Οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα που ανοίγουν από τη Δευτέρα - Αναλυτικά η λίστα

Οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα που ανοίγουν από τη Δευτέρα - Αναλυτικά η λίστα Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Mεγάλος αριθμός επιχειρήσεων ανοίγει την Δευτέρα 1η Ιουνίου, μετά από ολόκληρους μήνες περιοριστικών μέτρων λόγω κορωνοϊού.

Μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταστημάτων είναι ξενοδοχεία, χώροι κατασκήνωσης, υπηρεσίες δερματοστιξίας (τατουάζ), γήπεδα γκολφ και θερινά σινεμά. 

Το υπουργείο Ανάπτυξης, ανακοίνωσε τη λίστα των επιχειρήσεων που θα ανοίξουν από τη Δευτέρα, διευκρινίζοντας πως οι κανόνες ασφαλείας για τον περιορισμό διασποράς του κορωνοϊού στα εν λόγω καταστήματα, θα ανακοινωθούν με κοινή υπουργική απόφαση.

Η λίστα

55.10 / Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα (12μηνης λειτουργίας)
55.30 /Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα, με εξαίρεση τις παιδικές κατασκηνώσεις.
56.21/Δραστηριότητες υπηρεσιών τροφοδοσίας για εκδηλώσεις (catering)
59.14 /Υπηρεσίες προβολής κινηματογραφικών ταινιών (μόνο σε θερινούς κινηματογράφους).
56.29.20.02 /Υπηρεσίες που παρέχονται από καντίνες αθλητικών εγκαταστάσεων.
91.01 / Δραστηριότητες βιβλιοθηκών και αρχειοφυλακείων.
93.11.10.02 / Υπηρεσίες γηπέδων γκολφ ή μίνι γκολφ
93.11. 10.03 / Υπηρεσίες κολυμβητηρίου (πισίνας).
93.29.11.03 / Υπηρεσίες εκμετάλλευσης κτήματος για τη διενέργεια εκδηλώσεων (π.χ. γάμων και συναφών).
93.29.19.01 / Υπηρεσίες διοργάνωσης ψυχαγωγικών εκδηλώσεων (π.χ. γάμων και συναφών).
96.09.19.06 / Υπηρεσίες γραφείων γνωριμίας ή συνοικεσίων
96.09.19.09 / Υπηρεσίες δερματοστιξίας (τατουάζ).
96.09.19.17 / Υπηρεσίες τρυπήματος δέρματος του σώματος (piercing).
96.04.10.05 / Υπηρεσίες μασάζ.
Αγορές του άρθρου 38 του νόμου 4497/2017 (Κυριακάτικες αγορές, Εμποροπανηγύρεις κλπ).

«Οι ιδιαίτεροι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησηςγια τις παραπάνω ιδιωτικές επιχειρήσεις, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, θα περιγράφονται στην κοινή υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί από τα αρμόδια Υπουργεία».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM