Εταιρεία του Μπάρι Ντίλερ σταματά την έντυπη έκδοση των InStyle, Entertainment Weekly και άλλων 4 περιοδικών

Εταιρεία του Μπάρι Ντίλερ σταματά την έντυπη έκδοση 6 περιοδικών- InStyle και Entertainment Weekly ανάμεσά τους Facebook Twitter
0

Η Εταιρεία του Μπάρι Ντίλερ σταματά την έντυπη μορφή έξι περιοδικών που απέκτησε όταν εξαγόρασε την Meredith Corporation πέρυσι, στο πλαίσιο προσπάθειας να τα μετατρέψει σε αποκλειστικά ψηφιακές εκδόσεις. 

Η εταιρεία θα σταματήσει την κυκλοφορία της έντυπης έκδοσης των Entertainment Weekly, InStyle, EatingWell, Health, Parents και του People στα ισπανικά, ανακοίνωσε o Νιλ Βόγκελ, διευθύνων σύμβουλος της Dotdash Meredith, σε υπόμνημα προς τους εργαζομένους, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. 

Αυτή η κίνηση θα έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια περίπου 200 θέσεων εργασίας, που αποτελεί λιγότερο από το 5% του συνολικού προσωπικού της Dotdash Meredith, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας. Το τεύχος του Απριλίου θα είναι η τελευταία φορά που κυκλοφορεί η έντυπη έκδοση αυτών των έξι περιοδικών. 

«Από την αρχή είπαμε ότι η εξαγορά της Meredith αφορούσε την αγορά brands, όχι περιοδικών ή ιστοσελίδων. Δεν είναι είδηση ότι έχει υπάρξει έντονη μετατόπιση του αναγνωστικού κοινού και της διαφήμισης από την έντυπη στην ψηφιακή μορφή και κατά συνέπεια, για μερικά σημαντικά brand, η έντυπη έκδοση δεν εξυπηρετεί πλέον τον βασικό σκοπό τους», ανέφερε ο Βόγκελ στο υπόμνημα. 

H IAC, πρόεδρος της οποίας είναι ο Ντίλερ, εξαγόρασε πέρυσι την Meredith έναντι 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τότε η εταιρεία είχε αναφέρει ότι είναι αφοσιωμένη στα brand της Meredith, συμπεριλαμβανομένων των έντυπων εκδόσεων. 

«Οι αρνητές θα το ερμηνεύσουν ως ένα ακόμη καρφί στο φέρετρο των εντύπων. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο λάθος», επεσήμανε ο Βόγκελ στο υπόμνημα. Ακόμη ανέφερε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει στις άλλες 19 έντυπες εκδόσεις περιοδικών της, βελτιώνοντας την ποιότητα χαρτιού μεταξύ άλλων. Επίσης, η Dotdash Meredith σκοπεύει να επενδύσει 80 εκατομμμύρια δολάρια το 2002, για περιεχόμενο σε όλα τα περιοδικά. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM