Τέμπη: Πρόεδρος εργαζομένων Hellenic Train- «Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος»

Τέμπη: Πρόεδρος εργαζομένων Hellenic Train: Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος Facebook Twitter
Φωτ.: eurokinissi
0

«Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος», είπε ο Νικόλαος Λάζου, Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train, για το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο ίδιος, μιλώντας στην ΕΡΤ, απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω, λέγοντας πως «αυτό (σ.σ. το λάθος) ας το διερευνήσουν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές μαζί με την Hellenic Train και τον ΟΣΕ και να βγάλουν τα πορίσματα».

«Είναι λυπηρό να βγάζει ο καθένας πορίσματα για το ποιος φταίει πάνω στις πλάτες των συγγενών, όπως και το να μαλώνουν τα πολιτικά κόμματα. Για εμάς φταίνε όλοι, από το 2000», συνέχισε.

«Θα έπρεπε να φωνάξετε όλους τους υπουργούς Μεταφορών από το 2000 και έπειτα, να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να κάνουν την αυτοκριτική τους», πρόσθεσε ο Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων της Hellenic Train.

«Εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο λοιδορηθήκαμε, ακόμα και από τα ΜΜΕ, όταν βγαίναμε στις απεργίες, μας έλεγαν τεμπέληδες, μας κουνούσαν χαρτιά πληρωμής, ενώ εμείς βγαίναμε για την ασφάλεια κυκλοφορίας, βγαίναμε για το καλό του σιδηροδρόμου. Για να έχουμε έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο σε μία ευρωπαϊκή χώρα», δήλωσε ο Νικόλαος Λάζου.

Στη συνέχεια ο πρόεδρος εργαζομένων δήλωσε πως: «Το 2010 ο νόμος Ρέππα 3899 του 2010, κατέστρεψε στην ουσία τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τον διαμέλισε με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Το αφήγημα αυτό κατέπεσε. Δεν τα χρωστούσε ο ΟΣΕ, αλλά το ελληνικό κράτος. Έδιωξαν τότε 2.500 έμπειρους συναδέλφους μου».

Ο ίδιος ανέφερε πως στις απεργίες τους ζητούσαν: «Να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφάλειας βάσει των προδιαγραφών που ξεκίνησε το 2000. Έγινε διπλή γραμμή, αλλά δεν μπήκαν τα ανάλογα συστήματα ασφάλειας, όπως το ETCS»  για αυτό όπως υποστήριξε φταίνε «και οι διαγωνισμοί και τελείωναν οι συμβάσεις τους και έπρεπε να ξαναγίνουν κι άλλες».

Το αίτημα των σιδηροδρομικών είναι «να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφαλείας βάσει των προδιαγραφών. Αυτά όμως πρέπει να τα απαντήσουν οι υπουργοί Μεταφορών, διαχρονικά», πρόσθεσε.

«Η Hellenic Train είναι μία εταιρεία μεταφορών, δηλαδή μεταφέρει επιβάτες και εμπορεύματα. Οι συρμοί ανήκουν στο ελληνικό κράτος, στη ΓΑΙΑΟΣΕ. Στην κυριότητά της η  Hellenic Train έχει μόνο τα ΕTR, τα «βέλη», τα καινούρια τρένα. Όλα τα υπόλοιπα, μηχανές, καντράν, ηλεκτράμαξες, όλο το υπόλοιπο τροχαίο υλικό ανήκει στο ελληνικό κράτος, δηλαδή στη ΓΑΙΑΟΣΕ και από εκεί τα ενοικιάζει η Hellenic Train», διευκρίνισε.

«Αυτήν τη στιγμή λειτουργούν 4-5 εταιρείες διαφορετικές μεταξύ τους. Εμείς φωνάζαμε ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε απόγνωση ιδιοκτήτες: Τι θα γίνει με τα χρήματα μας; Εχει διαταραχθεί η ψυχική υγεία μας

Ελλάδα / Δεν είναι μόνο το κτίριο στον Άλιμο: 200 προσφυγές στο ΣτΕ για ακύρωση αδειών με τον νέο Οικοδομικό Κανονισμό

Ιδιοκτήτες και αγοραστές νεόδμητων ακινήτων σε απόγνωση - Τι καταγγέλλουν στο ypen.diavoulefsi εγκλωβισμένοι ιδιοκτήτες, κατασκευαστές, μηχανικοί και αγοραστές μετά την ακύρωση των μπόνους του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού από το ΣτΕ
LIFO NEWSROOM
Skroutz: Πάει στα δικαστήρια Facebook και Instagram

Ελλάδα / Η Skroutz πάει στα δικαστήρια Facebook και Instagram - «Προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις»

Όπως υποστηρίζει, εδώ και σχεδόν έναν χρόνο, μη εξουσιοδοτημένες σελίδες στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν το λογότυπο της Skroutz για να προβάλλουν ψεύτικες διαφημίσεις
LIFO NEWSROOM
Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ελληνική ιθαγένεια - Ζητούν το επώνυμο «Ντε Γκρες»

Ελλάδα / Παύλος και Νικόλαος κατέθεσαν αίτηση για ελληνική ιθαγένεια - Ζητούν το επώνυμο «Ντε Γκρες»

Δέκα μέλη της πρώην βασιλικής οικογένειας κατέθεσαν αίτηση - Σύμφωνα με τη νομοθεσία πρέπει να δηλώσουν σεβασμό στο Σύνταγμα και στο πολίτευμα της χώρας και να αποδεχθούν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος το 1974
LIFO NEWSROOM
Μαρτυρία γιατρού στη LiFO: Γιατί ζήτησα διαγραφή μετά από έξι χρόνια αναμονής στη λίστα ειδικότητας

Ελλάδα / Μαρτυρία γιατρού στη LiFO: Γιατί ζήτησα διαγραφή μετά από έξι χρόνια αναμονής στη λίστα ειδικότητας

Μια 30χρονη γιατρός που υποχρεώθηκε σε φυγή στο εξωτερικό περιγράφει πού πάσχει το σύστημα και εξηγεί τι συμβαίνει με τους απόφοιτους Ιατρικής στη χώρα μας - Διαβάστε την αποκαλυπτική επιστολή της
LIFO NEWSROOM
Δεν φαινόταν επικίνδυνος, λέει ο ψυχίατρος που εξέτασε τον οδηγό πριν σκοτώσει την 36χρονη στην Κρήτη

Ελλάδα / Δεν φαινόταν επικίνδυνος, λέει ο ψυχίατρος που εξέτασε τον οδηγό πριν σκοτώσει την 36χρονη στην Κρήτη

Ο δράστης είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο μετά από καταγγελία της συντρόφου του, η οποία τον θεώρησε επικίνδυνο. Ωστόσο, οι γιατροί έκριναν ότι δεν έχρηζε νοσηλείας και του χορηγήθηκε φαρμακευτική αγωγή, την οποία δεν δέχτηκε
LIFO NEWSROOM