Αυτή η διαφήμιση με τη φωνή της Έμα Τόμσον μόλις απαγορεύθηκε

1

Εκτός τηλεοπτικού αέρα βρέθηκε στη Βρετανία μία διαφήμιση με animation πρωταγωνιστές ένα κοριτσάκι και έναν μικρό ουρακοτάγκο, ως μέρος καμπάνιας της Greenpeace εναντίον των εταιρειών παραγωγής και διάθεσης φοινικέλαιου σε όλον τον κόσμο. 

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό που έγινε σε συνεργασία με την αλυσίδα σούπερμαρκετ Iceland -και ως χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των καταστημάτων της αλυσίδας- απαγορεύθηκε, καθώς το περιεχόμενό της θεωρήθηκε ότι παραβιάζει τον κώδικα για την μετάδοση πολιτικών μηνυμάτων. 

Το σενάριο είναι απλό: το κοριτσάκι ανακαλύπτει ότι μέσα στο δωμάτιο της έχει εισβάλλει ένας μικρός ουρακοτάγκος που μασουλάει τα παπούτσια της, καταστρέφει τα παιχνίδια της και κάνει άνω κάτω τη ντουλάπα της. Θέλει να τον διώξει, μέχρι που εκείνος καταφέρνει να της δείξει αυτό που συμβαίνει στα δάση που ζει το είδος του, στο δικό του σπίτι. 

Η μικρή διαβεβαιώνει τον ουρακοτάγκο ότι το μέλλον θα το γράψουν μαζί και ότι θα γίνει η φωνή του σε όλον τον κόσμο. Όλα αυτά σε έμμετρο κείμενο και με την ηθοποιό Έμα Τόμσον να δανείζει τη φωνή της σ' αυτό το κάπως τρομακτικό και διδακτικό ταυτόχρονα παραμύθι.

Ας σημειωθεί, βάσει και των στοιχείων που έχει φέρει στη δημοσιότητα η Greenpeace ότι η παραγωγή αυτού του φτηνού υλικού - του φοινικέλαιου- είναι υπεύθυνη για τη μαζική αποψίλωση αναντικατάστατων τροπικών δασών και τον επακόλουθο θάνατο απειλούμενων ειδών, συμπεριλαμβανομένου του ουρακοτάγκου, και της τίγρης και ελέφαντα της Σουμάτρα.

Οι φυτείες φοινικέλαιου έχουν χαρακτηριστεί τόσο καταστρεπτικές, που από το 1999 έως το 2015 ο πληθυσμός των ουρακοτάγκων του Βόρνεο έπεσε κατά 50%. Το Βόρνεο και η Σουμάτρα είναι οι μοναδικοί φυσικοί βιότοποι στον κόσμο για τους ουρακοτάγκους, και η επέκταση των φυτειών φοινικέλαιου τους απειλεί με εξαφάνιση...

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Πολιτικο μηνυμα ειναι η προσπαθεια για την προστασια των δασων; Προσωπικα βρηκα την διαφημιση καταπληκτικη και πολυ δυνατη στο μηνυμα που ηθελε να περασει. Με τον στρουθοκαμηλισμο δεν λυνουμε το προβλημα...