Ποιος κερδίζει από τη γέννηση του διαδόχου;

Ποιος κερδίζει από τη γέννηση του διαδόχου; Facebook Twitter
1

Της Λένας Φουτσιτζή

 

Ποιος κερδίζει από τη γέννηση του διαδόχου; Facebook Twitter
Το Grosvenor House Hotel γιορτάζει την αναμονή με μια σουίτα ανάλογα διακοσμημένη, για 2.500 ευρώ τη βραδιά

To νούμερο εξωπραγματικό:το ποσό που αναμένεται να ξοδευτεί συνολικά για την υποδοχή του διαδόχου του θρόνου της Αγγλίας φτάνει τα 306 εκατομμύρια ευρώ.

Πενήντα δημοσιογράφοι βρίσκονται έξω από την πτέρυγα όπου αναμένεται να γεννηθεί το μωρό της δεκαετίας, στο νοσοκομείο St. Mary's του Λονδίνου. Όλοι είναι έτοιμοι και στριμωγμένοι, καθώς συνεχώς προστίθενται σκάλες για τους άτυχους που θα βρίσκονται στην πίσω σειρά.

Τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο για τους ανταποκριτές της πρώτης γραμμής: μόλις γίνει αντιληπτή η παρουσία της Κέιτ, θα έρθουν άλλοι 200.

Ο πυρετός για το νέο αγαπημένο μωρό της Αγγλίας είναι έντονος και συνεχής, αλλά οι καταναλωτές του αριστοκρατικού παραμυθιού δεν χορταίνουν από τις ελάχιστες πληροφορίες που το παλάτι, ως παλιά καραβάνα στο παιχνίδι της δημοσιότητας, δίνει με το σταγονόμετρο. Αυτή η δίψα καλμάρει με κούπες, σαλιάρες, μπλουζάκια, σερβίτσια, μπρελόκ, πάνες, βιβλία, πόστερ, πιπίλες, DVD, αντικείμενα σχετικά και άσχετα, όλα όμως αφιερωμένα στο μωρό που όλοι περιμένουν.

Ποιος κερδίζει από τη γέννηση του διαδόχου; Facebook Twitter
Η Jessica Bridge από το Ladbrokes ποζάρει μαζί με την απόδοση των στοιχημάτων για το όνομα και το φύλο του μωρού

Σύμφωνα με τις προβλέψεις και σύμφωνα με την αγγλική παράδοση, 69 εκατομμύρια ευρώ θα ξοδευτούν για αλκοόλ. Οι συγκινημένοι παρατηρητές θα ανοίξουν τρία εκατομμύρια μπουκάλια σαμπάνιας και αφρώδους οίνου για να ευχηθούν στη νέα οικογένεια. Επειδή το αλκοόλ ζητάει και φαγητό, 28 εκατομμύρια ευρώ θα ταΐσουν όσους παραβρεθούν σε πάρτι για τη γέννηση του πολύτιμου διαδόχου.

Το ενδιαφέρον την εποχή της παγκοσμιοποίησης δεν περιορίζεται στην Αγγλία: οι νέοι αριστοκράτες είναι ιδιαίτερα συμπαθείς και στην Αμερική οπότε αναμένονται καλές πωλήσεις και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Και αν νομίζετε ότι οι ίδιοι οι αριστοκράτες διασκεδάζουν με σνομπ τρόπο για την υστερία του λαού, κάνετε λάθος: ο πρίγκιπας Κάρολος αυτοπροσώπως πουλάει χειροποίητα δερμάτινα παπούτσια για μωρά «βαμμένα με φυτικά χρώματα». Οι γονείς της Κέιτ πουλάνε διάφορα μωρουδιακά μέσω της εταιρείας τους (που κανονικά προωθεί είδη για διοργάνωση πάρτυ). Το παλάτι συμφωνεί και δίνει τις ευλογίες του επίσημα, ανακοινώνοντας ότι «το παλάτι του St. James χαιρετίζει την ευτυχή παράδοση των ανθρώπων που κατασκευάζουν σουβενίρ».

Το μωρό έρχεται από στιγμή σε στιγμή, η αγορά είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστική, θα τελειώσουν όλα με τη γέννηση; Όχι. Η Κέιτ έχει αποδείξει ότι είναι πρόσωπο που πουλάει. Τα ρούχα που επιλέγει να φορέσει γίνονται ανάρπαστα μετά από δευτερόλεπτα. Το βαγόνι των ακόλουθων που αποτελείται από νέους γονείς θα συνεχίσει να παρακολουθεί και να καταναλώνει ό,τι προτείνει η δούκισσα, που ξέρει καλύτερα.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια