Το Μετρό "στρίβει" δυτικά

Το Μετρό "στρίβει" δυτικά Facebook Twitter
3

 

Για ένα νέο σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής,με βάση τις ανάγκες, “όπως προέκυψαν μετά την κρίση” έκανε λόγο ο Μ. Χρυσοχοίδης, σε παρέμβασή του στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, η οποία ενέκρινε την τοποθέτηση του Γρηγόρη Δημητριάδη στη θέση του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για την ομαλή διεξαγωγή των εργασιών στη διαδρομή του Μετρό από την Αγία Μαρίνα ως τον Πειραιά, όπως επίσης και το τμήμα Αιγάλεω - Χαϊδάρι – Πειραιάς.Όπως είπε, ξεκινά άμεσα η δημοπράτηση του έργου που θα συνδέει το νοσοκομείο του Ευαγγελισμού με το Άλσος Βεΐκου, αξίας 1 δισ. ευρώ, το οποίο θα εξυπηρετήσει περιοχές, όπως το Γαλάτσι και η Λαμπρινή. «Πολύ γρήγορα» αναμένεται να ξεκινήσει η μελέτη της επέκτασης του Μετρό προς τη Γλυφάδα, με προϋπολογισμό 250 εκατ. ευρώ, ένα έργο «πολύ εύκολο κατασκευαστικά».

Για την επέκταση προς τα δυτικά της Αθήνας, ο υπουργός έκανε γνωστό ότι η μελέτη της επέκτασης του Μετρό από το Περιστέρι προς το Ίλιον είναι σε εξέλιξη και η δημοπράτηση της γραμμής θα είναι έτοιμη σε περίπου έξι μήνες.


Όσον αφορά, στο Τραμ, «το έργο που ενώνει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, είναι ωριμότατο και προχωρά πολύ γρήγορα. Η μελέτη του τμήματος 'Δημοτικό Θέατρο-Καλλίπολη', θα χρηματοδοτηθεί άμεσα, γρήγορα, για να δούμε πότε θα το εντάξουμε ως έργο» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών.

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια