PewDiePie:Ο 29χρονος αμφιλεγόμενος vlogger που έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. συνδρομητών στο YouTube

PewDiePie:Ο 29χρονος αμφιλεγόμενος vlogger που έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. συνδρομητών στο YouTube Facebook Twitter
PewDiePie: Κάποιοι τον θεωρούν ως μια ακραία, προκλητική και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, αλλά εκατομμύρια τον λατρεύουν και οι συνδρομητές του έφτασαν τους 100.000.000
5

Ο Felix Kjellberg, γνωστός ως PewDiePie, ξεπέρασε τους 100 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube και απέκτησε έτσι τον δεύτερο πιο δημοφιλή λογαριασμό παγκοσμίως.

Ο 29χρονος gaming vlogger, ο ιδιοκτήτης του καναλιού με τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών, δημιούργησε μια λεγεώνα νεαρών οπαδών, αλλά είναι αμφιλεγόμενος χάρη σε σεξιστικές και αντισημιτικές δηλώσεις του ενώ όλο το παρελθόν του συνδέεται με προκλήσεις που συχνά τον έφεραν στο στόχαστρο κριτικής.

Ο Σουηδός Felix Kjellberg έχει δημοσιεύσει βίντεο με αντισημιτικά ανέκδοτα και ναζιστικές εικόνες και έχει φανεί να στηρίζεται από ακροδεξιές προσωπικότητες, όπως ο δράστης της επίθεσης στο Christchurch ο οποίος παρότρυνε τους θεατές που παρακολουθούσαν μια ζωντανή μετάδοση της επίθεσης στη Νέα Ζηλανδία, να εγγραφούν στο κανάλι του PewDiePie . Σε ένα από τα βίντεο του Kjellberg, ένα ζευγάρι κρατούσε ένα πλακάτ που έγραφε «Θάνατος σε όλους τους Εβραίους».


Ο Kjellberg αφαίρεσε μερικά από τα βίντεο που είχαν προκαλέσει και εξέδωσε δήλωση αναγνωρίζοντας ότι κάποια από τα αστεία του ήταν τελικά επιθετικά και προσβλητικά. Είπε ότι αισθάνθηκε απαίσια που είχε αναφερθεί το όνομά του από τον δράστη της επίθεσης.

Ο Kjellberg είχε ωστόσο προηγουμένως προτείνει ένα κανάλι που περιέχει αναφορές από ναζιστικά βίντεο και μετά την κατακραυγή αφαίρεσε την αναφορά. Παρά την κακή του φήμη, το YouTube τον τίμησε για το ορόσημο.

Πώς έφτασε τόσο ψηλά; Όντας ήδη πολύ δημοφιλής, στα τέλη του 2018, ο Kjellberg κάλεσε τους οπαδούς του να εγγραφούν μαζικά στο κανάλι του αφού η ινδική εταιρεία ψυχαγωγίας T-Series άρχισε να συγκεντρώνει γρήγορα συνδρομητές, ενώ τα αστέρια του Bollywood συσπειρώθηκαν και κάλεσαν τους φανς του να ανατρέψουν την πενταετή βασιλεία του PewDiePie που μέχρι τότε είχε το πιο δημοφιλές σε συνδρομητές κανάλι στο YouTube.

Ο εκατομμυριούχος του YouTube, «Μr Beast», αγόρασε διαφημίσεις για να υποστηρίξει τοn Kjellberg στη Βόρεια Καρολίνα, ενώ μια άλλη προσωπικότητα του YouTube, o Justin Roberts, αγόρασε διαφημιστικό χώρο αξίας 1 εκατομμυρίου δολαρίων στην Times Square, προτρέποντας τους ανθρώπους να εγγραφούν στο PewDiePie. 

Η T-Series ωστόσο τον ξεπέρασε γρήγορα καθώς η δημοτικότητα της αυξήθηκε με την ευρύτερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο στη νότια Ασία. Παραμένει πρώτη και έχει σήμερα περίπου 110 εκατομμύρια συνδρομητές. Ο Justin Bieber έχει 46 εκατομμύρια συνδρομητές, η Rihanna έχει περισσότερους από 32 εκατομμύρια και ο Drake έχει σχεδόν 19 εκατομμύρια.

Ο Kjellberg πληρώνεται για να υποστηρίξει προϊόντα στα κανάλια του και ο ηθοποιός Jack Black είναι μια από τις διασημότητες που έχουν κάνει gaming μαζί του.

TV & Media
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Οι προβληματισμένοι γονείς "λαγωνικά" που μυρίζονται τα μυστικά μηνύματα μέσα στα καρτούν,βιντεοπαιχνίδια και στα τραγούδια και που φοβούνται μην γίνουν τα παιδιά τους σατανιστές δεν τους βλέπω να αγχώνονται και να διαμαρτύρονται ιδιαίτερα για τον καθένα στο διαδίκτυο όπως τον παραπάνω που τους διδάσκει με αρκετά ευδιάκριτο τρόπο τον αντισημιτισμό,τον νεοναζισμό και την ξενοφοβία. Γιατί άραγε. Η παραδοσιακή οικογένεια έχει ξεκάθαρη ατζέντα. Από αυτούς να δούμε ποιος θα μας σώσει.
Δε τον υποστηρίζω ούτε είμαι σίγουρη αν με τον σκοπό που είχε ήταν λιγότερο προσβλητικό (μπορεί οχι), αλλά είχε πληρώσει απο γνωστό σαιτ για gigs ανθρώπους για να γράψουν αυτά τα συνθήματα, για να δείξει οτι σαιτ τα φιλοξενούσε, για να βγάλει χρήματα. Πάλι ήταν χοντροκομμένο και τελείως λάθος, αλλά ίσως να είχε άλλη πρόθεση που να εκτελέστηκε στραβά, δε φιλοξένησε κυριολεκτικά ναζιστικά σύμβολα, είναι λίγο χαλασμένο τηλέφωνο.
Ναι κι εμένα μου έκανε εντύπωση το "αμφιλεγόμενος", λίγο υπερβολικό -όλοι ανεξαιρέτως την έχουν πετάξει την κοτσανούλα τους ή την έχουν κάνει την γκαφούλα τους στο Youtube. Λογικό κι ανθρώπινο. Τουλάχιστον, όμως, ζητάει συγγνώμη και παραδέχεται τα λάθη του -μην το έχουμε και δεδομένο ή εύκολο. Προσωπικά είμαι διαφορετικού στυλ χιούμορ κι επίσης μιλάει πολύ γρήγορα για να τον παρακολουθήσω, αλλά του αξίζει και με το παραπάνω ένα μπράβο για όσα έχει καταφέρει ως τώρα, και ξεκίνησε μόνος του χωρίς στήριξη, υπ'όψιν. Και σημειωτέον, παρά την τεράστια επιτυχία του, φαίνεται προσγειωμένος και κουλ τύπος, όχι σαν κάτι "γατάκια" εδώ που με 5.000 προβολές νομίζουν ότι κάτι έκαναν στην Ελλαδίτσα... Μπράβο, PDPie, και πάλι μπράβο!