Δημήτρης Αθανίτης - Σκηνοθέτης

Δημήτρης Αθανίτης - Σκηνοθέτης Facebook Twitter
0
Πού πραγματοποιήθηκε φέτος το φεστιβάλ;

Το φεστιβάλ φέτος ήταν απλωμένο σε πολλά σημεία της πόλης, σε Γκάζι, Εξάρχεια, Πειραιώς, Ψυρρή, και σε αρκετούς διαφορετικούς χώρους, όπως το Φινλανδικό Ινστιτούτο, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το Νixon, το Hoxton, το Μagaze, το Favorita, το Tailor made, το Kanji.

Πώς πήγε από συμμετοχές;

Έκανε ένα νέο ρεκόρ, με περισσότερες από 200 συμμετοχές και τουλάχιστον 40 πρεμιέρες. Επίσης, ενσωμάτωσε προγράμματα από άλλα φεστιβάλ, όπως τα «Κάμερα-ζιζάνιο», «art-fool video festival», κ.ά. Μιλάμε για ένα πρόγραμμα με μεγάλη γκάμα και ταινίες από αρκετές χώρες.

Ποιες ξεχωρίσατε εσείς προσωπικά;

Ξεχώρισα κάποιες ταινίες μυθοπλασίας, που ομολογώ είναι η αδυναμία μου, και φυσικά το αφιέρωμα στον Νίκο Νικολαΐδη. Ξεχώρισα, όμως, και την αφίσα του φεστιβάλ, όπου βλέπουμε κάμερες να πέφτουν σαν καμικάζι πάνω στην Ακρόπολη! Τη βρήκα σαρκαστική αλλά και ουσιαστικά επίκαιρη.

Τι είδους ταινίες προβλήθηκαν;

Όλα τα είδη, χωρίς κανέναν αποκλεισμό. Προβλήθηκαν ντοκιμαντέρ, ταινίες μυθοπλασίας, βίντεο-αρτ, σπουδαστικές, τα πάντα από τον χώρο της μικρού μήκους ταινίας, θα έλεγα. Μιλάμε πάντα για ψηφιακές ταινίες, που έγιναν δηλαδή με ψηφιακά μέσα. Αυτή είναι και η βασική ιδέα του φεστιβάλ. Ταινίες που από άποψη διάρκειας και μέσων παραγωγής επιτρέπουν τη μεγαλύτερη δυνατή ελευθερία στους δημιουργούς.

Τι αγαπάτε και τι αντιπαθείτε γενικά στις ταινίες μικρού μήκους;

Αγαπώ την άποψη, το στυλ και την οικονομία χρόνου. Αντιπαθώ το πομπώδες, το δήθεν και το αναμάσημα των κλισέ.

Εκτός από προβολές ταινιών, τι άλλο συμπεριλάμβανε το πρόγραμμα του φεστιβάλ;

Το φεστιβάλ προσπάθησε να δημιουργήσει ένα πολυσυλλεκτικό περιβάλλον, με εκθέσεις εικαστικών έργων, μια θεατρική παράσταση και μια εμφάνιση από το συγκρότημα Sold Out.

Τι άλλο θα μπορούσε να προστεθεί του χρόνου;

Φαντάζομαι πάντα υπάρχουν καινούργιες ιδέες και δεν θέλω να προκαταλάβω τους οργανωτές. Μια ιδέα που μου έρχεται τώρα είναι ότι θα μπορούσαν να γίνουν προβολές σε ανοιχτούς χώρους, θερινούς κινηματογράφους, αλλά και σε απρόβλεπτα σημεία, που θα φέρουν το φεστιβάλ ακόμη πιο κοντά στην πόλη και στον κόσμο.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM