Η Εταιρεία του Μπάρι Ντίλερ σταματά την έντυπη μορφή έξι περιοδικών που απέκτησε όταν εξαγόρασε την Meredith Corporation πέρυσι, στο πλαίσιο προσπάθειας να τα μετατρέψει σε αποκλειστικά ψηφιακές εκδόσεις.
Η εταιρεία θα σταματήσει την κυκλοφορία της έντυπης έκδοσης των Entertainment Weekly, InStyle, EatingWell, Health, Parents και του People στα ισπανικά, ανακοίνωσε o Νιλ Βόγκελ, διευθύνων σύμβουλος της Dotdash Meredith, σε υπόμνημα προς τους εργαζομένους, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Αυτή η κίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια περίπου 200 θέσεων εργασίας, που αποτελεί λιγότερο από το 5% του συνολικού προσωπικού της Dotdash Meredith, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας. Το τεύχος του Απριλίου θα είναι η τελευταία φορά που κυκλοφορεί η έντυπη έκδοση αυτών των έξι περιοδικών.
«Από την αρχή είπαμε ότι η εξαγορά της Meredith αφορούσε την αγορά brands, όχι περιοδικών ή ιστοσελίδων. Δεν είναι είδηση ότι έχει υπάρξει έντονη μετατόπιση του αναγνωστικού κοινού και της διαφήμισης από την έντυπη στην ψηφιακή μορφή και κατά συνέπεια, για μερικά σημαντικά brand, η έντυπη έκδοση δεν εξυπηρετεί πλέον τον βασικό σκοπό τους», ανέφερε ο Βόγκελ στο υπόμνημα.
H IAC, πρόεδρος της οποίας είναι ο Ντίλερ, εξαγόρασε πέρυσι την Meredith έναντι 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τότε η εταιρεία είχε αναφέρει ότι είναι αφοσιωμένη στα brand της Meredith, συμπεριλαμβανομένων των έντυπων εκδόσεων.
«Οι αρνητές θα το ερμηνεύσουν ως ένα ακόμη καρφί στο φέρετρο των εντύπων. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο λάθος», επεσήμανε ο Βόγκελ στο υπόμνημα. Ακόμη ανέφερε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει στις άλλες 19 έντυπες εκδόσεις περιοδικών της, βελτιώνοντας την ποιότητα χαρτιού μεταξύ άλλων. Επίσης, η Dotdash Meredith σκοπεύει να επενδύσει 80 εκατομμμύρια δολάρια το 2002, για περιεχόμενο σε όλα τα περιοδικά.