Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια

Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια Facebook Twitter
Στον σταθμό του Μετρό του Συντάγματος (ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας)
13

Τεράστιες ουρές, ορθοστασία και ταλαιπωρία περίμενε και σήμερα τους επιβάτες που δοκίμασαν να πάνε στα εκδοτήρια για να καταθέσουν τα έγγραφα για την προμήθεια των προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.

Σε κάποια εκδοτήρια η αναμονή φτάνει τις δυο ή και τρεις ώρες.

Η ΣΤΑΣΥ την Παρασκευή είχε βγάλει ανακοίνωση στην οποία έλεγε πως η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί για πολλές ημέρες ακόμα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η απλή μέθοδος των τριών και τα νούμερα που δεν βγαίνουν...

Η ταλαιπωρία των επιβατών για την προμήθεια καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα εκδοτήρια της ΣΤΑ.ΣΥ θα συνεχιστεί για πολλές ημέρες ακόμα. Αυτό προκύπτει, ξεκάθαρα, από τα εξής στοιχεία:

Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 90.000 κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου και μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που είναι η 1 η Νοεμβρίου πρέπει να εκδοθούν ακόμα περίπου 250.000! Άρα πρέπει, κατά μέσο όρο, να εκδίδονται 50.000 κάρτες ημερησίως.
Σε όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ τοποθετήθηκαν αρχικά μόλις 15 μηχανήματα έκδοσης καρτών ( ΤΕΚ) τα οποία αυξήθηκαν μετά από συνεχείς πιέσεις μας και έγιναν 31, που επίσης δεν επαρκούν, καθώς η δέσμευση του ΟΑΣΑ για αύξηση των μηχανημάτων έκδοσης προσωποποιημένων καρτών υλοποιείται με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς και το αποτέλεσμα είναι οι ατέλειωτες ουρές.
Στις περισσότερες περιπτώσεις η αναμονή ξεπερνά τις 5 ώρες και τις επόμενες ημέρες που πλησιάζει η μέρα αποκλειστικής χρήσης της ηλεκτρονικής κάρτας, η αναμονή θα αυξηθεί πολύ περισσότερο.

Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια Facebook Twitter
Στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά (ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας)

Οι φάκελοι που κατατέθηκαν από τους επιβάτες για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας ανέρχονται σε 11.000. Τώρα, έχει ξεκινήσει η αποστολή από τα ΕΛΤΑ των πρώτων φακέλων, που είναι μόλις 1.200. Σε πέντε ημέρες θα αποσταλούν 9.800 φάκελοι; Έτσι την 1 η Νοεμβρίου η πλειοψηφία των επιβατών που κατέθεσε φάκελο δεν θα έχουν στα χέρια τους καμία κάρτα!

Επίσης, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης απλού ηλεκτρονικού εισιτηρίου του 1,40 €, με αποτέλεσμα ο επιβάτης για απλή διαδρομή να πρέπει να εκδώσει πολλαπλό εισιτήριο αξίας 7 ευρώ!

Οι μόνοι που δεν ευθύνονται για αυτή την κατάσταση είναι οι επιβάτες καθώς και οι εργαζόμενοι, που αν και πρότειναν εδώ και μήνες λύσεις αφέθηκαν στη τύχη τους, χωρίς να εισακούονται.

Τώρα που τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, το Υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να δώσουν λύσεις στα αδιέξοδα, που μόνοι τους δημιούργησαν με βεβιασμένες αποφάσεις, εγκλωβίστηκαν και να μας εξηγήσουν, πως θα μετακινούνται οι επιβάτες που δεν θα προλάβουν να βγάλουν ηλεκτρονική κάρτα στις επόμενες 5 ημέρες και όσοι δεν θα έχουν παραλάβει ταχυδρομικώς το φάκελο;

Το Υπουργείο και ο ΟΑΣΑ πρέπει να δώσουν λύση όλων των δυσλειτουργιών παίρνοντας ΤΩΡΑ την απόφαση για παράταση του χρόνου της παράλληλης λειτουργίας χάρτινου και ηλεκτρονικού εισιτήριου .

Περιμένουμε όλοι τις απαντήσεις τους...

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Ε. Ρενιέρης Π. Κοντογιάννης

Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια Facebook Twitter
Στον σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά (ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας)
Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια Facebook Twitter
Στον σταθμό του Μετρό του Συντάγματος (ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας)

Η συγγνώμη Σπίρτζη

Ζητάμε συγνώμη από τον κόσμο για την ταλαιπωρία», ανέφερε ο Χ. Σπίρτζης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, δηλώνοντας ότι προς το παρόν δεν αντιμετωπίζεται το ενδεχόμενο νέας παράτασης στη διαδικασία της επί τόπου έκδοσης καρτών στα εκδοτήρια γιατί εκδίδονται 10 χιλιάδες κάρτες την ημέρα και η κατάσταση θα εξομαλυνθεί.

Ανακοίνωσε ωστόσο νέα παράταση από τις 10 Νοεμβρίου στις 15 Νοεμβρίου στην εναλλακτική διαδικασία έκδοσης καρτών, αυτή δηλαδή που γίνεται με την κατάθεση ανοικτών φακέλων σε όλα τα εκδοτήρια και την αποστολή τους με το ταχυδρομείο στα σπίτια τους μέσα σε δυο- τρεις ημέρες.

Ο υπουργός εκτίμησε ότι δε θα χρειαστεί να υπάρξει άλλη ταλαιπωρία, γιατί αυτές οι κάρτες εκδίδονται άπαξ και κάθε μήνα θα χρειάζεται μόνο η φόρτιση τους στα μηχανήματα (με την αγορά δηλαδή νέων διαδρομών).

Ο Χρ. Σπίρτζης απέδωσε τις καθυστερήσεις στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε κυκλώματα που διακινούσαν πλαστά εισιτήρια εντός και εκτός ΟΑΣΑ όπως είπε αλλά και σε θεσμικούς λόγους όπως αυτό που προέκυψε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Όπως είπε έπρεπε να είναι εξασφαλισμένο το απόρρητο της μετακίνησης. Εξήγησε επίσης, ότι δε θα μπορούσε να γίνει η διαδικασία μέσω ΚΕΠ, λόγω της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Παράλληλα τόνισε ότι δε θα δείξει καμία ανοχή στα κυκλώματα που θέλουν να σαμποτάρουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα γίνει εντός του Νοεμβρίου, οπότε θα λειτουργήσουν και οι μπάρες. Είπε επίσης ότι «τα εισιτήρια θα φτηνύνουν πολύ όταν έχουμε καλύψει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα την κλοπή που γινόταν μέχρι σήμερα».

Να σημειωθεί πως την Τρίτη 31 Οκτωβρίου πρέπει να ανανεωθούν οι σημερινές χάρτινες μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών.

Ωστόσο οι πολίτες θα μπορούν να εκδώσουν τις νέες προσωποποιημένες κάρτες τους μέχρι και τις 5 Νοεμβρίου στα συγκεκριμένα εκδοτήρια του δικτύου της ΣΤΑΣΥ.

Σήμερα: Απίστευτες ουρές και ταλαιπωρία στο μετρό και τα εκδοτήρια Facebook Twitter
Στον σταθμό του Μετρό στους Αμπελόκηπους (ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας)
Ελλάδα
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και προγραμματίζει δράσεις

Ελλάδα / Επιβεβαιώνει ο δήμος Αθηναίων την ξηρασία στου Φιλοπάππου και «προγραμματίζει δράσεις»

Ο δήμος παραδέχεται ότι προγραμματίζονται άμεσα δράσεις ενισχυτικής φύτευσης, αφαίρεσης των ξερών δένδρων, απόφραξης του καναλιού αποχέτευσης και κλαδέματος των δέντρων ελιάς
LIFO NEWSROOM
Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM