Τραγωδία στη Γαύδο: «Τα καθίσματα ήταν τραβηγμένα πίσω - Δεν μπορούσε να μπει ταχύτητα», λέει ο 40χρονος συνοδηγός

Τραγωδία στη Γαύδο: «Τα καθίσματα ήταν τραβηγμένα πίσω - Δεν μπορούσε να μπει ταχύτητα», λέει ο 40χρονος συνοδηγός Facebook Twitter
0

Σε νέες δηλώσεις προχώρησε ο 40χρονος συνοδηγός του αυτοκινήτου στο τραγικό δυστύχημα με θύμα την 28χρονη στη Γαύδο.

Οι δηλώσεις του 40χρονου έρχονται λίγο μετά τα όσα είπε ο πραγματογνώμονας που όρισε η οικογένεια της άτυχης 28χρονης.

Μιλώντας στο Mega, ο 40χρονος επιμένει ότι δεν υπήρχε ταχύτητα στο αυτοκίνητο και πως αυτό ήταν σταματημένο. Μάλιστα, όπως λέει, τα καθίσματα ήταν ριγμένα και δεν μπορούσε να μπει ταχύτητα. Ακόμη υποστήριξε πως την ώρα που το αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό τότε τα σώματά τους όπως έφυγαν από τα καθίσματα θα μπορούσαν να είχαν βάλει την ταχύτητα.

«Τα καθίσματα ήταν τραβηγμένα τέρμα πίσω. Η δευτέρα μπήκε με τις κουτρουβάλες, θα μπορούσαν να είχαν μπει όλες οι ταχύτητες, να μπει τρίτη, τετάρτη. Έτσι όπως χτυπιόμασταν δύο άτομα, γιατί ήμασταν στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.

Τα καθίσματα είναι όλα πίσω τραβηγμένα, πώς θα έφτανα τα πετάλια; Και είναι και ριγμένα. Μόνο που κουτρουβαλάγαμε έτσι, όλο το σασμάν θα μπορούσε να έχει αλλάξει ταχύτητες. Ο λεβιές δεν είναι… μπαινοβγαίνει εύκολα. Δεν υπάρχει ότι το αμάξι ήταν εν κινήσει. Είναι πολλά πράγματα που με δικαιολογούν όπως ότι δεν είμαι σε κίνηση. Όχι ότι λέω ψέματα, είναι η αλήθεια και φαίνεται. Τραβηγμένα ήταν πίσω τα καθίσματα… Τα πετάλια δεν τα έφτανα εκεί που ήταν τα καθίσματα.

Από πλευράς του ο δικηγόρος της οικογένειας, κ. Φίλιππος Σκαμπαρδώνης, τόνισε μεταξύ άλλων πως δεν έχει καταλήξει σε οριστικά νομικά συμπεράσματα.

«Δεν θέλω να σπιλώσω κανένα. Δεν υπονοώ το οτιδήποτε. Για να αρθεί κάποιος σε συμπεράσματα νομικά θα γίνει μόνο με αποδείξεις. Εγώ δεν θέλω εικασίες. Δεδομένα είναι τα εξής υπάρχει στο κιβώτιο ταχυτήτων, ταχύτητα δεύτερη. Στο συγκεκριμένο σημείο είναι δύσκολο να πουλήσει αυτοκίνητο με ταχύτητα και να κατέλθει στον γκρεμό» είπε. Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι η πιθανή υπαιτιότητα του οδηγού είναι το ένα σκέλος αλλά το άλλο είναι η αδιαφορία των υπευθύνων που στοίχισε τη ζωή της φοιτήτριας.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM