Πέθανε ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης, ιδρυτής της Strintzis Lines

Πέθανε ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης, ιδρυτής της Strintzis Lines Facebook Twitter
0

Πέθανε σε ηλικία 80 ετών ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης, ιδρυτής της ναυτιλιακής εταιρείας Strintzis Lines.


Την είδηση του θανάτου του μετέδωσαν τοπικά ΜΜΕ στην Κεφαλονιά την ιδιαίτερη πατρίδα του. Ο Παναγής Στρίντζης μαζί με τα αδέλφια του και τον Μάκη Στρίντζη ίδρυσαν Strintzis Lines στα μέσα της δεκαετίας του '60 με την δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα. Πέντε χρόνια μετά, στα 1965 δρομολογούν το νεότευκτο «Κεφαλληνία». Στα τέλη της δεκαετίας του '90 ο στόλος της Strintzis Lines έχει δώδεκα πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου και προχωρά στην παραγγελία πέντε νέων εκ των οποίων τα τρία θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000 για τις γραμμές της Αδριατικής και της Κεφαλονιάς. Στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη.  Οι δραστηριότητες της εταιρείας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε τις δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.  Ένα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries και βλέποντας το κενό που υπάρχει στα νησιά μας ο Παναγής Στρίντζης έρχεται σε μια συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη, υπογράφοντας την πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM