Επιστολή Ρωμανού από τη φυλακή

Επιστολή Ρωμανού από τη φυλακή Facebook Twitter
94

Στην πρακτική του αντάρτικου και στην ανάλυση της ιδεολογίας του προχωρά με επιστολή μέσα από τη φυλακή ο συλληφθείς και προφυλακισμένος για τη ληστεία των τραπεζών στο Βελβεντό Κοζάνης Νίκος Ρωμανός. Στην επιστολή αυτή, ο Ρωμανός ουσιαστικά δίνει οδηγίες μύησης, για όσους θέλουν να ακολουθήσουν το δικό του δρόμο ενώ ταυτόχρονα καταφέρεται κατά εναντίον θεωρεί εχθρούς.

Αναλυτικά η επιστολή του Νίκου Ρωμανού:

«Αντίστροφη Μέτρηση

Το κείμενο αυτό δεν περιέχει ολοκληρωμένες τοποθετήσεις γύρω από τα θέματα που καταπιάνεται. Εναποθέτει δημόσια, σκέψεις, συμπεράσματα και διαπιστώσεις. Στοχεύει να δώσει τροφή για σκέψη και επιθυμία για δράση. Μέχρι την επόμενη φορά.

Προς τους νέους συντρόφους...

Αν κάτι μας αγχώνει και μας προβληματίζει, εκτός από τη στέρηση της ελευθερίας μας, είναι η ανησυχία για το αν η ζωή που δώσαμε και δίνουμε στον αγώνα, θα αγγίξει στον βαθμό που επιθυμούμε κάποιους.

Αυτούς που θα αποφασίσουν πως η αναρχία δεν είναι μία παγωμένη έννοια, δεν είναι ένα ιδεολόγημα, δεν είναι προσκολλημένη με το μικρόβιο της διπλωματίας. Η δική μας αναρχία είναι εκφράσεις μιας αυθεντικής και αδούλωτης ζωής. Θα την δει κανείς στα φλεγόμενα μπουκάλια εναντίον ματατζήδων στις πορείες και στα βραδινά πεσίματα, θα την δει στους καπνούς από τις εμπρηστικές επιθέσεις, στα πεσίματα σε φασίστες και κάθε εχθρό της ελευθερίας.

Για όσους την δείτε λοιπόν μην κάνετε τον κόπο να της μιλήσετε για ιδεολογίες, δεν θα σας απαντήσει και απεχθάνεται τον ξύλινο λόγο.

 

Η γλώσσα που μιλάει, απαιτεί πάθος, τρέλα, λύσσα, φαντασία και καταστροφική διάθεση. Θα την νιώσετε να σας πλημμυρίζει όταν εξεγείρεστε βίαια. Ερωτευθείτε την και κάντε τη δικιά σας. Λιώστε τον πάγο του εγκλεισμού και ζεστάνετε τις καρδιές μας με φωτιά...

...Και τώρα θα μιλήσουν οι λέξεις. Λέξεις που δεν φτάνουν να περιγράψουν τις οπλισμένες αποφάσεις και αντιφάσεις μας. Όμως ακόμα και έτσι υπόσχονται, αναπολούν, προλογίζουν. Λέξεις που εκδικούνται τις οργανωμένες σιωπές του σύγχρονου κόσμου όταν συνοδεύονται από τους ήχους εκρήξεων των αντάρτικων επιθέσεων, δημιουργώντας έτσι απελευθερωμένους χωροχρόνους μέσα στη γενικευμένη αιχμαλωσία που παράγει το σύστημα. Σε αυτές τις στιγμές λοιπόν δεν χωράνε ούτε μελανιές και μώλωπες για τα δελτία των 8, ούτε γρατσουνιές για υποκριτικές υπεκφυγές. Έτσι και αλλιώς τα σώματα των ανυπότακτων πάντα άντεχαν, το ξύλο, τις βρισιές, τον εγκλεισμό και τις χειροπέδες. Και αν καμιά φορά κοντοστέκονται δεν είναι από τις σφαλιάρες και τις κλωτσιές των γουρουνιών, αλλά από τα υποταγμένα βλέμματα που παραδέχονται σιωπηλά την συνενοχή τους.

 

Το κρίμα δεν έχει θέση, ποτέ δεν είχε και ποτέ δεν θα έχει. Αρέσκεται όμως στο να ποζάρει μπροστά στον τηλεοπτικό φακό προκαλώντας αναπάντητα ερωτήματα στις στρατιές των τηλεηλιθίων που ποτέ δεν αναρωτήθηκαν τι πραγματικά διαδραματίζεται στα σκοτάδια της αφάνειας με άγνωστους καθημερινούς πρωταγωνιστές τους απόκληρους του κοινωνικού περιθωρίου. Όσο για τους ανθρώπους της δικής μας πάστας, το στοίχημα της καταστροφής του υπάρχοντος και της υπαρξιακής ανταρσίας παραμένει ανοιχτό, για όποιον, για όσους η φλόγα της αντίστασης καίει την ματωμένη τους καρδιά.

 

" Η επιλογή της ληστείας τράπεζας και οι προεκτάσεις της "

Σειρά έχουν οι επιλογές. Να αναλυθούν, να γίνουν σαφείς και κατανοητές, να ρίξουν γέφυρες επικοινωνίας μέσω της διαλεκτικής προσέγγισης και της επαναστατικής κριτικής. Ο στόχος; Να οικειοποιηθούν από όλο και περισσότερους συντρόφους που τις κρίνουν ως γόνιμες και αποτελεσματικές πρακτικές του αναρχικού αγώνα.

 

Για μένα οι ληστείες τραπεζών είναι μια διαχρονική επιλογή των επαναστατών που "ξεκλειδώνει" πολλές δυνατότητες. Κατ' αρχάς σε αποδεσμεύει από τα πλοκάμια τις μισθωτής εργασίας και τις συμβάσεις που αυτή επισυνάπτει. Απελευθερώνεται έτσι χρόνος από την καθημερινότητα σου, δίνοντας σου την επιλογή να αφοσιωθείς στα πάθη σου. Εκεί που τελειώνει η καταστροφή της χαράς αρχίζει η χαρά της καταστροφής. Ταυτόχρονα οι ληστείες τραπεζών αποτελούν και ένα αναγκαίο μέσο για να χρηματοδοτούνται πολύμορφες υποδομές του αναρχικού αγώνα με χρήματα απαλλοτριωμένα από τον εχθρό. Μιλάμε για την στήριξη αναρχικών εγχειρημάτων, αιχμαλώτων συντρόφων, αντάρτικων υποδομών. Ταυτόχρονα αποτελεί και μια έμπρακτη εναντίωση στην κοινωνική ηθική της μισθωτής εργασίας και τους κοινωνικούς της ρόλους που αναπαράγει ο καπιταλιστικός κόσμος.

Φυσικά και καμία πράξη από μόνη της δεν αποκτά επαναστατικά χαρακτηριστικά. Το υποκείμενο μέσα από τον λόγο, τα κίνητρα και τους σκοπούς του, δίνει νόημα στην πράξη και την κατευθύνει στους στόχους που αυτό ορίζει. Στην δική μου περίπτωση, η άρνηση εργασίας είναι ένα τμήμα της συγκεκριμένης επιλογής, το άλλο είναι η ενίσχυση της αναρχικής άμεσης δράσης και η επίθεση σε κράτος και καπιταλισμό μέσω του αναρχικού αντάρτικου πόλης.

 

" Σχετικά με το αναρχικό αντάρτικο πόλης "

Το μέσο του αντάρτικου αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο στο "οπλοστάσιο" κάθε αναρχικού. Μία ένοπλη αναμέτρηση εναντίον της κυριαρχίας που αμφισβητεί στην πράξη τόσο το κρατικό μονοπώλιο στη βία, όσο και την πλασματική ανάγκη ενός μαζικού ξεσηκωμού για να δράσουμε. Η αντάρτικη δράση αναδεικνύει πως το σύστημα βάλλεται και ο μύθος της παντοδυναμίας του μπορεί να καταρρεύσει μαζί με το προσωπείο της άτρωτης μηχανής. Προκαλεί καίρια πλήγματα στον εχθρό και αποτελεί ένα μήνυμα εξέγερσης και μία ανοιχτή πρόσκληση για ανάληψη δράσης ενάντια στην καταπίεση. Σε προσωπικό επίπεδο δεν αφήνεις τον εαυτό σου να υποκύψει σκύβοντας το κεφάλι στη δύναμη του συστήματος αλλά οπλίζεσαι και επιτίθεσαι εναντίον του. Ρίσκα, αποφάσεις και συνέπειες ζυγίζονται με πολιτικά και προσωπικά κριτήρια και οδηγούν στην επιλογή. Η μάχεσαι για την καταστροφή του συστήματος η συνθηκολογείς με τις παροχές του. Μια επιλογή που συμβαδίζει με την ποιοτική εξέλιξη του αναρχικού αγώνα. Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να αποβάλουμε τον πολιτικό λαϊκισμό που έχει ανθίσει στους αντικαθεστωτικούς κύκλους. Ας πούμε τα πράγματα ξεκάθαρα και με το όνομα τους. Είμαστε σε πόλεμο με το σύστημα, έχουμε νεκρούς, αιχμαλώτους, κυνηγημένους. Τίποτα από αυτά δεν μπορεί ούτε και πρέπει να ειπωθεί ευχάριστα για να χαϊδέψει "καταπιεσμένα" αυτιά. Πρέπει να ειπωθεί όπως είναι, μία γροθιά στο στομάχι μας που οφείλουμε να τους την επιστρέψουμε στα μούτρα.


Για όλους όσους αρνούνται την ύπαρξη μας, αποφεύγουν να συνδέσουν τις μικροπολιτικές τους με τον πολύμορφο αναρχικό αγώνα και ονειρεύονται "αυτοοργανωμένους" αναίμακτους αγώνες και μετακαπιταλιστικούς παραδείσους. Αν τους ξέραμε ήδη τους ξεχάσαμε.

" Λίγα λόγια για την οργανωμένη πλήξη του σήμερα "

Ζούμε στην εποχή που τα κοινωνικά συμβόλαια παραδίδονται στις φλόγες της επέλασης του νεοφιλελευθερισμού. Κατά συνέπεια το κράτος πρόνοιας και οι κοινωνικές παροχές συρρικνώνονται μπροστά στην επέλαση των πολυεθνικών κολοσσών.

 

Η αιχμή του πολιτισμού, το τεχνοβιομηχανικό σύμπλεγμα εδραιώνει την κυριαρχία του. Η νέα τάξη πραγμάτων απαιτεί έναν θεό που θα ανακηρυχθεί ως σωτήρας της ανθρωπότητας. Το όνομα αυτού είναι επιστήμη. Μια αυθεντία που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από τους κοινούς θνητούς ενώ η κοινωνική αποδοχή της ετοιμάζει αναίμακτα τον καθολικό έλεγχο. Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών, η αναπτυσσόμενη τεχνοδομή του κράτους που εγκαταλείπει την γραφειοκρατία του παρελθόντος, η επιθυμία για εθελούσιο μαζικό έλεγχο από την κοινωνία, είναι μια γεύση ενός πολιτισμένου ολοκληρωτισμού. Μέσω της κυρίαρχης προπαγάνδας τα καθημερινά εγκλήματα της επιστήμης καλλωπίζονται. Με πρόσχημα την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και την ιατρική περίθαλψη. Οι προστάτες της ζωής εξυψώνουν την αξία της φορώντας τις στολές της υποκρισίας. Όταν βέβαια το κρίνουν απαραίτητο ρίχνουν τις μάσκες για να εξοντώσουν στο όνομα του δικού τους θεού (χρήμα), κηρύσσοντας τις σταυροφορίες του σήμερα.

 

Οι ντετερμινιστικές θεωρίες καταρρέουν, καθώς παρά την οικονομική αφαίμαξη του πληθυσμού, οι άνθρωποι παραμένουν δέσμιοι των αναστολών τους, των φόβων τους, των κεκτημένων τους ( που όλο και μειώνονται). Δέσμιοι ενός συστήματος από το οποίο εξαρτώνται υλικά, ψυχικά, πνευματικά. Οι αντοχές λοιπόν αυξάνονται και η ταπείνωση συνεχίζεται. Στις ουρές του ΟΑΕΔ, στα συσσίτια της εκκλησίας, στα γραφεία των αφεντικών, στην εξευγενισμένη ελεημοσύνη των ανθρωπιστικών εκστρατειών των media.

 

Μια ταπείνωση που προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ενώ οι διαχειριστές της πολιτικής σκηνής καυχιούνται για τα κατορθώματα και τον ανθρωπισμό της δημοκρατίας.

Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν επιλέγει, απλά ακολουθεί τις επιλογές άλλων. Δεν ανησυχεί, αφήνει άλλους να το κάνουν γι' αυτόν. Δεν έχει φωνή και προτιμάει να ακούει τις φωνές άλλων. Δεν οπλίζεται, στην καλύτερη απλώς αγανακτεί. Δεν ζει απλά πείθεται πως ο εικονικός κόσμος των οθονών και των διαφημίσεων είναι η ζωή του.

Οι οθόνες του σύγχρονου πολιτισμού προβάλουν πρότυπα ανθρώπων και ιδανικά εμπορεύματα μειώνοντας έτσι την απόσταση μεταξύ τους.
Άνθρωποι, εμπορεύματα και μηχανές γίνονται ένα μέσα στην δύνη του ελέγχου που εξαπλώνεται διαρκώς.
Η μοναδικότητα του ατόμου παύει να υφίσταται και ταυτίζεται με την μετριότητα που αναλαμβάνει την ευθύνη της σιωπής. Μιας σιωπής που δολοφονεί χαμογελώντας πνιγμένη ανάμεσα στα εμπορεύματα του καταναλωτικού παραδείσου, στα αστυνομικά τμήματα, στις φυλακές, στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στα ψυχιατρεία, στις "αναπτυσσόμενες" χώρες της καπιταλιστικής περιφέρειας.


Η κοινή γνώμη, αυτό το άβουλο συστημικό κατασκεύασμα, βολεύεται με πρόστυχες συνήθειες και σουλατσάρει στα κρεβάτια των αφεντικών. Οι κενές γνώμες λοιπόν δεν επιδέχονται ιδεολογικές επιδιορθώσεις. 'Άλλωστε όση ιδεολογία και να πασπαλίσεις τα σκατά παραμένουν σκατά.
Για τους ανθρώπους που σε πείσμα των καιρών αναλαμβάνουν το ρίσκο να αγωνιστούν και να ερωτευθούν παράφορα, η επίθεση ποτέ δεν θα χωρέσει σε ιδεολογικά καλούπια για να γίνει αρεστή και δίκαιη.
Ιχνηλατώντας παρελθοντικές ιστορικές εμπειρίες αγώνα, ανακαλύπτοντας τα κοινά σημεία σύνδεσης μας με άλλους αγωνιστές, ισχυροποιούμε τα οδοφράγματα του σήμερα και οικοδομούμε την επαναστατική προοπτική του αύριο.
Να χτίσουμε μαχητικές κοινότητες αγώνα που θα διεξάγουν μετωπικό αγώνα ενάντια σε κράτος και καπιταλισμό.
Να χτίσουμε αναρχικές σχέσεις στο εσωτερικό μας ζώντας και προτάσσοντας την αναρχία της άγριας ελευθερίας σε χρόνο ενεστώτα.
Να τολμήσουμε και να συνεχίσουμε να τολμάμε.

10, 100, 1000 επαναστατικοί πυρήνες εναντίον της κυριαρχίας και της μαζικής υποτέλειας.

 

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ!

'' Στο σημείο που ο πόνος δεν φτάνει.
Στο σημείο που οι καταιγίδες των ουρανών ενώνονται με τις τρικυμίες της θάλασσας.
Στο σημείο που η ελπίδα αποχαιρετάει τα δάκρυα και μια υπόσχεση αρκεί.
Στο σημείο που τα ιδρωμένα από το άγχος χέρια, αγγίζουν τα αναψοκοκκινισμένα πρόσωπα που αιώνια προσμένουν εκείνο το κάτι.
Στο σημείο εκείνο θα ξανανταμώσουμε.
Και αν μένει κάτι να ειπωθεί, ας είμαστε συνεπείς."

 

Τους πιο θερμούς συντροφικούς μου χαιρετισμούς σε όλους τους αναρχικούς που δεν συνθηκολογούν και διατηρούν το στοίχημα της ανατροπής ανοιχτό. Στους συντρόφους που επιλέγουν να χτυπήσουν το κράτος και το κεφάλαιο ανώνυμα, σε αυτούς που διαλέγουν ένα όνομα για να βαφτίσουν την ανταρσία τους, στους πυρήνες της Άτυπης Αναρχικής Ομοσπονδίας-Διεθνές Επαναστατικό Μέτωπο (FAI-IRF), που συνεχίζουν την διάχυτη επίθεση.
Σε όλους τους αιχμαλώτους αδερφούς και αδερφές μας σε κάθε γωνιά του κόσμου που τα βράδια κοιτάνε τα αστέρια ανάμεσα από κάγκελα και συρματοπλέγματα.

 

Υ.Γ 1. Λίγο πριν βγει το κείμενο ενημερώθηκα για την απεργία πείνας του αναρχικού συντρόφου Κώστα Σακκά που απαιτεί την άμεση απελευθέρωση του. Στο επόμενο χρονικό διάστημα θα δημοσιευθεί κείμενο αλληλεγγύης στον αγώνα του συντρόφου.

 

Υ.Γ 2. Με το βλέμμα μου στα φλεγόμενα προάστια της Στοκχόλμης και τα πύρινα οδοφράγματα στην Τουρκία.»

Ελλάδα
94

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

20 σχόλια
Χωρις να ειμαι ψυχολογος, εχω την εξης απορια: ψυχιατρος δεν υπαρχει στις φυλακες; τουλαχιστον να το εξετασει το παιδι;Προς σχολιαστες τυπου κουρουκουκου: Παιζει να μην εχετε καταλαβει την εννοια της κοινωνιας ανθρωπων, το οτι ολοι μας ειμαστε το κρατος, το οτι υπαρχουν δημοκρατικες διαδικασιες, το οτι εστω 80% των ανθρωπων θελουν μια δουλεια που να τους κανει χαρα, να εχουν μια σχεση να τους γεμιζει, να πηγαινουν με τους φιλους τους για φαγητο κ.ο.κ. Εσεις λοιπον θελετε να μας χαλασετε την κοινωνια μας. Τι πιστευεις οτι θα γινει; Θα κατσουμε και θα σας κοιταμε; Οχι, καποια στιγμη θα ερθει ο λογαριασμος και μην νομιζεις οτι το μονοπωλιο στο νταιλικη το εχεις μονο εσυ.Αλλα δεν φταιτε εσεις, μαλλον οι ανυπαρκτη διαπαιδαγωγηση που εχετε λαβει και καταληξατε στην αλητεια, την οποια την ονομασατε αναρχια.
Oλοι θελουμε μια όμορφη ζωή , μια δουλεια που να μας γεμιζει , μια σχεση που να μας κανει ευτυχισμενους και να βγαινουμε με φιλους.Ανθρωποι ειμαστε ,και ιδιαιτερα οι αναρχικοι αγαπανε παρα πολυ τη ζωη και την ελευθερία.Ομως να σε ρωτησω.. αν η εργασία ειναι χαρά , γιατι βαιζονται ΟΛΟΙ και κανουν αμαν και πως να φυγουν απο τη δουλεια τους ? να τελειωσει το 8ορο? μηπως γιατι στο υπαρχον καπιτελιστικο συστημα ολες οι δουλειες σχεδον, ειναι καταπιεστικες?. Μιλας για ομορφη ζωη .. και θα συμφωνησω.. οταν ομως η τραπεζα του μνημονιου σου παρει το σπιτι? σε αφησει ανεργο? πως θα χεις λεφτα να βγεις με φιλους? να περνας καλα? .. αλλα τι λεω , εσυ φυσικα θα τα χεις τα λεφτακια σου στη τράπεζα και δε νοιαζεσε καθολου για τους φτωχους και τους αστεγους.Και μου λες οτι θα βγουνε οι φτωχοι και θα "χαλασουν"¨την ηδη χαλασμενη και βρωμερη κοινωνια σας? και θα τους σταματησεις?.Δε ξερω που μενεις , η "κοινωνια" σου βλαχε ειναι καθαρη μονο στην κηφησια , στο Διονυσο και στην Εκκαλη και στο A for Athens Που πατε για καφε οταν πατάτε μοναστηράκι.Ναι ρε , στη "ΚΑΘΑΡΗ" σας κοινωνια ειμαστε ολοι άπλυτοι.Εσυ καπιταλιστη να σε νοιαζει μονο να περνας καλα και οχι ο συνανθρωπος σου , αλλα τετοια διαπαιδαγωγηση ειχες απο μικρος , να κοιτας μονο τον εαυτουλη σου , να χεις το κεφαλι ΣΚΥΜΜΕΝΟ μεχρι τα γονατα στα αφεντικα και να σαι υπουλος για το δικο σου καλο,Σε αντιθεση με τη δικια μας διαπαιδαγωγηση που μας μαθανε την αλληλεγγυη , τη συλογικοτητα ,τη συνηδειση , την αγαπη , το σεβασμο , την οργη για την αδικία , αλλα φυσικα εσενα σου μαθανε μονο να αγαπας παγωμενα χαρτια που τα ονομαζεις λεφτα και νομιζεις θα σου δωσουν μια ομορφη ζωη.Η "κοινωνια των ανθρωπων" οπως λες , κανονικα ειναι μια κοινωνια ΟΜΟΡΦΗ για ολους τους ανθρωπους , οχι μονο για το 30% της 1η ταξης που ζουνε ομορφα στη κηφησια.Υπαρχουν και φτωχοι ξερεις , η κοινωνια που λες ειναι καπιταλιστικη κοινωνια και νοιαζετε μονο για τους πλουσιους.Θα τον σπασουμε τον βιτρινάτο καπιταλιστικο βρωμερο κοσμο σας και θα παρακαλατε τα σκυλια των αφεντικων , αστυνομια , να μας σταματησουν.
..οταν η θεωρια και πραξη απεχουν τοσο πολυ..Καταρχην θα σε παρακαλεσω να μιλας πολυ πιο κοσμια, αν θελεις συζητηση οποιουδηποτε τυπου. Επειδη απ οτι φαινεται εισαι πολυ μικρος το προσπερναω και ουτε θα αναφερθω στο ποσο απεχουν αυτα που λες για αγαπη και το ποσο μισος κουβαλας μεσα σου. Θεωρω ομως οτι δεν φταις μονο εσυ για τα μυαλα που κουβαλας.Εγω φιλε μου δουλευω σχεδον 20 χρονια τωρα και το χαιρομαι αυτο που κανω. Αν απλα περιμενα να τελειωσει το 8ωρο θα εκανα κατι αλλο. Ξερω οτι δεν ειναι ωραιο να μην βρισκεις δουλεια στο αντικειμενο που θα γουσταρες, και γω το βιωσα, ομως δεν θεωρησα οτι μου φταινε ολοι οι αλλοι για αυτο. Καθησα, παλεψα, μοχθησα, τιποτα δεν μου χαρηστηκε, τιποτα δεν μου δοθηκε ετσι. Οσο για φτωχους, παντου υπαρχουν σε καθε κοινωνια, εγω προσωπικα προσπαθω να βοηθαω με οποιον τροπο μπορω και στην Ελλαδα και σε αλλα μερη του κοσμου. Διαβασε, μαθε, μορφωσου. Μονο αυτο μπορω να σου πω. Βεβαιως και υπαρχουν κακοι, μια κοινωνια εχει τα παντα, αλλα εσυ τα βαζεις τους λαθος στοχους.
Καταρχάς τον Γρηγορόπουλο τον σκότωσε ο Κορκονέας και όχι το κράτος (εκτός αν πιστεύετε ότι είχε εντολές απο άνωθεν..)Επίσης αναρχικοί ήταν ο ρωμανός (και ο γρηγορόπουλος) πρίν απο τη δολοφονία το 2008 (εκτός και αν πιστεύτε ότι έπιναν πορτοκαλάδες στα εξάρχεια).Τα κείμενα τα γράφει η μάνα του ρωμανού που έχει και αυτή τα θεματάκια της.Οι ΣΠΦ δεν διαφέρει σε τίποτα απο τους χούλιγκαν των ομάδων και τους νεάρτενταλ της ΧΑ, απλά απυθύνεται σε άλλο κοινό, με άλλο λόγο στηριζόμενοι στα ενοχικά σύνδρομα των καταπιεσμένων απο τα σπίτια τους πιτσιρακάδων.Ας κάνουν το παιχνίδι τους και όπου τους βγάλει...
Το μεγεθος του εγκεφαλου σου ειναι ιδιαιτερα μικρο.Τον Γρηγοροπουλο τον σκοτωσε ενας μηχανισμος τους κρατους , η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.Του Κορκονεα του δωσε οπλο το κρατος , δε το πηρε μονος του.Ο Αλεξης δε ξερουμε τι ηταν , ο Ρωμανος παντως πιστευει στην Αναρχια απο οτι λεει.Και εισαι ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ και πιπιλας αυτη τη καραμελα για τα Εξαρχεια.Η θεια μου μένει στα Εξαρχεια , τι σημαινει οτι ειναι αναρχικια?? οποιος βγαινει βολτα στα εξαρχεια ειναι αναρχικος?.Για τη ΣΠΦ δε ξερεις τιποτα απο οτι φαινεται , το μυαλο σου ειναι ιδιο με χουλιγκαν ..οχι η ΣΠΦ.Τραβα να κοιταχτεις σε κανα γιατρο που νομιζεις οτι τα ξερεις ολα.
Το ότι δε μας ενδιαφέρουν τα αίτια τς οργής σας το σκέφτηκες; Τι πρόβλημα έχεις αν κάποιος είναι καπιταλιστής; Θα τους κάψεις το σπίτι; Ή θα του κλέψεις τα λεφτά από την τράπεζα γιατί έτσι γουστάρεις και για χάρη της επανάστασης τη δικής σου και κάποιων άλλων ενδεχομένως;
Ο καπιταλιστης ειναι εχθρος της ελευθεριας , δεν ειναι αλληλεγγυος σε αλλο κοσμο , ειναι δουλος των τραπεζων.Οι τραπεζες , τα αφεντικα και οι καπιταλιστες ειναι οι μονιμοι εχθροι.Με μικροαστους σαν εσενα δε προκειτε να συζητησω.Εσυ τη TV σου , το φαι σου , και αντε και..
KoukouroukosSPF Δε θέλω να πάρω μέρος στην κόντρα σας. Απλά βλέπω πως ο λόγος σου είναι ξύλινος σαν οξιά. Χρησιμοποιείς τυποποιημένες εκφράσεις "το μεγεθος του εγκεφαλου σου ειναι ιδιαιτερα μικρο" και μια παρωχημένη φρασεολογία που θυμίζει Ριζοσπάστη. Σε μια διαδικτυακή βόλτα στα blogs πολιτικού περιεχομένου, θα βρούμε αυτό το σχόλιό σου αμέτρητες φορές, με μόνη διαφορά τη σειρά των λέξεων και των σημείων στίξης. Πάω στοίχημα πως δεν υπερβαίνεις τα 20.
Μέχρι στιγμής ό,τι έχεις πει και βάσει αυτών υποθέτω ότι οι πράξεις σου στη ζωή σου είναι ανάλογες, δείχουν ότι ο μικροαστός είσαι εσύ.Δηλαδή, ένας κακομοίρης που για να δικαιολογήσει τις αποτυχίες του στη ζωή,ρίχνει όλο το φταίξιμο στους κακούς τραπεζίτες και τους καπιταλιστές.Άντε που δε βγήκατε από το αυγό σας και θέλετε να καταλύσετε κράτος...
@ ΙαπετόςΧρησιμοποιω καποιες ειδιες εκφρασεις καθως αυτα που γραφει εινια εξοργιστικα και ταυτοχρονα αστεια και μου ρχετε να τον βρίσω αλλα δε το κάνω.Δε με ξερεις καθολου σαν ανθρωπο, και κανεις λαθος , ειμαι λιγο παραπανω απο 20 χρονων.@ Program_RookieΕίσαι ο κλασσικός ΔΑΠίτης ή κεντροος γενικά , που εισαι νέος απο οτι πιστευω και απο μικρός πιπιλας τις καραμέλες του MEGA.Οι διαδηλωτες ειναι ολοι αλητες εγκληματιες τρομοκρατες , ο καλος μπαμπακας ειναι η κυβερνηση , η αστυνομία κανει τη δουλειά της και δεν αυθαιρετει ποτε! ,σε νοιαζει μονο η παρτη σου , ενα μικρο μισος για τη Τουρκια που σε ποτισαν απο το σχολείο, πατριώτης (δε το λεω για κακο) , χριστιανός (δεν εινια κατι κακο) , ο Γρηγοροπουλος ηταν ενα κωλοπαιδο που επειδη ηταν αναρχικος (λεμε τωρα) και εβγαινε στα εξαρχεια επρεπε να πεθανει , και ενα ανεξηγητο μίσος θα ελεγα για τον Κομμουνισμο και φυσικα για τους Ανρχικους που ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΑ .. "κατεστρεφουν περιουσιες μεροκαματιαριδων και καλα κανουν οι μπατσοι και τους σαπιζουν στο ξυλο" , και φυσικα σε πειραξε που τα παιδια ληστεψανε τη τραπεζα λες και ητανε δικια σου , ή λες και η τραπεζα θα νοιαζοταν αμα ληστευαν εσενα.Είσαι το σωστό παραδειγμα ενος Έλ-ληνα νεαρού μικροαστού! Συγχαρητηρια! Κερδισες πρωτο τραπεζι πιστα στον Σφακιανακη και στο Παντελιδη.
Και επισης εχω πετυχει αρκετα πραγματα στη ζωη μου για τα οποια ειμαι λιγο περηφανος , τοσο σην εκπαιδευση οσο και στο αθλημα που κανω.Απο χρονια ειμαι στις πορειες και ας μην ειχα δουλεψει ποτε στη ζωη μου γιατι με εξοργιζαν πολλα πραγματα, και τωρα εξοργιζομαι ακομη περισσοτερο βλεποντας το βιοτικο μου επιπεδο να κατεβαινει, το βιοτικο επιπεδο των γονιων μου που βγαινουν στη συνταξη εχει πεσει πολυ , με νευριαζει που ο γειτονας ψαχνει στα σκουπιδια και πριν 1 χρονο ειχε και αμαξι στη τελικη , μου τη σπανε οι 4,000 αυτοκτονιες για να σωθει το ευρω , μου τη σπαει που οι πολιτικοι τρωνε με χρυσα κουταλια και ολους εμας μας εχουν εξαθλιωσει και βγαινουν και μας βριζουν απο πανω οταν κανουμε διαδηλωσεις και το παιζουν εξυπνοι , μου τη σπαει που προχθες γυρνωντας απο antifa πορεία στο κεντρο , κατεβηκα σταθμο αττικης και ειδα 3 μπατσους να χτυπανε 1 μετανασταση μπροστα στο κοσμο και δε μπορεσα να κανω τιποτα , μου τη σπαει να βλεπω ναζί στην Ελλάδα , που μου αρεσει σαν χωρα και θελω το καλυτερο για αυτην και υποστιριζω την αυτοοργανωμενη κοινωνια και δεν ειμαι φασιστας αλλα αγαπω τη χωρα μου με το τροπο μου, μου τη σπαει που 300 χαρτογιακαδες καθοριζουν τις ζωες μας χωρις να ξερουνε πως ζουμε ,μου τη σπανε οι τραπεζες που πληρωνουμε τη κριση που δημιουργησαν αυτες μαζι με ευρωπαικες τραπεζες , που ειναι τοκογλυφοι και πρεπει να "καουν" ολοσχερως , μου τη σπαει η "ομορφη εικονα" του συνταγματος και του προαυλιου της Ερμου οταν η Σταδιου ειναι γεμάτη αστεγους , μου τη σπανε οι μικροαστοι και οι ασυνηδειτοι και οι κεντροοι και οι δεξιοι που δε νοιζοντε για τους φτωχους , που πολεμανε τους μεταναστες που ειναι φτωχοι σα και μας που δε καταλαβαινουν εννοιες οπως αγαπη , σεβασμος , αλληλοκατανοηση , αλληλεγγυη. Για ολα αυτα τα πραγματα που τα εγραψα τελειως μπακαλιστικα και για πολλα αλλα θα γινετε της καριόλας οποτε εχει κόσμο στις διαδηλωσεις για να σπασουμε αυτη τη κοινωνικη ειρηνη των πολιτων, να γκρεμισουμ τη καπιταλιστικη ομορφη βιτρινα του Κρατους , τα στηριζω τα παιδια γιατι τουλαχιστον 20 χρονων ειχαν τους ορχεις να βγουνε και να σπασουν τη κοινωνικη σιωπη και θα σκοτωναν μονο μπατσους αλλα δε το καναν για να μη παιθανει ο οδοντιατρος.Λιγη κατανοηση , λιγη οργη , λιγο συνηδειση δεν εχετε μεσα σας? γιατι να μας κυβερνουν τετοια καθαρματα? επειδη γεννηθηκαν πλουσιοι και ειχαν τη δυνατοτητα να κυβερνησουν? επειδη τους ψηφιζουν οι γεροι? και δε μιλαω για τη κυβερνηση , μιλαω για τους τραπεζιτες που ελεγχουν την Ευρωπη.Ως αντιεξουσιαστες , η συνηδειση μας δε μας επιτρεπει κατι λιγοτερο απο το να μαχομαστε για να πεσουν αυτα τα σκατα απο τις εξουσιες.Ο καθενας μαχετε με τον τροπο του, και δε περιμενουμε κοντα μας κεντροους , δεξιους , μικροαστους - προσκυνημενα ατομα που θελουν μια ησυχη ζωη υποταγμενη και τους νοιαζει μονο η παρτυ τους.Πολυ δυσκολη η κοινωνικη επανασταση Ιαπετος , παρα πολυ δυσκολη με τετοιο λαο , αλλα τουλαχιστον το κίνημα και ο Α/Α χώρος δε θα παψει ποτε να ουρλιαζε για ολη αυτη την αδικία και ας το κανει ολομοναχος οπως τοσα χρονια που τον εχουν στο περιθωριο.
KoukouroukosSPF Υπάρχουν χίλιοι δυο λόγοι για να τα βάλεις με το υπάρχον κοινωνικό στάτους κβο. Δεν είναι για μένα εκεί το πρόβλημα. Ίσα-ίσα είναι υγεία. Αν και τώρα δεν ξέρω για τι ακριβώς μιλάμε, για τον Ρωμανό, για σένα ή για τον αντιεξουσιαστικό χώρο γενικά. Το θέμα μου είναι τα αδιέξοδα του χώρου που η διαλεκτική αποκρύπτει και τα μεταμορφώνει. Είναι ο φανατισμός και ο δογματισμός στον χώρο σας επίσης που με απωθεί Ο φετιχισμός σας με την εκτελεστική εξουσία, που εκλογικεύεται με ένα σορό διαλεκτικά ιδεολογήματα. Η παρωχημένη ξύλινη φρασεολογία σας, που κοντεύει να συναγωνιστεί αυτή του ΚΚΕ. Είναι εν τέλει, ο "ιησουιτισμός" ατόμων του χώρου όπως ο Ρωμανός.
Λάθος σε όλα εκτός από ένα.Με πειράζει όντως που λήστεψαν την τράπεζα τα μόγγολα.Το τελευταίο σου σχόλιο αποδικνύει πόσο νεοελληναράς είσαι."Μάλλον θα είσαι απ'αυτούς, και θα πιστεύεις αυτό και κάνεις εκείνο".Οι κλασικές υποθέσεις του no life ελληναρά.Η ψευτο αναρχία σας δε θα περάσει αγοράκι μου, γιατί παρ'όλο που το κράτος είναι σάπιο όσο δεν πάει, υπάρχει η τρόικα με το μαστίγιο από πάνω πλέον.Οι βλακείες τελείωσαν.Με την πιπίλα ακόμα στο στόμα και το παίζετε επαναστάτες...
Όσο οι άνθρωποι καταπιέζονται σεξουαλικά, δεν θα επαναστατήσουν ποτέ. Γι αυτό το σύστημα φροντίζει για την σεξουαλική τους καταπίεση, μέσω των θεσμών της θρησκείας, της οικογένειας, και της εκπαιδευσης. Κοινός παρονομαστής όλων των δογμάτων, πολιτικών ή θρησκευτικών, είναι η σεξουαλική καταπίεση, ΤΥΧΑΙΟ;
Ναι, οι θεσμοί όπως η θρησκεία, η οικογένεια, είναι συνειδητά δημιουργήματα σατανικών εξουσιαστών όπου θέλουν να κοιμίσουν τις μάζες... Οι Ρώσοι το 1905 και το 1918, οι Γάλλοι το 1789, λόγω του πολύ σεξ επαναστάτησαν... Και σήμερα, στην άθρησκη Δύση, όπου όλοι πηδιούνται σαν τα σκυλιά, που είδες σεξουαλική καταπίεση;
Ναι, η σεξουαλική καταπίεση φταίει, κι όχι ο κυνισμός, το βόλεμα, η αδιαφορία, οι απολιτικές συνειδήσεις, διαφορετικές πεποιθήσεις για το καλό της κοινωνίας. Η έλλειψη σεξ φταίει λόγω της καταπιεστικής χριστιανικής ηθικής και των κοινωνικών ταμπού. Το βρήκες.
"Η δική μας αναρχία είναι εκφράσεις μιας αυθεντικής και αδούλωτης ζωής.... Για όσους την δείτε λοιπόν μην κάνετε τον κόπο να της μιλήσετε για ιδεολογίες, δεν θα σας απαντήσει και απεχθάνεται τον ξύλινο λόγο" "Όσο για τους ανθρώπους της δικής μας πάστας, το στοίχημα της καταστροφής του υπάρχοντος και της υπαρξιακής ανταρσίας παραμένει ανοιχτό, για όποιον, για όσους η φλόγα της αντίστασης καίει την ματωμένη τους καρδιά". - ΡωμανόςΚαι τώρα μερικά αποσπάσματα από την Κατήχηση του Επαναστάτη του Νετσάγιεφ..."Ο επαναστάτης περιφρονεί κάθε θεωρητικολογία και έχει απορρίψει τις κοσμικές επιστήμες, αφήνοντάς τες στις μελλοντικές γενιές... Το μοναδικό και σταθερό αντικείμενό του είναι η άμεση καταστροφή αυτής της ποταπής τάξης πραγμάτων"Σχόλιο του μεταφραστή Ζήση Σαρίκα πάνω σ' αυτό το απόσπασμα: "Άλλο χαρακτηριστικό του φανατικού της θρησκείας. Κάτοχος ήδη της "αλήθειας", δεν θεωρητικολογεί και απέχει από τη διαδικασία της γνώσης' αφιερώνεται αποκλειστικά στην πρακτική πολιτική δραστηριότητα" "κάθε μορφή πράξης καθοδηγείται όμως από κάποια θεωρεία" (και συμπληρώνω εγώ, αν όχι θεωρεία-ιδεολογία, καθοδηγείται από μια θεώρηση των πραγμάτων). Έτσι και ο Ρωμανός, δεν θέλει να ακούει για ιδεολογίες, γιατί η δική του "αναρχία" είναι "έκφραση μιας αυθεντικής αδούλωτης ζωής". Κατέχει ήδη την αλήθεια δηλαδή. Δε χρειάζεται τίποτα άλλο παρά μοναχά πράξη!Ακόμα ένα απόσπασμα από Νεστάγιεφ"Ο επαναστάτης είναι ολόψυχα δοσμένος άνθρωπος. Δεν έχει δικά του ενδιαφέροντα, υποθέσεις, αισθήματα, δεσμούς, υπάρχοντα,ούτε καν όνομα. Είναι εντελώς απορροφημένος από ένα και μοναδικό ενδιαφέρον, μια και μοναδική σκέψη, ένα και μοναδικό πάθος -την επανάσταση".Σχόλιο Σαρίκα:Η πλήρης αυτή αποποίηση του εαυτού έχει ως πρότυπο της τον φανατικό της θρησκείας... Ορθά χαρακτηρίζει ο Μπακούνιν τον Νετσάγιεφ "καλόγερο της επανάστασης".Εγώ βλέπω πολλά κοινά στην ιδιοσυγκρασία του Ρωμανού με τον Νετσάγιεφ. Ο ίδιος ιησουιτισμός. Πλήρης αποποίηση του εαυτού, θρησκευτικός ζήλος για την Ιδέα ("άγρια ελευθερία") όπου στο όνομά της απορρίπτεται συλλήβδην όλος ο πολιτισμός. Περιφρόνηση των "θεωρητικολογιών". Κατέχουν ήδη την αλήθεια. Υποτίμηση των μαζών και υπερτίμηση των ικανοτήτων της σέκτας. Κι όπως λέει και ο Νετσάγιεφ: "Περιφρονεί (ο επαναστάτης) την κοινή γνώμη. Περιφρονεί και απεχθάνεται την υπάρχουσα ηθική σε όλες τις εκφάνσεις και εκδηλώσεις της. Γι' αυτόν, είναι ηθικό καθετί που βοηθάει το θρίαμβο της επανάστασης. Ανήθικο και εγκληματικό είναι καθετί που τον εμποδίζει". Αν γνωρίζετε, ο "τοξοβόλος" από την παρέα, είπε για τον δολοφονημένο ταξιτζή στην Πάρο που τον σκότωσαν κάποιοι σεχταριστές όταν προσπάθησε να εμποδίσει την "απαλλοτρίωση", πως ήταν ένας μικροαστός και μικρό το κακό. Αυτό είναι καθαρός νετσαγιεφισμός. Κριτήριο της ηθικής είναι η επαναστατική χρησιμότητα-αποτελεσματικότητα. Ό,τι εμποδίζει είναι ανήθικο και εγκληματικό...
<<Προκαλεί καίρια πλήγματα στον εχθρό>>Αυτο μου θυμιζει το ανεκδοτο με το μυρμηγκι που το βλεπουνε τα αλλα μυρμηγκια να ειναι ακομα στο λαιμο του ελεφαντα και φωναζουνε "πνιχτονα, Μητσο, πνιχτονα!"Τι να κανει το παιδι, εχει βεβαρυμενο DNA, του ετυχε και μια αναποδια, τον πηρε μπαλα η παρανοια, βλεπει παντου μονο βια.<<'Άλλωστε όση ιδεολογία και να πασπαλίσεις τα σκατά παραμένουν σκατά.>>κανει και την αυτοκριτικη του, ομως!
KoukouroukosSPF 10.6.2013 | 00:01"Πιστευω Αταξινόμητε οτι υπαρχει μια τεραστια διαφορα αναμεσα στην Αναρχία(σαν κινημα) και στα φασισταρια της Χρυσης αυγης. Οι 1οι παλευουν για την αξιοπρεπεια , την ελευθερια , τα εργασιακα δικαιωματα και για να μην υπαρχει αδικία και οι δε , θελουν ναζισμο , δολοφονιες και σκοταδισμό.Και οταν λεμε οτι οι αναρχικοι/διαδηλωτες παλευουν για ενα καλυτερο αυριο μη γυρισει καποιος να μου πει για δηθεν καμενες περιουσιες φτωχων μεροκαματιαριδων οπως στα Starbucks και αλλες πολυεθνικες , τη καραμελα δηλαδη που μας ταιζουν οι ειδησεις εδω και 30 χρονια. Πηγή: www.lifo.grAρχικά αρχικά δεν μιλάμε για την αναρχία ως κίνημα, μα για την επιστολή και την ιδεολογία του παιδιού. Προσωπικά θεωρώ ότι οι πράξεις του δεν αντιπροσωπεύουν την αναρχία ως κίνημα.δεύτερον, λες ότι οι χρυσαυγύτες κατεβαίνουν με όπλα και ασκούν βία ,θελουν ναζισμο , δολοφονιες και σκοταδισμό. Συμφωνώ μαζί σου.όμως για την αξιοπρέπεια, την ελευθερια, τα εργασιακα δικαιωματα και για την αδικία που μίλησες, τις αξίες αυτές δεν τις βλέπω όταν πέρνεις όπλα και ομήρους.Σορρυ , αλλά ο Ρωμανός δεν είναι ήρωας ,η τουλάχιστον δεν είναι ο δικός μου ήρωας .
"Τα ίδια ακριβώς λένε και οι εθνικοσοσιαλισταί που κάνουν και αυτοί τις δικές του πορείες και αγωνίζονται "γοια να καθαρησοι ω τωπως" σε αντίθεση με τους προσκυνημένους που τους "νοιαζει μονο η ΒΟΛΤΑ , η ΜΟΣΤΡΑ , το αμαξι , που θα βγειτε το απογευμα , σε πιο κλαμπ και ποια γκομενα" (γκόμενες;; αφύσικα πράγματα ρε αδελφέ!)" To σχόλιο μου ηταν απαντηση στο παραπανω σχόλιο του Αταξινόμητου.Δε νομιζω οτι ο Ρωμανος εινια ο ήρωας καποιου και δεν αντιπροσωπευει την Αναρχία σε καμια περιπτωση.Απλα εθεσα τη διαφορα μεταξυ αναρχικων και φασιστών επειδη ειπε ο αταξινομητος οτι ειπε.. οτι και οι 2 λενε τα ιδια.
Επειδή όλοι οι υποστηρικτές του μικρού κατηγορείτε όσους του ασκούν κριτική ότι αναλώνονται σε ειρωνικά σχόλια χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα, τι έχετε να πείτε για αυτό: Το παλληκάρι έχει αναβιβάσει σε modus vivendi τη ληστεία τραπεζών, και το έχει τακτοποιήσει πολύ ωραία στο μυαλό του. Μόνο που για να μαζευτούν όλα αυτά τα ωραία λεφτά σε ένα σημείο για να τα κλεψει, κάποιοι προσκυνημένοι κομφορμιστές δούλεψαν για να τα βγάλουν, κι ένας κακός τραπεζίτης τα μάζεψε όλα μαζί κάπου.Απορία 1: Απ'όσο ξέρω, όλοι οι επαναστάτες αγωνίζονται να ανοίξουν τα μάτια σε εμάς τους υπόλοιπους, αυτός άλλωστε είναι ο σκοπός της συγκεκριμένης επιστολής. Αν όλοι ξαφνικά ακολουθούσαμε τοπαράδειγμά του, ποιος προσκυνημένος θα έμενε να δουλεύει, "δίνοντάς μας την επιλογή να αφοσιωθούμε στα πάθη μας";Απορία 2: Αν πω ότι εμένα ένας 20άρης που διακυρήσσει, ουσιαστικά, ότι βαριέται να δουλέψει, μου φαίνεται απλώς τεμπέλαρος, θα ακουστώ πολύ σα να βγήκα από ελληνική ταινία με υπόκρουση Ελένης Ροδά, ε;Απορία 3: Αν αφήσουμε στην εξίσωση τα κορόιδα που δουλεύουν, και βγάλουμε μόνο τους μοχθηρούς τραπεζίτες, τι μένει; Άνθρωποι που φυλάνε τα κέρδη τους στο σπίτι. Άραγε, αν δεν είχε εφευρεθεί το τρισκατάρατο τραπεζικό σύστημα, ο μικρούλης Ρωμανός και οι υπόλοιποι "άνθρωποι της δικής του πάστας" θα έκαναν επιδρομές σε σπίτια για να χρηματοδοτούν τα πάθη τους; Αν ναι, θα έμπαιναν τουλάχιστον στον κόπο να στοχοποιήσουν σπίτια όπου τα χρήματα θα ήταν σχεδόν τόσο συγκεντρωμένα όσο σε μια τράπεζα; Όπως (συγγνώμη, προσπάθησα να αντισταθώ στο εύκολο χτύπημα κάτω από τη μέση, αλλά άνθρωπος είμαι, λύγισα)όπως λοιπόν η οικία Νάσιουτζικ;Απορία 4: Ο ανεγκέφαλος ειδικός φρουρος που πήρε τη ζωή του Γρηγορόπουλου έριξε προειδοποιητική βολή, σύμφωνα με τα στοιχεία. Και την έφαγε το παιδί. Τα υόλοιπα πιτσιρίκια σκέφτηκαν σε τι κίνδυνο έθεσαν αθώους πολίτες απλώς και μόνο με το να βγουν από το σπίτι με γεμάτα όπλα; Το πιστεύω ειλικρινά ότι δεν σκόπευαν να σκοτώσουν. Για να σκοτώσεις δεν χρειάζεται πρόθεση. Σφαίρα χρειάζεται. Η απειρία, το ατύχημα, η κακιά στιγμή, η ανθρώπινη βλακεία είναι επαρκείς συνθήκες για να φύγει η σφαίρα από τη θαλάμη.Αν δεν υπήρχαν τραπεζί
Είναι τοσο μικρος ο εγκεφαλος σου και πιστευεις οτι εκαναν τη ληστεια ισα ισα για να μη δουλεψουν ?.Ισως να εισαι δεξιά απο οτι καταλαβαινω ή κατι αλλο καθως δε μπορεις να κατανοησεις τη κοινωνια χωρις τραπεζες και χωρις 8ωρα δουλείας.Απορία 2?.Ναι , αφησε το πλουσιο σπιτι του στα 17(αφου σκοτωσαν το φιλο του) και τη κοινωνικη θεση και τις σπουδες για να παει 20 χρονων να κλεψει 120,000 χιλιαρικα με 1000 κινδυνους.Πισω απο τα παιδια που καναν τη ληστεια λιγοι ξερουν ποσα ατομα υπαρχουν και ποιος πυρηνας και που πηγαν τα υπολοιπα λεφτα.Δε προοριζονταν για ευκολη ζωη , αλλα για απελευθερωσεις αλλων συντροφων τους και για λοιπες δρασεις συμφωνα με τα λεγομενα του και συμφωνα με το ανταρτικο πόλης.Απορία 3?.Καταρχην φαινεσαι οτι εισαι ΔΟΥΛΟΣ και ΠΡΟΣΚΥΝΙΤΗΣ-υποστιρηκτης του τραπεζικου-απανρθωπου-καπιταλιστικου συστήματος και θιχτηκες που σου πειραξαν τη τραπεζα ή τον τραπεζίτη.Λες οτι θα εκλεβαν σπιτια αμα δεν υπηρχαν οι τραπεζες,καθισες ποτε να σκεφτείς πως θα ηταν ο κόσμος χωρις τις καταραμενες τραπεζες? ποσο διαφορετικα θα ηταν ολα? αλλα που μυαλο.Απορία 4?.Σε αυτην την απορία μας επιβεβαιωνεις ποσο μικροσκοπικός ειναι ο εγκεφαλος σου.Ο ειδικος φρουρος , οχι δε πηγε με προθεση να κανει κακο!τον καλεσανε να παει στην αλεξανδρας για ενα παρανομα σταυθμευμενο οχημα και αυτος σουλατσαρισε στα εξαρχεια και ψαχνοταν , εβριζε 15χρονα χωρις να του κανουν τιποτα και αρχισε να πυροβολει, προειδοποιητικη βολη? ετσι το λεμε τωρα? τι προειδοποιηση? επειδη τα 15χρονα απαντησανε στις βρισιες του μπατσου? αν ηταν ετσι τοτε στις πορειες επρεπε να πεφτουν 300 προειδοποιητικες βολες.Οι 4 σε κείμενο τους ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ειπαν οτι δεν ειχαν προβλημα να πυροβολησουν εναντιων των ενστολων καθαρματων ή εναντιων του διευθηντη της τραπεζας (που ειναι συνενοχος στο εγκλημα των τραπεζων) αλλα επειδη ειχαν για "ομηρο" (ενα οδοντριατρο επειδη χρησιμοποιησαν το αμαξι του) δε πυροβολησαν διοτι δεν ηθελαν να βαλουν σε κινδυνο τη ζωη καποιου αθωου (στην αναληψη ευθηνης ειπαν οτι δεν στηριζουν οργανωσεις που περνουν ζωες αθωων) και προτιμησαν να πανε φυλακη απο το να ρισκαρουν τη ζωη καποιου.Πηγαινε να φυλαξεις τη τραπεζα τωρα.
<<καθισες ποτε να σκεφτείς πως θα ηταν ο κόσμος χωρις τις καταραμενες τραπεζες>>Αντε βρε παιδια να πατε πισω στον αρχεγονο παραδεισο με τους ευγενεις αγριους γιατι φαινεται οτι μονο με αυτους συνεννοεισθε. Μην ανησυχεις, ειναι ολοι τους σαν τον Ρωμανο, φιλειρηνικοι, δεν πειραζουν ουτε μυγα, θα τα βρειτε.
Wow..Ολη η ομαδα αληθειας της Ν.Δ. εχει μαζευτει εδω ε; Το εχω προσεξει και σε αλλα αρθρα της Lifo αλλα εδω ξεπερασατε τον εαυτο σας..χαχα..Παντως ανεξαρτητα απο αυτο οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι παντου αλλα και εδω δεν ξερουν να συζητανε. Υπεραπλουστευση και χωρις επιχειρηματα. Λιγοι απαντησαν στο παιδι με επιχειρημα συγκεκριμενο- απαντηση σε καποιο θεμα που εθιγε. Στα οποια φυσικα μπορει να διαφωνει ο καθενας. Εδω δυστυχως τα περισαοτερα ειναι επιπεδου δημοτικου.. Ααα ειμαι προβατο ..αλλα εσυ εισαι μυγα..ναι μπορει να λες αυτο αλλα εισαι βρωμιαρης και ο μπαμπας σου ειναι φαλακρος..ναι εσυ μπορει να κλαις αλλα εισαι πλουσιος και δεν επιτρεπεται.
Πάντως, κανείς δεν ξεφεύγει από την ανάγκη να ψάχνει ήρωες, να τους εξιδανικεύει και να τους θέτει στο απυρόβλητο της κριτικής. Εμένα δεν με πείθουν όλα αυτά. Δημιουργήθηκε το ψευτοδίλημμα: Καλάσνικοφ ή καναπές. Δηλαδή, οι αντιεξουσιαστές κάναν ήρωα ένα νεαρό που πήρε τα Καλάσνικοφ με την αυταπάτη πως θα κάνει ουσιαστική ζημιά στο σύστημα και μας τον αντιπαραθέτουν με την εικόνα του κομφορμιστή καναπεδάκια. Και λέτε: Αυτός κάτι έκανε... εσείς τι κάνετε; Το αν διαφωνούμε με την όλη φιλοσοφία του περί δράσης και περί της έννοιας της ελευθερίας (λέξη η οποία εκπορνεύτηκε, αποκρυσταλλώθηκε και κατάντησε ξύλινη συνθηματολογία), το αγνοείτε. Αυτός θεωρεί βόδια τις μάζες και χαμένες από χέρι. Θεωρεί "πλασματική ανάγκη" το μαζικό ξεσηκωμό όπως ο ίδιος λέει στην επιστολή του, και πιστεύει πως με το αντάρτικο πόλης θα πετύχει τα πάντα κι από την άλλη λέει πως ο ένοπλος αγώνας κατά του συστήματος στέλνει μήνυμα για εξέγερση. Υπάρχει αντίφαση εδώ. Από τη μια ο λαός είναι ένα μάτσο καθοδηγούμενα βόδια και η "ανάγκη" για μαζική εξέγερση είναι "πλασματική" και το αντάρτικο πόλης θα ρίξει το Κράτος και τον καπιταλισμό, και από την άλλη λέει πως το αντάρτικο πόλης στέλνει μηνύματα για εξέγερση. Είναι ή δεν είναι τελικά "πλασματική" η "ανάγκη" για μαζική εξέγερση; Για να ξέρω, να κανονίσω το πρόγραμμά μου.
Λες σωστα καποια πραγματα.. αλλα με το ανταρτικο πολης μπορουν να κανουν ζημια στο συστημα οταν αυτο γινει σε μεγαλη κλίμακα.Δε πηγε απο μονος του στη τραπεζα με το καλασνικοφ , απο πισω λογικα υπαρχουν ποσα ατομα ετοιμα για δραση και τα λεφτα λογικα θα πηγαιναν στις επομενες δράσεις.Οποιος δε πιανει το καλασνικοφ δε σημαινει οτι εινια καναπεδακιας (και ισως ο Ρωμανος να ναι λιγο μηδενιστης).Στη φαση που ειμαστε , το κρατος και ο καπιταλισμος δε πεφτουν , επανασταση δε γινετε με τετοιο λαο-βοδια που τους εχουν εξαθλιωσει οι τραπεζες και ακομα στηριζουν το τραπεζικο συστημα.Σε τετοιες περιοδους απαθειας οι αναρχικοι αρχιζουν να περιθωριοποιουντε απο επιλογή , καθως ο κοσμος και η κοινωνια γινετε παράλογη.Το ανταρτικο θα μπορουσε ισως να ξεσηκωσει μια εξεγερση σιγα σιγα αλλα σιγουρα θα κρατουσε αναμενη τη φλογα της αντιστασης.(συγχωρεστε με για την ορθογραφία μου)
KoukouroukosSPF Όταν λέω "κάναν ήρωα ένα νεαρό που πήρε τα Καλάσνικοφ με την αυταπάτη πως θα κάνει ουσιαστική ζημιά στο σύστημα", δε σημαίνει πως πιστεύω ότι αυτός μόνος του, θέλει να κάνει ζημιά στο σύστημα, αλλά γενικά, ότι οι σέκτες, όσοι πυρήνες και να είναι, είναι αδύνατον να καταλύσουν το Κράτος και τον καπιταλισμό. Η δράση τους, δε συγκινεί κανέναν άλλον πέραν των ομοϊδεατών τους. Μόνο όσοι βρίσκονται μόνιμα σε "επαναστατικό οίστρο" ερεθίζονται επαναστατικά από τον αγώνα τους. Η διαλεκτική που θέλει τον ένοπλο αγώνα των σεκταριστών εναντίον του Κράτους να γεννά επαναστατική συνείδηση στο λαό και να τον συμπαρασέρνει στην επανάσταση με σκοπό να ρίξουν το Κράτος και τον καπιταλισμό, είναι σοφιστεία, δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Αυτοί κάνουν έναν άδοξο πόλεμο με το σύστημα και με διαλεκτικές πιρουέτες "εξαφανίζουν" το αδιέξοδο της δράσης τους, προσδίδοντας αυθαίρετες σχέσειςς μεταξύ αιτίου-αιτιατού.
Μου βγάζει κάτι από την Κατήχηση του Επαναστάτη του Νετσάγιεφ. Απ' ότι κατάλαβα, αναρχία γι' αυτόν είναι μια ατομική υπόθεση. Ένα βίαιο ανορθόδοξο ξέσπασμα. "Μία ένοπλη αναμέτρηση εναντίον της κυριαρχίας που αμφισβητεί στην πράξη τόσο το κρατικό μονοπώλιο στη βία, όσο και την πλασματική ανάγκη ενός μαζικού ξεσηκωμού για να δράσουμε". "Πλασματική ανάγκη ενός μαζικού ξεσηκωμού". Μάλιστα. Άρα για τον Ρωμανό και το σινάφι του, "ελευθερία" είναι το Απόλυτο Εγώ πέρα από κάθε σύμβαση. Αν νομίζουν πως μερικές σέκτες με συμβατικά όπλα που αγοράζουν πιθανότατα από Αλβανούς, μπορούν να βλάψουν το πάνοπλο υπερσύγχρονα εξοπλισμένο Κράτος, είναι τελείως αφελείς. Η απάντηση του Μπακούνιν στον Νετσάγιεφ, επισημαίνει το μάταιο αυτό εγχείρημα. Δεν είναι δυνατόν λέει ο Μπακούνιν, ένα σύγχρονο Κράτος, (μιλούσε για το Κράτος της εποχής του, στα τέλη του 19ου αιώνα), να ηττηθεί από τον πόλεμο μιας σέκτας. Πόσο μάλλον σήμερα. Η "αναρχία" του Ρωμανού, περιορίζεται στην ετυμολογία της λέξης, εν αντιθέσει της κλασικής αναρχίας. Το ιδεαλιστικό ρομαντικό ποιητικό ύφος της επιστολής, σε συνδυασμό με την ιδεολογία, δείχνουν έναν θρησκευτικά πωρωμένο οσιομάρτυρα επαναστάτη. Η κατηγορία του "ξύλινου λόγου", είναι τρολιά. Θα ήθελα να ξέρω αν πιστεύουν πραγματικά πως ο καπιταλισμός μπορεί να ηττηθεί με σφαίρες (αγορασμένες από την εκάστοτε μαφία της περιοχής) και μολότοφ, ή γνωρίζουν το μάταιο της υπόθεσης, και η ανορθόδοξη βίαιη ατομική εξέγερση είναι αυτοσκοπός...
"βίαιες επαναστάσεις μεγάλης κλίμακας" δεν έγιναν όταν οι σκλάβοι "δεν είχαν να χάσουν παρά τις αλυσίδες τους", δεν πρόκειται να γίνουν τώρα που ο καθένας έχει από 2 σπίτια και 2 αυτοκίνητα.
Ο απλός λαός στις μέρες μας (και το τονίζω, στις μέρες μας), φτάνει μέχρι την αγανάκτηση (και ένα βίαιο ανορθόδοξο ντου, είναι απλά μια αγανάκτηση για τα επιφαινόμενα του συστήματος και καθόλου για το σύστημα καθ' αυτό). Άντε να οδηγηθούμε και σε εκλογές. Για να αλλάξουμε από τη ρίζα κοινωνικό καθεστώς, χρειάζεται οι μάζες να το θέλουν. Εγώ, από την μέχρι τώρα πενιχρή εμπειρία μου, (είμαι μόλις 21), δεν κόβω τις μάζες να θέλουν να καταργήσουν τον καπιταλισμό και το Κράτος, παρά να βελτιώσουν τη θέση τους μέσα στο υπάρχον. Όλοι από την επαφή σας με τις ιδεολογίες αναπτύξατε αυτή τη συγκεκριμένη πολιτική συνείδηση. Οι μάζες δεν είναι και τόσο ευαίσθητες με ό,τι οι καλλιεργημένοι αστοί ριζοσπάστες διανοούμενοι, εδώ και 200 χρόνια, βίωσαν και αντιλήφθηκαν ως αλλοτρίωση. Αν νομίζεις πως όλοι συμμερίζονται το δικό σας ιδεαλιστικό πάθος, κάνεις λάθος. Άσε που στα σημερινά φιλελεύθερα αστικά καθεστώτα, αν η συντριπτική πλειοψηφία των κοινωνιών, ήθελε, να το πω εγελο-μαρξιστικά, να υπερβεί την πολιτικοοικονομική αλλοτρίωση που υφίσταται, δε χρειάζεται να καταλάβει τα "χειμερινά ανάκτορα". Το θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει μια εκ των ένδον ριζική αλλαγή όπου η ετερονομία θα καταρρεύσει από μέσα. (Και δε μιλάω για μεταρρυθμίσεις, {ρεφορμισμός}). Μιλάμε για το σύνολο της κοινωνίας, πλην των ελάχιστων βολεμένων μεγάλων ψαριών. Απλά εσείς είστε κολλημένοι στην πλέον "μυθική" εικόνα της Επανάστασης όπου ο λαός στήνει καρμανιόλες και παίρνει τα κεφάλια των αστών.
Συγχαρητηρια σε ολους εδω μεσα.Καθιστε ολοι στο pc σας να κραζετε οσους προσπαθουν για μια αλλαγη ,ισως να προσπαθησε με το λαθος τροπο .. αλλα τουλαχιστον ηθελε να πολεμησει την αδικια που υπαρχει σε αυτο το κρατος. Το ξερετε μωρε οτι ο φιλος του ο Γρηγοροπουλος ο Αλεξης του παιθανε στα χερια? το ξερετε αυτο? αλλα τι λεω.. προφανως δε το γνωριζετε.Μεχρι και ο διαχειρηστης απο τη lifo Που ανεβασε το κειμενο ισως να υποστιριζει λιγο τον Ρωμανό.Λες και ολες οι υπολοιπες ειδησεις που ανεβαινουν ειναι πολυ σημαντικες και φανηκε ασημαντη η επιστολη του Ρωμανού.Αλλα τι λεω .. σε μικροαστους απευθηνομαι.. εσας να σας νοιαζει μονο η ΒΟΛΤΑ , η ΜΟΣΤΡΑ , το αμαξι , που θα βγειτε το απογευμα , σε πιο κλαμπ και ποια γκομενα θα σας πει το ναι και θα χεστειτε απο τη χαρα σας.Εκει να μεινετε στη μιζερη ζωη σας. Και οταν γινει παλι καποιο ξεσπασμα στο κεντρο της Αθηνας με διαδηλωσεις , βγειτε να κραξετε οσους παλευουν για ενα καλυτερο αυριο.
Τουλαχιστον δεν κραζω οποιον ενεργει για να φερει κατι καλυτερο.. λες και σας εθιξαν τη τραπεζα που σας κλεβει το αιμα. Και οπιος σχολιαζει (που στην ουσια ειναι πισω παο ενα pc) δε σημαινει οτι αποκτα την ιδιοτητα του καναπεδακια.
"Αλλα τι λεω .. σε μικροαστους απευθηνομαι.. εσας να σας νοιαζει μονο η ΒΟΛΤΑ , η ΜΟΣΤΡΑ , το αμαξι , που θα βγειτε το απογευμα , σε πιο κλαμπ και ποια γκομενα θα σας πει το ναι και θα χεστειτε απο τη χαρα σας.Εκει να μεινετε στη μιζερη ζωη σας. Και οταν γινει παλι καποιο ξεσπασμα στο κεντρο της Αθηνας με διαδηλωσεις , βγειτε να κραξετε οσους παλευουν για ενα καλυτερο αυριο. "Τα ίδια ακριβώς λένε και οι εθνικοσοσιαλισταί που κάνουν και αυτοί τις δικές του πορείες και αγωνίζονται "γοια να καθαρησοι ω τωπως" σε αντίθεση με τους προσκυνημένους που τους "νοιαζει μονο η ΒΟΛΤΑ , η ΜΟΣΤΡΑ , το αμαξι , που θα βγειτε το απογευμα , σε πιο κλαμπ και ποια γκομενα" (γκόμενες;; αφύσικα πράγματα ρε αδελφέ!)
Aυτο για τις γκομενες το ειπα κ πιο πολυ για τον τυπο πιο πανω που ριτωρικα ρωτησε αν μιλησε ποτε για γκομενες με τους φιλους του, τον κολητο του ομως τον σκοτωσε το κρατος χωρις λογο.Πιστευω Αταξινόμητε οτι υπαρχει μια τεραστια διαφορα αναμεσα στην Αναρχία(σαν κινημα) και στα φασισταρια της Χρυσης αυγης. Οι 1οι παλευουν για την αξιοπρεπεια , την ελευθερια , τα εργασιακα δικαιωματα και για να μην υπαρχει αδικία και οι δε , θελουν ναζισμο , δολοφονιες και σκοταδισμό.Και οταν λεμε οτι οι αναρχικοι/διαδηλωτες παλευουν για ενα καλυτερο αυριο μη γυρισει καποιος να μου πει για δηθεν καμενες περιουσιες φτωχων μεροκαματιαριδων οπως στα Starbucks και αλλες πολυεθνικες , τη καραμελα δηλαδη που μας ταιζουν οι ειδησεις εδω και 30 χρονια.
Δεν λέω ότι οι ΧΑτες και οι αναρχικοί υποστηρίζουν πως η οδός προς το καλύτερο αύριο είναι ακριβώς η ίδια. Αυτό που ισχυρίστηκα είναι πως και οι δογματικά προσδοκώμενοι και στις δύο πλευρές ισχυρίζονται πως αυτοί είναι που αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο σε αντίθεση με τους καναπεδάτους που τους ενδιαφέρουν μόνο ευτελή πράγματα (όπως οι "γκόμενες" ή το να βρουν ένα ωραίο μέρος για να ξεκουράσουν το κουρασμένο από την δουλειά κορμί τους - ναι κάποιοι εργάζονται!). Και παρουσιάζεται ως υπέρτατη αλήθεια πως μόνο τα παραπάνω ευτελή πράγματα κάνουν οι καναπεδάτοι πως δεν συμμετέχουν ως πορείες και δεν πετάνε μολότοφ. Το να απέχουν συνειδητά και το να μάχονται για ένα καλύτερο αύριο με διαφορετικό αναίμακτο τρόπο δεν υπάρχει ως ενδεχόμενο! Αλλά είμαι σίγουρος πως αν ρωτήσεις τους Χρυσαυγίτες γιατί παλεύουν και αυτοί το καλύτερο αύριο θα σου προβάλλουν. Ένα αύριο χωρίς τράπεζες και καπιταλιστές (σε αυτό τα δύο άκρα συμφωνούν απόλυτα), με τέλειο κεντρικό σχεδιασμό, με φυλακές στους απατεώνες πολιτικούς (οι μαχητές της ακροαριστεράς είναι περισσότερο hardcore - προτιμούν τις εκτελέσεις!) και χωρίς μετανάστες. Ηλίθιοι αυτοί, ηλίθιοι και οι άλλοι της άκρας αριστεράς που ονειρεύονται πως ο κόσμος θα αλλάξει αν ζωστούμε όλοι με τα φυσεκλίκια μας και ξεκινήσουμε να κλέβουμε τα λεφτά που έχει βάλει ο καταθέτης στις τράπεζες. Σοβαρά τέτοιες απόψεις δεν μπορούν να σχολιαστές παρά μόνο από ανόητους...
Από αύριο, μπουκάλια και στουπιά για να δημιουργήσουμε "ελεύθερους χωροχρόνους". Δηλαδή πρέπει να συμφωνούμε με την ιδεολογία του και τις πρακτικές του, επειδή αυτός "πολεμά" για "ένα καλύτερο αύριο", και εμείς είμαστε οι κομφορμιστές; Δηλαδή οτιδήποτε γίνεται για ένα "καλύτερο αύριο", (που η αντίληψη περί καλού του δρώντα είναι τελείως υποκειμενική), είναι αυτομάτως θετικό; Είναι στο απυρόβλητο της κριτικής δηλαδή;
@KoukouroukosSPF Τις δυο πρώτες επιστολές του τις σχολιάσαμε με τον τρόπο που αναφέρεις. Πλέον όμως το παιδάκι έχει περάσει στην σφαίρα του Παπαγεωργόπουλου και της Σταμάτη - κοντολογίς έγινε σούργελο.Για κάποιο λόγο και οι τρεις θεωρούν οτι η κοινωνία τους χρωστά, οτι είναι παρεξηγημένοι και οτι στην τελικοί είναι και αθώοι.
Όταν κριτικάρουμε χρυσαυγήτες, να χρησιμοποιούμε όση ειρωνεία θέλουμε... Στην προκειμένη περίπτωση όμως, γιατί να απουσιάζει η ειρωνεία από την κριτική; Μήπως κατάντησε ταμπού η κριτική του "επαναστατικού" χώρου, κι αν τολμήσουμε ποτέ να βάλουμε στο στόμα μας άτομα από το χώρο, πρέπει να μιλάμε με σεβασμό;
Ταμπού δε καταντησε η κριτική κανενος χώρου.Αλλα καλυτερα ειναι τα επιχειρηματα και ο πολιτικος λογος ως απαντηση σε εναν δας αρεσει δε σας αρεσει αλλο πολιτικο λογο παρα η ειρωνια που θυμιζει επιπεδο δημοτικού.
Εγώ προσωπικά, στα σχόλιά μου, όταν πρόκειται για κριτική, πάντα συνοδεύω με μια δόση ειρωνείας τα επιχειρήματά μου, (αν κρίνω πως σηκώνει το θέμα), αποφεύγοντας όμως την κακεντρέχεια.
<<εσας να σας νοιαζει μονο η ΒΟΛΤΑ , η ΜΟΣΤΡΑ , το αμαξι , που θα βγειτε το απογευμα , σε πιο κλαμπ και ποια γκομενα θα σας πει το ναι και θα χεστειτε απο τη χαρα σας>>Ναι, αυτο ειναι το καλυτερο αυριο.
Όταν κάνανε τον Ρωμανό και τους συντρόφους του τόπι στο ξύλο είχα συνταχθεί με εκείνους που μιλούσαν για κατάχρηση εξουσίας και απάνθρωπη μεταχείριση κρατουμένων. Διότι έτσι ακριβώς τον βλέπω: Ως κρατούμενο για ένοπλη ληστεία και κάποια άλλα αδικήματα που συνεπάγονται μακροχρόνια κάθειρξη. Όσο για την επιστολή του, λυπάμαι αλλά ούτε ένα κόμμα της δεν με βρίσκει σύμφωνο. Όταν παίρνεις ένα όπλο και πας να τα βάλεις με τον σκληρό πυρήνα του Συστήματος δεν έχεις και πολλές πιθανότητες να γλιτώσεις. Συχνά καταλήγεις στα θυμαράκια, ή στην φυλακή, ενώ αντί να πλήξεις το περίφημο Σύστημα, του δίνεις ένα κάρο άλλοθι για να γίνει πιο στυγνό και πιο καταπιεστικό. Αυτά είπαν κάποιοι με καλύτερη γνώση των συνθηκών και μεγαλύτερη πείρα στα κινήματα και με πιο επιτυχημένο ιστορικό, αν θέλετε. Όσο για τα υπόλοιπα τα άκουγα από κάποιους συμμαθητές μου την δεκαετία του 80. Θα πάω κάποια των ημερών να τους δω στα γραφεία τους και κατόπιν θα΄πάμε και μια βόλτα με το εταιρικό τους αυτοκίνητο. Αν δεν το πιάσατε, οι ανάρχες συμμαθητές μου είναι τώρα στελεχάρες σε πολυεθνικές εταιρείες...
Οι δικοι σου συμμαθητες μπορει οντως να εγιναν στελεχοι σε πολυεθνικες.Πηγαινε ομως καποια μερα.. εστω περαστικος σε μια πορεια αναρχικων να δεις τι κοσμος υπαρχει.
Δεν διαφωνώ, όντως υπάρχει κόσμος. Και υπαρχουν και μη βίαιοι αναρχικοί και συνειδητοποιημένοι και πολύ διαβασμένοι. Αυτά όμως είναι άσχετα με την ουσία του σχολίου που έγραψα.
Θα σε βοηθήσω εγώ τότε.φασισμός ο [fasizmós] Ο17 : 1. πολιτικοκοινωνικό σύστημα της άκρας δεξιάς, με έντονα αυταρχικό και εθνικιστικό χαρακτήρα, που καταργεί τον κοινοβουλευτισμό και τη δημοκρατία και βασίζεται στο μονοκομματισμό και στον ολοκληρωτισμό: Ο ~ αιματοκύλησε την Ευρώπη. Δε θα περάσει ο ~! 2. (ιστ.) δικτατορικό καθεστώς που, με αρχηγό το Mουσολίνι, επικράτησε στην Iταλία: Ο ιταλικός ~ κράτησε από το 1922 ως το 1943. 3. χαρα κτηρισμός αυταρχικής ενέργειας, πράξης ή καταπιεστικής, δεσποτικής συμπεριφοράς: Ο κοινωνικός / καθημερινός ~ του άντρα απέναντι στη γυναί κα / των γονιών απέναντι στο παιδί.
Απόστολε, το wiκtionary το ορίζει κάπως διαφορετικά"fascism A political regime, having totalitarian aspirations, ideologically based on a relationship between business and the centralized government, business-and-government control of the market place, repression of criticism or opposition, a leader cult and exalting the state and/or religion above individual rights. Originally only applied (usually capitalized) to Benito Mussolini's Italy. By vague analogy, any system of strong autocracy or oligarchy usually to the extent of bending and breaking the law, race-baiting and violence against largely unarmed populations."