σπέκουλα? Μήπως ήρθε ο καιρός να ανανεωθεί αυτό το δύσμοιρό "λεξιλόγιο του αριστερού"? Δεν είναι "σπέκουλα" λοιπόν, αλλά εξάγεται από την ανάγνωση τόσων και τόσων σχολίων κ τις θέσεις που παίρνουν οι διάφοροι σχολιαστές στην λαίφο. Εξάλλου το κοινό της λαίφο στην πλειοψηφία του δεν ανήκει στον συντηρητικό χώρο,δε νομίζεις? Μάλλον στο πιο εναλλακτικό, προχώ, κλπ κλπ. Κ για όλους αυτούς οτιδήποτε έχει να κάνει με άσκηση εξουσίας είναι κόκκινο πανί, μιας και η επανάσταση είναι στη γωνία.(δεξιό το κοινό της λαίφο? όπως μπαίνουμε ή όπως βγαίνουμε? θα μας τρελάνεις ρε συ?)
Πληροφοριακά στο λέω, δεν ξέρω αν έχεις δίπλωμα οδηγήσεως, στην πόλη εκτός των μεγάλων λεοφόρων, Ο ΠΕΖΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Σε όλες τις ευνομούμενες ευρωπαϊκες χώρες, οι οδηγοί όταν δούν πεζό να περιμένει να περάσει απέναντι, σταματούν να περάσει, εδώ πατάνε γκάζι, τα δε όρια ταχύτητας, τα έχουν γραμμένα στα αρ@@δια τους. Δεν νοείται ταχύτητα μεγαλύτερη απο 70 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, ειδικά στην Αθήνα, όσο και να τρέξεις θα σταματήσεις στον επόμενο πιο αργό, ή στο φανάρι. Στην διαδρομή Γέρακας κέντρο απο Μεσογείων ή απο Παπανικολή, είτε με 60 πάς είτε με 160, την ίδια ώρα θα κάνεις (+ - 5 λεπτά)για να φτάσεις, ΤΣΕΚΑΡΙΑΣΜΕΝΟ. Αν το παληκάρι πήγαινε με 60 που είναι το όριο σε κάποια σημεία στην Παπανικολή, το πιθανότερο θα ήταν το ατύχημα, και μάλλον ελαφρύ, αλλα όπως οι περισσότεροι απαίδευτοι Έλληνες, είδε ανοιχτό δρόμο, και έκανε τον Βαλεντίνο Ρόσι, κρίμα και για τις δύο οικογένειες.
Πληροφοριακά στο λέω και εγώ, ότι στις ευνομούμενες ευρωπαϊκές χώρες, δε ξέρω αν έχεις πατήσει το πόδι σου ποτέ σε άλλη χώρα εκτός της Ελλάδας, ο πεζός δεν διανοείται να περάσει δρόμο κάθετα από όποιο σημείο γουστάρει, είτε ταχείας κυκλοφορίας είτε όχι, επειδή βαριέται να περπατήσει 5 μέτρα παραπάνω να πάει στο φανάρι ή να βρει διάβαση (εφόσον υπάρχει).(Για πήγαινε στο εξωτερικό και πες μου πόσους πεζούς έχεις δει να περνούν με κόκκινο φανάρι τον δρόμο επειδή βαριούνται να περιμένουν να γίνει πράσινο). Μόνο ο Έλληνας είναι "μάγκας" και περιμένει όλοι να παγώσουν εν τη παρουσία του γιατί είναι πεζός και έτσι γουστάρει και έχει προτεραιότητα!Τον συγκεκριμένο δρόμο τον ξέρω πολύ καλά γιατί εκεί κοντά μένω. Δεν έχω διανοηθεί ποτέ να κάνω τον καουμπόι και να περάσω κάθετα! Αλλά η γιαγιά, με τα μειωμένα αντανακλαστικά, την μειωμένη ταχύτητα, φορώντας παντόφλες(!)(όπως είπε το ρεπορτάζ), επέλεξε να περάσει χωρίς να κοιτάζει ενδεχομένως, κάθετα από κάποιο σημείο, έτσι γιατί που να τρέχει στο φανάρι μεγάλη γυναίκα. Ξέρεις ή οδική παιδεία δεν αφορά μόνο τους οδηγούς (από την οποία συμφωνώ πάσχει από έλλειψη ο Έλληνας οδηγός), αλλά και τους πεζούς. Ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, που όντως κυκλοφορούν πολλοί επίδοξοι Βαλεντίνο ρόσι και σουμάχερ, οφείλει κανείς να είναι πιο προσεκτικός. Με τον τσαμπουκά του ο πεζός το μόνο που θα καταφέρει είναι να φάει το κεφάλι του κ να δημιουργηθούν δράματα όπως αυτό που σχολιάζουμε.
Φυσικα φερνει δακρυα. Σ αυτη τη χωρα οδηγουμε τρελά, οι πεζοι ειναι συχνα τελειως ανευθυνοι, και δε λειτουργουν σωστα οι υπηρεσιες... Αυτο το παιδι χρειαζοταν βοηθεια και κανεις δεν το καταλαβε σε μια πολυ σοβαρη δημοσια υπηρεσια...
@michalex η Παλαιολόγου-Παπανικολή έχει χαρακτηριστεί "ταχείας κυκλοφορίας"; Από ποιον; Και από πότε; Με όριο ταχύτητας τα 50 χλμ. και διαβάσεις πεζών κάθε 200μ (με, άλλα και χωρίς φανάρια) μάλλον κάνεις λάθος. Πριν λίγο καιρό, στην Παπανικολή, μπροστά στα μάτια μου ένας οδηγός που νόμιζε ότι οδηγεί σε δρόμο "ταχείας κυκλοφορίας" παραλίγο να χτυπήσει μια πεζή επάνω στη διάβαση και την έβρισε κι από πάνω. Αν την χτυπούσε, τι λες, θα την πλήρωνε ή όχι;
Από ότι διαβάζω εδώhttp://www.ecfpo.gr/forum/viewtopic.php?f=78&t=4592&start=30στην Παπανικολή υπάρχουν μπλόκα για την παραβίαση των ορίων ταχύτητας αφού δεν είναι μόνο ο michalex που θεωρεί πως αποτελεί διάδρομο απογείωσης! Βέβαια τον αυτόχειρα προφανώς ως όργανο της τάξης τα μπλόκα δεν τον έπιαναν.
Μακάρι να είχαν το 1/10 της ευθιξίας του αστυνομικού όσοι προκαλούν σοβαρά τροχαία με θύματα, αλλά δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις παρατούν ακόμα και τους τραυματίες και εξαφανίζονται. Εάν τρέχεις ή κάνεις σοβαρές παραβάσεις του ΚΟΚ τότε έχεις μεγάλη ευθύνη σε ένα ατύχημα.
Το μυαλό μπορεί να θολώσει, μόνο όμως όταν κάποιος κρατά όπλο, αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο. Αν ο νέος αυτός δεν οπλοφορούσε, θα ζούσε - με τις τύψεις του μεν αλλά θα ζούσε.Κρίμα, δύο ζωές χάθηκαν άδικα
Και εδώ ακριβώς να τονίσουμε πόσο σοβαρό πράγμα είναι η οπλοφορία. Δε νομίζω οι φέροντες όπλα στα σώματα ασφαλείας να έχουν υποβληθεί σε σοβαρά και αξιόπιστα τεστ, αλλιώς και το σημερινό παιδί και ο Γρηγορόπουλος θα ζούσαν ακόμη.
Φυσικα και θα οπλοφορει. Αυτο που λεμε ειναι οτι δεν μπορει να γινεται αστυνομικος ο οποιοσδηποτε. Τα κριτηρια στην Ελλαδα ειναι γελοια...ενα απο τα κυρια προσοντα ενος αστυνομικου ειναι η αυτοσυγκρατηση.
@κώστας σΉταν εκτός υπηρεσίας και κουβαλούσε το όπλο μαζί του. Αυτο δείχνει κακή εκπαίδευση, θα έπρεπε να απαγορεύεται δια ροπάλου. Πάντως το σχόλιο ήταν γενικότερο για την οπλοφορία, και βέβαια αστυνομία χωρίς όπλα δε νοείται στις μέρες μας, αλλά με πολύ προσοχή στη χρήση τους και άριστη εκπαίδευση.
Κρίμα και για τους δύο. Περισσότερο όμως για την ηλικιωμένη. Δεν αναπτύσσουμε μεγάλες ταχύτητες ΜΕΣΑ στην πόλη αν μας ενδιαφέρει το να μην θέσουμε σε κίνδυνο την ζωή των συνανθρώπων μας.
Ξέρεις έχουν και οι πεζοί υποχρεώσεις. Δεν περνάμε το δρόμο από όποιο σημείο μας καπνίσει. Ειδικά όταν αυτός ο δρόμος είναι η οδός Παπανικολή στο Χαλάνδρι που έχει χαρακτηριστεί δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. Κρίμα για την ηλικιωμένη κυρίως όμως κρίμα για το παλικάρι.
michalex Εχεις δίκιο αλλά ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, ΟΤΑΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.Αναφέρομαι σε όλους τους κάγκουρες που την έχουν δει Σουμάχερ του κώλου.
Ξέρεις, είμαι σίγουρος ότι αν δεν ήταν ειδικός φρουρός αλλά 16χρονο με παπάκι 8α έλεγες: αν αφήνουν τα κωλόπαιδα με μηχανάκια... Θα μπορούσα να σου εξηγήσω γιατί είναι περισσότερο κρίμα για τους πεζούς, μιας και οι οδηγοί φέρουν μεταλλικά κινούμενα αντικείμενα με ταχύτητα. βάρος και όγκο που τα καθιστούν περισσότερο επικίνδυνα από το περπάτημα ενος πεζού...Επίσης, από που βγαίνει ότι η ηλικιωμένη πήγε να περάσει από κάπου που της κάπνισε;Αλλά, μιας και παίζουμε το παιχνίδι του για ποιον είναι περισσότερο κρίμα, τότε θα πάρω το μέρος της ηλικιωμένης. 'Έχω και ως επιχείρημα ότι ο Ειδ.Φρουρος αυτοκτόνησε!! Αν και δεν καταλαβαίνω το "κρίμα" ... Κρίμα για εναν φτωχό που αυτοκτόνησε, το κρίμα πάει στη φτώχεια.. Κρίμα για εναν άρρωστο που αυτοτόνησε, το κρίμα πάει στην αρρώστεια... Κρίμα για κάποιον που σκότωσε, το κρίμα πάει στο ότι "σκότωσε?" Εγώ θα πω "κρίμα" που ένα τροχαίο οδήγησε σε δυο νεκρούς..
Επίσης από το ρεπορτάζ προκύπτει πως "ο 28χρονος είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα". Το ότι η ηλικιωμένη πέρασα από όποιο σημείο της κάπνισε πως προκύπτει;;;; Η μήπως επειδή είναι ηλικιωμένη αυτομάτως υποθέτουμε πως δεν είχε σώας τας φρένας ή πως έπασχε από γεροντική άνοια;;;; Παρεμπιπτόντως πριν από 1.5 περίπου χρόνια μηχανόβιος που είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα στην λεωφόρο Αλεξάνδρας (και Λ. Αλεξάνδρας "δρόμος ταχείας κυκλοφορίας" ταχείας κυκλοφορίας είναι) παρά λίγο να σκοτώσει κάποιο ξημέρωμα την αλλοδαπή φίλη μου που προφανώς δεν γνώριζε ούτε πως ο δρόμος ήταν ταχείας κυκλοφορίας, ούτε πως τα φανάρια και οι διαβάσεις πεζών στην Ελλάδα είναι διακοσμητικά. Το 1996 παραλίγο θύμα να πέσει φίλος μου!
Για να ειναι ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας υπαρχουν ορισμενες προυποθεσεις, μια απο αυτες ειναι το οριο ταχυτητας για τα επιβατηγα αυτοκινητα-μοτοσικλετες ειναι μεταξυ 70 και 110 χαω.Δεν γνωριζω τον συγκεκριμενο δρομο μπορει καποιος να μου πει το οριο ταχυτητας ?Απο το νετ απο φωτο δεν μοιαζει για ταχειας κυκλοφοριας...
Άσε μας μπατσάκο μου. Τις σούζες στη Θηβών τις έχεις δει; Και μάλιστα σχεδιασμένο. Κατεβαίνει η γυναίκα μπάτσος που καθόταν πίσω, κάνει επιτόπου αναστροφή και έκανε σούζα για τουλάχιστον 50 μέτρα. Είχε βγει κόσμος από ένα τυροπιτάδικο και τους έβριζε.. Τους μάθαμε τους μπάτσους πια..
Φαίνεται ότι όλοι ξέρετε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα και αυτόματα βγάζετε συνπεράσματα για το ποια από τις 2 ζωές είχε περισσότερη αξία!!! επειδή δεν ξέρω τις συνθήκες που έγινε το ατύχημα θα πω απλά ότι χάθηκαν άλλες δύο ζωές στην άσφαλτο και άλλες δύο οικογένειες θα έχουν κηδείες αύριο.Κρίμα...
Η οδος Παπανικολη(ανοδος) και Παλαιολογου(καθοδος) μονο 10αδες διαβασεις πεζων δεν εχει. Εχει μια στην πλατεια Φλυας (πρωην κενεντυ) και μετα εχει στο επομενο φαναρι που ειναι στα 300 μετρα περιπου. Ωστοσο αυτο δεν δικαιολογει οτι εχει θεωρηθει δρομος ταχειας κυκλοφοριας, και η ταχυτητα της μηχανης ειχε παιξει τοσο ρολο οσο και οτι η ηλικιωμενη περασε τετοιο δρομο απο τετοιο σημειο (αν και ως κατοικος της περιοχης σε διαβεβαιω οτι ολοι οσοι περναμε την οδο αυτη για να παμε σπιτια μας, περναμε απο τα σημεια που δεν υπαρχουν διαβασεις για την αποφυγη κυκλου)