Η απάντηση του Αντώνη Πανούτσου για τον διορισμό του στην ΕΡΤ

Η απάντηση του Αντώνη Πανούτσου για τον διορισμό του στην ΕΡΤ Facebook Twitter
4

Ο Αντώνης Πανούτσος επιχείρησε να απαντήσει στις επικρίσεις για τον διορισμό του στην ΕΡΤ.

«Το τελευταίο πράγμα που θα είχα ανάγκη είναι ένα κόμμα 'για να χωθώ'», γράφει μεταξύ άλλων στην τελευταία δημόσια ανάρτησή του στο Facebook, αναφερόμενος στην πρόσληψή του. «Έχω δουλέψει στα μισά και βάλε ελληνικά Μέσα. Περιλαμβανομένου του ΔΟΛ, του Mega του Σκάι και του Alpha», προσθέτει ο γνωστός δημοσιογράφος που προσελήφθη στη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης της ΕΡΤ ως ειδικός σύμβουλος, με απόφαση που δημοσιεύεται στη «Διαύγεια».

Ο Αντώνης Πανούτσος επιστρέφει στην ΕΡΤ, ως μετακλητός υπάλληλος, με προορισμό την «Αθλητική Κυριακή», την οποία παρουσίαζε και στον παρελθόν από κοινού με τον Αντώνη Καρπετόπουλο. «Η Ελλάδα έχει ανάγκη από μια δημόσια τηλεόραση η οποία θα καλύπτει το κενό που αφήνουν τα ιδιωτικά κανάλια που δεν μπορούν να βγουν οικονομικά για εκπομπές και θέματα που δεν φέρνουν διαφήμιση. Μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, γνωρίζοντας όλο τον κόσμο, πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε», καταλήγει.

Αναλυτικά η ανάρτησή του:

«Ξεκίνησα το 1969 σαν βοηθός του Σπύρου Φαναριώτη στα Σημερινά. Εχω δουλέψει στην ΕΡΤ δύο φορές. Στην μία από τις δύο το 2002 όταν κάναμε το Tora, tora, tora την εκπομπή για το Παγκόσμιο Κύπελλο που την θυμούνται ακόμα και σήμερα. Εχω δουλέψει στα μισά και βάλε ελληνικά Μέσα. Περιλαμβανομένου του ΔΟΛ, του Mega του Σκάι και του Alpha. Το τελευταίο λοιπόν πράγμα που θα είχα ανάγκη είναι ένα κόμμα «για να χωθώ».
Η Ελλάδα έχει ανάγκη από μια δημόσια τηλεόραση η οποία θα καλύπτει το κενό που αφήνουν τα ιδιωτικά κανάλια που δεν μπορούν να βγουν οικονομικά για εκπομπές και θέματα που δεν φέρνουν διαφήμιση.
Μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, γνωρίζοντας όλο τον κόσμο, πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε»

Η απάντηση του Αντώνη Πανούτσου για τον διορισμό του στην ΕΡΤ Facebook Twitter

.

TV & Media
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM
New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Εγώ δεν αμφισβητώ τίποτα από αυτά που λέει ο Πανούτσος.Απλά έχω την απορία:από πότε η ΕΡΤ έχει να κάνει ένα νέο ντοκιμαντέρ;από πότε έχει να επενδύσει σε αυτό που λέγαμε παλιά "εκπαιδευτική τηλεόραση";από πότε έχει να παράξει (σόρρυ Άστον) ένα νέο (και πρωτότυπο, όχι ριμέικ του Ουράνιο Τόξο) παιδικό πρόγραμμα;από πότε έχει να φτιάξει ένα νέο σήριαλ βασισμένο σε ένα ελληνικό βιβλίο;από πότε έχει να δώσει λίγο χώρο σε κάτι περισσότερο από 4-5 φίλους και γνωστούς, σε μια πειραματική ή νέα μορφή έκφρασης;από πότε έχει να φέρει ένα ξένο "φρέσκο" ντοκιμαντέρ;από πότε έχει να παίξει μία θεατρική παράσταση κινηματογραφημένη μετά το 1990;Η απάντηση στην Ακριβοπούλου δεν είναι μια λιγότερο κομματοσκυλέ Ακριβοπούλου ή μια ποιοτικιά Ακριβοπούλου. Αλλά μια δημόσια τηλεόραση που να εκπληρώνει τον σκοπό της Δημόσιας Τηλεόρασης. Δεν είναι δουλειά της να ανταγωνίζεται τα κανάλια του Αλαφούζου, του Μαρινάκη και του Κοντομηνά ή του Βαρδινογιάννη.Τον Πανούτσο -με το φτωχό μου το μυαλό- τον γουστάρω άπειρα. Αλλά νομίζω ότι στα 71 του μπορεί να πάρει σύνταξη, δεν χρειάζεται να (δια)σύρεται στα σκαλιά της εξουσίας.ΥΓ Μου λείπει η ΕΡΤ του Μπακογιαννόπουλου, του Κωστάλα, του Μαυρομμάτη, του Σαββόπουλου, του Ζουγανέλη, του Πιλάβιου. Μια σιγουριά ποιότητας και αισθητικής που δεν υπάρχει στο σύμπαν της Καινούργιου και του GNTM.
Στα περισσότερα θα συμφωνήσω, απλώς η απάντηση στο τέταρτο ερώτημα είναι από πέρυσι που έγινε σήριαλ το «Η ζωή εν τάφω» με μέτριο αποτέλεσμα κατά τη γνώμη μου.Πέραν αυτού, έχει φέρει και μερικές ποιοτικές ξένες σειρές και τίποτα περισσότερο.
Μα έχουμε ακόμα κρίση και λεφτά δεν υπάρχουν. Άσε πρώτα να βγούμε τελείως μα τελείως μα τελείως. Μέχρι τότε μπορούμε μόνο να επενδύουμε μόνο σε φτηνές προπαγανδιστικές (για το εκάστοτε κυβερνών κόμμα—με τις συριζέικες ως απόλυτο πάτο) εκπομπές.