E-girls και e-boys: Η νέα γενιά influencers καταρρίπτει την ομογενοποιημένη αισθητική του Instagram

E-girls και e-boys: Η νέα γενιά influencers καταρρίπτει την ομογενοποιημένη αισθητική του Instagram Facebook Twitter
Ουσιαστικά παραπέμπει στο στιλ, που είχαν υιοθετήσει οι χρήστες του MySpace την περασμένη δεκαετία.
0

Το Tik Tok φαίνεται πως σταδιακά διαμορφώνει μια νέα γενιά influencers προερχόμενων από τη Generation Z: τα e-boys και τα e-girls. Οι νέοι αυτοί όροι που έχουν ανακύψει στο πεδίο των social media αναφέρονται σε μια νέα φουρνιά influencers, οι οποίοι μέ έντονη καυστικότητα και ειρωνικό χιούμορ, προσπαθούν να διαδώσουν το δικό τους μοναδικό μήνυμα στους υπόλοιπους χρήστες της πλατφόρμας. Μάλιστα, ακόμη και αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το συγκεκριμένο νέο κοινωνικό δίκτυο, είναι πολύ πιθανό να έχετε δει φωτογραφίες από e-girls και e-boys σε Instagram και Twitter. 

Η νέα αυτή υποκουλτούρα των influencers χαρακτηρίζετσαι από τα εξής: χοντρές αλυσίδες, μονόχρωμα chokers, έντονο eyeliner με εμφανείς επιρροές από την αισθητική των anime, συνδυασμένο φυσικά με μικρές καρδιές κάτω από τα μάτια, κόκκινο ρουζ και μαλλιά που κινούνται σε όλες τις αποχρώσεις του ουράνιου τόξου. Στην πραγματικότητα, το στιλ αυτό δεν είναι και τόσο καινούργιο, αφού ουσιαστικά παραπέμπει στο στιλ, που είχαν υιοθετήσει οι χρήστες του MySpace την περασμένη δεκαετία. 

Η νέα γενιά των influencers φαίνεται πως αναδύεται από το Tik Tok και στρέφεται ενάντια στην ψεύτικη τελειότητα, που συχνά πλασάρεται από τους αντίστοιχους celebrities του Instagram.

Επιπλέον, αν και τα e-girls θα έπρεπε να θεωρούνται ως οι πιο cool celebrities της νέας γενιάς, δεν ισχύει το ίδιο με τα e-boys. Πολλοί πιστεύουν ότι τα τελευταία αποτελούν βασικά μια μετεξέλιξη των emos του 2006, ενώ οι περισσότεροι χαρακτηρισμοί που τούς αποδίδονται συχνά είναι και αρκετά ομοφοβικοί. Τουλάχιστον όσον αφορά το Tik Tok, ένα σύνολο από τέτοιους δημιουργούς περιεχομένου φαίνεται πως διασκεδάζουν με αυτούς τους χαρακτηρισμούς και αντιμετωπίζουν με περιφρονητικό τρόπο τις απόψεις για τη ρευστότητα των φύλων και την ελευθερία της σεξουαλικής έκφρασης. Παρόλο που τα e-boys δεν ανήκουν απαραίτητα στην queer κοινότητα, ο διαρκής πειραματισμός τους με μια πιο θηλυπρεπή αισθητική βρίσκεται στο επίκεντρο του τρόπου έκφρασής τους. 

Παράλληλα, έχοντας δημιουργήσει ένα πραγματικό σημείο-ορόσημο για την beauty κοινότητα, τα e-girls διακρίνονται εύκολα από τα μεγάλα χείλη, τα σκουρόχρωμα - σχεδόν παιδικά - ρούχα και τα ατημέλητα μαλλιά (τα οποία φαινομενικά και μόνο είναι ατημέλητα, αφού στην πραγματικότητα έχουν υποστεί επεξεργασία στο Photoshop). Τόσο τα e-girls όσο και τα e-boys έχουν πλέον κατακλύσει κάθε γωνιά του Tik Tok με τη σελίδα "E-girl Factory" να έχει μετατραπεί στο απόλυτο trend της εφαρμογής. 

Επιμέλεια: Ηλίας Ζωγράφος

Η νέα, λοιπόν, γενιά των influencers φαίνεται πως αναδύεται από το Tik Tok και στρέφεται ενάντια στην ψεύτικη τελειότητα, που συχνά πλασάρεται από τους αντίστοιχους celebrities του Instagram. Άλλωστε, αυτή η ευθύτητα, η αμεσότητα και η ειλικρίνεια στον τρόπο παρουσίασης του εαυτού τους είναι εκείνα τα στοιχεία που τούς κάνουν ενδιαφέροντες ως προσωπικότητες - κυρίως για τους υπόλοιπους έφηβους - οι οποίοι τούς αγαπούν (ή και αγαπούν να τους μισούν). 

Πηγή: Dazed

 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM