GNTM vs «8 λέξεις»: Ποιος κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης

GNTM vs «8 λέξεις»: Ποιος κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης Facebook Twitter
0

Στον «πόντο» κρίθηκε η χθεσινή πρωτιά στην τηλεθέαση, στην prime time ζώνη της Κυριακής, με το GNTM του Star να κάνει πρεμιέρα «απέναντι» στη σειρά «Οκτώ Λέξεις» του ΣΚΑΪ. 

Στη συνολική τηλεθέαση, η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου σημείωσε προβάδισμα με 21,1% έναντι 18,5% για το πρώτο επεισόδιο του ριάλιτι μόδας GNTM. Ωστόσο εντελώς διαφορετική ήταν η εικόνα στο δυναμικό κοινό, όπου το GNTM 2 επικράτησε με ένα ηχηρό 25,4% και οι «Οκτώ Λέξεις» ακολούθηγσαν με 18%.

GNTM vs «8 λέξεις»: Ποιος κέρδισε τη μάχη της τηλεθέασης Facebook Twitter

Τρίτη στα συνολικά ποσοστά ήταν η μετάδοση του αγώνα Ελλάδα - Λίχτενσταϊν από το Open Beyond με 17,6%.

Ενδεικτικά της τηλεθέασης του GNTM πάντως ήταν και τα χιλιάδες tweets για την πρεμιέρα και τα όσα διαδραματίστηκαν στο πλατό, με εξίσου μεγάλο αριθμό αναφορών και στάτους και στην πλατφόρμα του Facebook. Πάντως και η σειρά «Οκτώ Λέξεις» φαίνεται πως άντεξε τον σκληρό ανταγωνισμό, διαψεύδοντας τις αρχικές προβλέψεις για «κατάρρευση» απέναντι στο δημοφιλές ριάλιτι. 

Η τηλεοπτική σειρά πάντως θα «κονταροχτυπηθεί» και σήμερα στις 9μ.μ με το GNTM και μένει να φανεί αν το κοινό θα δείξει σημαντικά μεγαλύτερη προτίμηση για ένα από τα δύο κανάλια. 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM