Μετά από 24 χρόνια συνεχούς κουτσομπολιού το περιοδικό Hello, αποφάσισε να αναζητήσει την ποιότητα. Σύμφωνα με την Telegraph, η διεύθυνση δηλώνει ότι ήρθε η ώρα να γυρίσει την πλάτη το περιοδικό σε ότι το ανέδειξε, να απομακρυνθεί από το «τρελό» περιβάλλον στο οποίο έλαμψε και να αναζητήσει την ποιότητα στα κοινωνικά θέματα και στη μόδα.
Όπως γράφει η εφημερίδα, ο κόσμος άλλαξε και πρέπει να αλλάξει και το Hello αφού δεν μπορεί πλέον να υπερηφανεύεται για μια αφίσα διασημότητας που πουλάει. Άλλωστε, η επιτυχία του ήταν που έσπειρε τον σπόρο της δικής του καταστροφής που το έριξε από την κορυφή του celebdom.
Η Telegraph σημειώνει επίσης μεταξύ άλλων ότι το περιοδικό δεν μπόρεσε ποτέ να συνέλθει από το κενό που δημιούργησε ο θάνατος της Νταιάνα, όπως και πολλοί συναισθηματικοί Βρετανοί.
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο: «Η κατάρα του Hello”. Από τους 62 διάσημους γάμους που κάλυψε την τελευταία δεκαετία, ένα ποσοστό 10-16% κατέληξαν σε διαζύγιο, ποσοστό διπλάσιο από το μέσο 7% στα πρώτα χρόνια του γάμου.
Ο αρθρογράφος εκφράζει με την χαρακτηριστική λεπτή βρετανική ειρωνεία, τη θλίψη του για το «θάνατο των αστεριών», στις σελίδες του Hello. “Xωρίς διασημότητες, το Hello θα είναι σαν κοκτέιλ μπαρ χωρίς σαμπάνια, σαν ένα άδειο κουτί κοσμημάτων». Παρηγορείται πάντως παρατηρώντας κάποιες χαραμάδες λάμψης στην ανακοίνωση της διεύθυνσης για τη διατήρηση μερικών «παραδόσεων».