LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter
1

ME XAΡΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ  ότι η έντυπη εβδομαδιαία LIFO κατάκτησε ακόμη μία φορά την Νο1 θέση στις αναγνωσιμότητες της κατηγορίας της, έτσι όπως ανακοινώθηκαν από την Focus Bari. 

Ειδικά στις νεανικές ηλικίες, είναι το έντυπο με τη μεγαλύτερη διειδυτικότητα (82,0 - έναντι 69,5 του ανταγωνιστή του).


Η έντυπη LIFO μπόρεσε να μεταστρέψει σε ευκαιρίες τις προκλήσεις ενός κλάδου σε κρίση, και να δημιουργήσει ένα όντως unique προϊόν, μεταξύ εφημερίδας και περιοδικού, οδηγού και newsmagazine, υψηλού γούστου και ποπ κουλτούρας.

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

Αναλυτικά, οι πανελλαδικές αναγνωσιμότητες ΒARI- Focus:

Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (όλες οι ηλικίες)

LIFO ............................ 136,6
ATHENS VOICE .............125,5

 

ΟΙ ΝΕΑΝΙΚΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ (13 ετών - 44 ετών)

LIFO................................ 82,0   
ATHENS VOICE ................69,5   

 


 

ΙΝΤΕΡΝΕΤ:

Στο ίντερνετ, το LIFO.gr παραμένει από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του ένα ψηφιακό φαινόμενο που  συνδυάζει υψηλής ποιότητας πρωτογένεια με εξαιρετικά υψηλές επισκεψιμότητες. Με σλόγκαν «Στην κορυφή, αλλά με ποιότητα», το LIFO.gr δεν είναι απλώς η ψηφιακή πλατφόρμα του εντύπου, αλλά ένα από τα 5 μεγαλύτερα ελληνικά portal μεταξύ όλων των κατηγοριών, σταθερά μέσα στα χρόνια, προσφέροντας ενημέρωση, ψυχαγωγία, απόψεις, πολιτισμό και καινοτομία.

Τον τελευταίο μήνα λειτουργίας του είχε:

 

LIFO.gr................... 6.231.065

Unique visitors, Iανουάριος 2020, Στοιχεία Google Analytics

 

 

Σας ευχαριστούμε όλους και συνεχίζουμε, όπως πάντα, να δουλεύουμε για τη βελτίωσή μας.

 

LIFO: Νο.1 στο χαρτί, Νο.1 στο ίντερνετ! Δείτε τα τελευταία στοιχεία αναγνωσιμότητας και επισκεψιμότητας Facebook Twitter

 

_______

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

TV & Media / Eurovision 2025: Προβλήματα με συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό - Ποιες χώρες αντιδρούν

Η διευθύντρια της δημόσιας τηλεόρασης στη Σλοβενία, ζητά εξηγήσεις από την EBU για άνιση μεταχείριση στα κράτη-μέλη της, συγκρίνοντας τη διαγραφή της Ρωσίας με τη συνεχιζόμενη παρουσία του Ισραήλ στον διαγωνισμό
LIFO NEWSROOM