Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Λογικό τις πρώτες ημέρες να εμφανίζονται προβλήματα, ζητώ συγγνώμη

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Λογικό τις πρώτες ημέρες να εμφανίζονται προβλήματα, ζητώ συγγνώμη Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinissi
0

Για τις πρώτες μέρες λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, τη θετική ανταπόκριση που βρήκε από τον κόσμο της πόλης, αλλά και τις μελλοντικές επεκτάσεις του μίλησε σε συνέντευξή του ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιάος.

Όπως εξήγησε στο ΑΠΕ: «Προτεραιότητα έχει τώρα η επέκταση προς Καλαμαριά που θα έχει ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 25 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι επεκτάσεις πρωτίστως προς την δυτική Θεσσαλονίκη που τις έχει πιο πολλή ανάγκη ο κόσμος».

Αρχικά ο ο υφυπουργός υποδομών τόνισε: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα μέσο μεταφοράς που περιμέναμε όλοι με μεγάλη ανυπομονησία, τόσο στη Θεσσαλονίκη, όσο και στην υπόλοιπη χώρα. Είναι ένα καινούριο μέσο, με το οποίο οι πολίτες θα πρέπει να εξοικειωθούν. Γι’ αυτό και δώσαμε την δυνατότητα στον κόσμο, τις πρώτες τέσσερις ημέρες να κυκλοφορεί χωρίς να χρειάζεται να εκδώσει εισιτήριο. Ακόμα, δεν έχουμε ακριβή αριθμητική εικόνα των επιβατών από τις πρώτες ημέρες, καθώς τα στατιστικά στοιχεία βασίζονται στην επικύρωση των εισιτηρίων. Η απάντηση στην ερώτησή σας, όμως, είναι οι εικόνες που κυκλοφορούν στον Τύπο από τα πρώτα δρομολόγια. Οι συρμοί, επιβατικής ικανότητας 450 ατόμων ήταν πλήρεις και αν λάβουμε υπόψιν ότι γίνονταν δρομολόγια κάθε 3’, καταλαβαίνουμε ότι ο αριθμός μεγαλώνει αισθητά».

Μιλώντας για τα προβλήματα και τις ουρές που παρατηρήθηκαν για την έκδοση εισιτηρίων υποστήριξε ότι «το θέμα του εισιτηρίου του μετρό είναι ένα περίπλοκο εγχείρημα που απαιτεί πέραν της Ελληνικό Μετρό και της εταιρίας ΤΗΕΜΑ που έχει αναλάβει την λειτουργία του μετρό, την εμπλοκή κυρίως του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης που είναι η αρμόδια αρχή.

Δυστυχώς, για το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είχαμε την δυνατότητα όπως συνέβη στην Αθήνα, να έχουμε ένα εναλλακτικό σύστημα κλασικού εισιτηρίου που να αναπληρώνει τις δυσλειτουργίες, οπότε η άμεση λειτουργία των εκδοτικών μηχανημάτων και των πυλών υπό πραγματικές συνθήκες, ήταν μονόδρομος. Λογικό είναι, τις πρώτες ημέρες να εμφανίζονται προβλήματα που ήταν αδύνατον να εντοπιστούν σε οποιαδήποτε τυπική δοκιμή. Δεν υπήρχε τρόπος να δοκιμαστεί ο εξοπλισμός υπό πίεση, ανάλογη με αυτή που υφίσταται από την συνεχή, καθημερινή πίεση.

Λυπούμαι γι’ αυτό, ζητώ συγγνώμη και ξέρω ότι όλοι όσοι πρέπει, εργάζονται πυρετωδώς ώστε αυτά πολύ σύντομα να εκλείψουν. Και πάντως, με πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, μέχρι το τέλος του μηνός, κάθε Παρασκευή από τις 6 το απόγευμα και τα Σαββατοκύριακα, οι πύλες των σταθμών θα μένουν ανοιχτές προκειμένου να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες της πόλης, η αγορά και οι πολίτες που θέλουν να ζήσουν το εορταστικό κλίμα του κέντρου».

Ταχιάος για Μετρό Θεσσαλονίκης: Λογικό τις πρώτες ημέρες να εμφανίζονται προβλήματα, ζητώ συγγνώμη Facebook Twitter
Φωτ: Eurokinissi

Ο Νίκος Ταχιάος αναφερόμενος στην κριτική για το γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη απέκτησε μετρό, αλλά δεν έχει σύνδεση με το αεροδρόμιο υπογράμμισε: «Η βασική γραμμή ήταν το πρώτο βήμα. Οι πρώτοι δεκατρείς σταθμοί είναι πραγματικότητα και, όπως είπατε κι εσείς, η λειτουργία τους αλλάζει τα δεδομένα στην κυκλοφορία των Θεσσαλονικέων.

Σειρά έχει η επέκταση προς Καλαμαριά, με πέντε νέους σταθμούς, που θα παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς που έρχεται. Ωστόσο, παρά την επιμονή πολλών για τη δρομολόγηση της γραμμής προς Αεροδρόμιο, πρέπει να ξεκαθαρίσω για ακόμη μία φορά ότι δεν είναι αυτή που θα πρέπει να προηγηθεί. Κι αυτό δεν καθορίστηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά από την ανάγκη του κόσμου, όπως αυτή εμφανίζεται στην Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης.

Προτεραιότητα αποτελεί η Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και αυτό για έναν πολύ βασικό λόγο: η περιοχή αυτή είναι πολυπληθέστερη. Μέριμνά μας είναι πρωταρχικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους και έπειτα η εξυπηρέτηση των επισκεπτών που σαφώς έχει και εκείνη μεγάλη σημασία. Ωστόσο, για τις δύο επεκτάσεις, προς Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και προς Αεροδρόμιο, δουλεύουμε ώστε να βρεθούν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Διαθέσιμη για όλους πλέον η εξ αποστάσεως ταυτοποίηση στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Ελλάδα / Διαθέσιμη για όλους πλέον η εξ αποστάσεως ταυτοποίηση στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως ταυτοποίηση έχουν πλέον άτομα με αναπηρία εγγεγραμμένα στο μητρώο του e-ΕΦΚΑ, άτομα άνω των 65 ετών, αλλά και κάτοικοι νησιών και εξωτερικού
LIFO NEWSROOM