Mad Clip- Περιφέρεια Αττικής: Γιατί δεν υπάρχουν μπάρες στο σημείο του δυστυχήματος

Mad Clip- Περιφέρεια Αττικής: Γιατί δεν υπάρχουν μπάρες στο σημείο του δυστυχήματος Facebook Twitter
Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη / LIFO
0

Η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε ανακοίνωση για το δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Mad Clip, απαντώντας σε πραγματογνώμονα σχετικά με την απουσία μπαρών ασφαλείας από το σημείο του τροχαίου. 

Στην ανακοίνωση, η Περιφέρεια Αττικής επιτίθεται σφοδρά στον πραγματογνώμονα- χωρίς να τον κατονομάζει- για τις δηλώσεις που έχει κάνει για τις μπάρες ασφαλείας. 

Σημειώνεται ότι τις τελευταίες ημέρες έχει αναφερθεί στο ζήτημα ο Παναγιώτης Μαδιάς. Σε δηλώσεις του σε αρκετά ΜΜΕ για το τροχαίο στο οποίο έχασε τη ζωή του ο τράπερ, o πραγματογνώμονας έχει επικρίνει την Περιφέρεια γιατί δεν έχουν τοποθετηθεί στο σημείο του δυστυχήματος μπάρες ασφαλείας. 

«Έχουν τεχνική σκοπιμότητα, να μειώνεται η σφοδρότητα της πρόσκρουσης- γίνεται προοδευτική απόσβεση της κινητικής ενέργειας- και να επανευθυγραμμίζουν οποιοδήποτε όχημα», έχει αναφέρει μεταξύ άλλων για τις μπάρες ασφαλείας.  

Η Περιφέρεια Αττικής κάνει λόγο για «πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας»- χωρίς να το κατονομάζει- που διακινεί την «ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού». 

«Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή», συνεχίζει η ανακοίνωση, σχολιάζοντας ότι αυτή η άποψη «στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης». Επίσης, χαρακτηρίζει «εντελώς ανεύθυνη» αυτή την άποψη και συμπληρώνει ότι όποιος τη διακινεί «λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν  στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη». 

Κάνοντας ειδικότερη αναφορά στο ζήτημα, η Περιφέρεια Αττικής επισημαίνει ότι «καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού, αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg - 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h)». 

«Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h κανένα ΣΑΟ δεν είναι πιστοποιημένο, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι απρόβλεπτες», συνεχίζει η ανακοίνωση και συμπληρώνει ότι τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. «Κανένα crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι απρόβλεπτο», αναφέρει ακόμη η ανακοίνωση. 

Σε ό,τι αφορά το σημείο του δυστυχήματος, η Περιφέρεια Αττικής επισημαίνει ότι ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με  τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, «δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών».

Παράλληλα, η ανακοίνωση επισημαίνει ότι «το όριο ταχύτητας στον συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας». 

Τέλος, η Περιφέρεια Αττικής καλεί κάθε είδους πραγματογνώμονα να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους όπως και «να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας». 


 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ηράκλειο: Το τροχαίο δυστύχημα ήταν τελικά δολοφονία - Τον φυγάδευσαν περαστικοί για να μην εξαφανιστεί

Ελλάδα / Κρήτη: Το τροχαίο ήταν τελικά δολοφονία - Περαστικοί εγκλώβισαν τον 33χρονο για να μην εξαφανιστεί

Ο δράστης είχε πιαστεί στο παρελθόν με επικίνδυνα όπλα στην κατοχή του, ενώ είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική μετά από αίτημα της συντρόφου του, αλλά πήρε συνοπτικά εξιτήριο
LIFO NEWSROOM
Στο νοσοκομείο ο Κώστας Αγοραστός - Δέχθηκε επίθεση από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών

Ελλάδα / Στο νοσοκομείο ο Αγοραστός - Δέχθηκε επίθεση από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών

Πανδαιμόνιο πριν το περιφερειακό συμβούλιο Θεσσαλίας - Συγγενείς των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών αποδοκίμασαν τον πρώην περιφερειάρχη - Στο νοσοκομείο με μώλωπες κατέληξε ο Κώστας Αγοραστός
LIFO NEWSROOM
Δολοφονία Εύβοια: «Είχε ξεσπάσματα, ήταν βρώμικος και δεν αντέχαμε άλλο» λένε οι δράστες

Ελλάδα / Δολοφονία Εύβοια: «Είχε ξεσπάσματα, ήταν βρώμικος, δεν αντέχαμε άλλο» λένε τα αδέλφια που σκότωσαν τον πατέρα τους

Τι υποστήριξαν ο 22χρονος και η 26χρονη που δολοφόνησαν τον πατέρα τους και προσπάθησαν να παραπλανήσουν την ΕΛΑΣ σκηνοθετώντας τη φρικτή πράξη τους
LIFO NEWSROOM
Κρήτη: Bίντεο - ντοκουμέντο από στιγμή φονική παράσυρσης 33χρονης

Ελλάδα / Κρήτη: Βίντεο - ντοκουμέντο ανατρέπει τα δεδομένα και δείχνει απρόκλητη δολοφονία 36χρονης

Ο δράστης περιμένει τη γυναίκα να βγει από το αυτοκίνητό της, επιταχύνει το ΙΧ του και την παρασύρει πεζή προκαλώντας τον θάνατό της - Από την σφοδρότητα της πρόσκρουσης ανατράπηκε το αυτοκίνητο του δράστη
LIFO NEWSROOM
Άλιμος: Κτίριο που έχει ολοκληρωθεί θα κηρυχθεί αυθαίρετο - Μετέωροι οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων

Ελλάδα / Άλιμος: Κτίριο αποπερατώθηκε αλλά θα κηρυχθεί αυθαίρετο επειδή η οικοδομική του άδεια ακυρώθηκε - Τι καταγγέλλει ιδιοκτήτης

Ιδιοκτήτης νεόδμητου διαμερίσματος στον Άλιμο, δίπλα στο Ελληνικό, περιγράφει στο ypen/diavouleusi το ράβε ξήλωνε μεταξύ Υπηρεσιών Δόμησης του δήμου Αλίμου, της δημοτικής αρχής και του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά
LIFO NEWSROOM