Τα πρώτα στοιχεία από τις έρευνες για τα αίτια της πτώσης του ελικοπτέρου την περασμένη Τρίτη στον Πόρο, που στοίχισε τη ζωή στον πιλότο και τους δύο Ρώσους επιβαίνοντες, βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, από τα μέχρι στιγμής δεδομένα της αρμόδιας Επιτροπής που ερευνά τα αίτια του δυστυχήματος, προκύπτει ότι τη στιγμή της πρόσκρουσης του ελικοπτέρου στα καλώδια της ΔΕΗ, ο κινητήρας του βρισκόταν σε απόλυτη ισχύ, γεγονός που υποδεικνύει ότι δεν παρουσίαζε κάποια μηχανική βλάβη.
Επίσης, ο ήλιος τη στιγμή της απογείωσης ήταν κάθετος, γεγονός που συνηγορεί στο σενάριο ο κυβερνήτης να κατάφερε να περάσει από το πρώτο καλώδιο, χωρίς να δει το δεύτερο, εξαιτίας του ήλιου και να προσκρούσει πάνω του.
Τέλος, όπως ανέφερε ο ΣΚΑΙ, από τα στοιχεία της Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, φαίνεται να παραβιάστηκε ο άτυπος κανονισμός του αυθαίρετου ελικοδρομίου του Γαλατά που θέλει τους πιλότους να απογειώνονται και να προσγειώνονται από τη δυτική πλευρά. Το μοιραίο ελικόπτερο απογειώθηκε από την ανατολική πλευρά.
Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ αναμένεται το τελικό πόρισμα της έρευνας.
Υπενθυμίζεται ότι το μεσημέρι της Παρασκευής ο υφυπουργός Ενέργειας Γεράσιμος Θωμάς ζήτησε την παραίτηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΕΔΔΗΕ, μετά τις αποκαλύψεις για αδράνεια του Διαχειριστή στην σήμανση των εναέριων καλωδίων ρεύματος που συνδέουν τον Πόρο με τον Γαλατά.