Τώρα που το ίντερνετ μοιάζει να επηρεάζει τους εφήβους περισσότερο από ποτέ, γίνεται όλο και πιο δύσκολο το να ξέρεις πόσο μπορεί να πληγώσεις κάποιον ονλάιν. Η Unicef ένωσε τις δυνάμεις της με το Miami Ad School της Γερμανίας για τη δημιουργία έντυπων καταχωρήσεων που έχουν σκοπό να ευαισθητοποιήσουν τους χρήστες του ίντερνετ για τον ψηφιακό εκφοβισμό.
Το Miami Ad School εστίασε στα τρία μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook, το Twitter, και WhatsApp, "πειράζοντας" τα λογότυπά τους για να δείξει τι μπορεί να συμβεί (πίσω από κλειστές πόρτες) αν δε δοθεί προσοχή σ' όσους βιώνουν τον εκφοβισμό στο ίντερνετ.
Να οι 3 καταχωρήσεις:
σχόλια