Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo

Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
0

 Μπορεί το instagram να σου αλλάξει τη ζωή; Μπορεί και παραμπορεί, και μία (ακόμα) απόδειξη για αυτό είναι ο Γρηγόρης Μασούρας. Ο λογαριασμός του στο instagram είναι τόσο δημοφιλής που τον ακολουθούν celebrities από ολόκληρο τον κόσμο και ενώ τον ξεκίνησε για πλάκα, κατάφερε να γίνει η κύρια ασχολία του και να ζει αποκλειστικά από αυτόν. Αυτό που ξεκίνησε ως παιχνίδι είναι σήμερα η δουλειά του Γρηγόρη και τη στιγμή που γράφεται το κομμάτι μετράει τουλάχιστον 123 χιλιάδες followers. Η ιστορία του είναι λίγο-πολύ γνωστή σε όσους τον παρακολουθούν, αγόρασε ένα νέο κινητό και άρχισε να παίζει μαζί του. Πειραματιζόμενος με το photoshop και τις δυνατότητες που σου δίνει να αλλάξεις μια εικόνα, άρχισε να φτιάχνει κολλάζ μάλλον συνηθισμένα (πέταγε το κεφάλι από κάποιο πρόσωπο και έβαζε στη θέση του το κεφάλι από κάποιο καρτούν, προσαρμόζοντάς το στο νέο σώμα), αλλά ως concept στο instagram ήταν και έξυπνο και πολύ πετυχημένο. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει και να φαίνεται εξωτικό ήταν ο χώρος που τα τοποθετούσε, πάντα σε κάποια περιοχή της Αθήνας. Από την αρχή άρεσε πολύ, άρχισε να μαζεύει like και followers, να γίνεται repost από διασημότητες και γρήγορα βρέθηκε με δεκάδες χιλιάδες άτομα να τον ακολουθούν. Στη συνέχεια έγιναν εκατοντάδες χιλιάδες.

«Σήμερα δεν κάνω τίποτα άλλο, ασχολούμαι μόνο με αυτό» λέει κοφτά. «Κάνω κι άλλα πράγματα, αλλά δεν τα δημοσιεύω στο instagram, τα βάζω μόνο στη σελίδα μου». Είναι 23 ετών και ανήκει σε αυτή τη γενιά που τα social media είναι ο «φυσικός» τους χώρος. «Σπούδασα ζαχαροπλάστης, αλλά ήταν ενδιαφέρον μέχρι το σπίτι, παραπέρα δεν ήταν ενδιαφέρον. Μπορώ να πω ότι ζω από το χόμπι μου, το οποίο έγινε full time δουλειά. Βέβαια, δεν έχω δουλειά συνέχεια, έναν μήνα μπορεί να έχω και έναν να μην έχω, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να βιοπορίζομαι. Πέρσι το καλοκαίρι δούλευα “σεζόν” ως ζαχαροπλάστης αλλά μετά το καλοκαίρι σταμάτησα. Δεν θέλω να το ξανακάνω.

Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
«Σήμερα δεν κάνω τίποτα άλλο, ασχολούμαι μόνο με αυτό» λέει κοφτά. «Κάνω κι άλλα πράγματα, αλλά δεν τα δημοσιεύω στο instagram, τα βάζω μόνο στη σελίδα μου». Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Βαϊάνα και η Τίνκερμπελ στο εξώφυλλο της LIFO
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Χιονάτη στο εξώφυλλο της LIFO

Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό. Όλο αυτό ξεκίνησε από ένα σύννεφο  στο logo του Batman, μού ήρθε η ιδέα και το συνέχισα είτε βάζοντας τις φιγούρες που έφτιαχνα στην Αθήνα, με διάφορους τρόπους, είτε πειράζοντας σκηνές από ταινίες, είτε με φωτογραφίες από πασαρέλα όπου έβαζα τα ρούχα των μοντέλων στις ηρωίδες του Ντίσνεϊ. Στόχος μου ήταν να δείξω τα cartoon αλλιώς, με μία άλλη μορφή. Όταν ήμασταν μικροί τα καρτούν ήταν οι δικοί μας celebrities, τώρα συνδυάζω τους σημερινούς celebrities με τους τότε, τα καρτούν. Αυτό που κάνω είναι να τα προσαρμόζω, δεν σχεδιάζω, παίρνω απλά τη φιγούρα του καρτούν και τη βάζω πάνω σε κάποιον άνθρωπο. Φυσικά υπάρχει μεγάλη επεξεργασία, προσπαθώ να υπάρχουν στοιχεία από το μακιγιάζ που έχει η αυθεντική φωτογράφιση, να προσαρμόζω τα χείλια, τα μαλλιά, τα αλλάζω, δεν τα αφήνω όπως είναι. Αλλιώς δεν θα είχε κάποιο ενδιαφέρον».

Τον ρωτάω πώς κατάφερε να έχει τόσο μεγάλη δημοτικότητα, πώς κατάφερε να μαζέψει τόσους πολλούς followers. «Το προφίλ μου άρχισε να γίνεται δημοφιλές γιατί άρχισαν διάσημοι άνθρωποι να το ακολουθούν και να το κάνουν like» λέει κι αναφέρει μια σειρά διασημοτήτων (απ’ τους οποίους ξέρω μόνο δύο ονόματα): «Gigi Hadid, Alessandra Αmbrosio, Olivier Rousteing, Stefano Gabbana, Beth Ditto, Marianno Vivanco, Giampaolo Sgura, Edward Enninful. Όταν “πείραζα” στο photoshop διασημότητες προκαλούσα την τύχη μου βασικά, προκαλούσα τους διάσημους να δουν τον εαυτό τους σε μία μορφή καρτούν. Το ρισκάρεις, είναι 50-50 το αν θα τους αρέσει η όχι. Οι περισσότεροι, πάντως, έχουν ανταποκριθεί σε αυτό που έχω φτιάξει. Είτε με like, είτε με σχόλιο, με post… Επικοινώνησε μαζί μου ο Roberto Cavalli κάποια στιγμή και πρόσφατα επικοινώνησε και ο Marc Jacobs, με τον οποίο κάναμε μία συνεργασία. Μου ζήτησε να φτιάξω τρεις φωτογραφίες από τη νέα δουλειά του για να τις ανεβάσουν στα social media τους, ως teaser. Είχα φτιάξει κάποιες δικές του από παλιότερη κολεξιόν, τις είδε και ήθελε κάτι καινούργιο. Μου έστειλε τρεις αδημοσίευτες φωτογραφίες -ήταν από περιοδικά Μαρτίου, δεν είχαν κυκλοφορήσει τότε- τις έφτιαξα και τις ανέβασαν. Με το που ανέβηκαν, όλοι νόμιζαν ότι είναι η καμπάνια Jacobs με καρτούν! Μιλάμε για τρομερή ανταπόκριση και για χιλιάδες σχόλια! Δυστυχώς, μόλις τις πήρε είδηση η Ντίσνεϊ ζήτησε να κατέβουν». «Έχει ενοχληθεί ποτέ η Ντίσνεϊ από το πρότζεκτ του στο instagram. «Όχι», λέει. «Νομίζω ότι δεν προσβάλλω κάτι».

Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Ποκαχόντας και η Μπελ στο εξώφυλλο της LIFO

«Εκτός από τον Marc Jacobs, σού έχει αναθέσει άλλος δουλειά;». «Έχω κάνει μια συνεργασία με Dolce & Gabbana, στέλνω τις φωτογραφίες και τις ανεβάζει ο ίδιος. Έχω κάνει εικονογραφήσεις σε αμερικάνικα και αγγλικά περιοδικά, όχι όμως σε τόσο γνωστά. Και πρόσφατα σε ένα ιταλικό. Τα εξώφυλλα που φτιάχνω προσπαθώ να τα φτιάξω όσο πιο πιστά γίνεται, γιατί το graphic design είναι κάτι που δεν το έχω σπουδάσει. Κάθε φορά που φτιάχνω μία φωτογραφία, μαθαίνω πράγματα. Το photoshop έμαθα να το χρησιμοποιώ από βίντεο του YouTube, ακόμα μαθαίνω».

«Τους πιο πολλούς followers τους πήρα από την Κάρα Ντελεβίν, όταν ανέβασε μια φωτογραφία μου. Από τον Marc Jacobs άρχισα και έπαιρνα συνέχεια νέους, κι όταν με είχε ανεβάσει η Alessandra Ambrosiο, είχε γίνει χαμός! Και ένα like να σου κάνουν τέτοιες διασημότητες, παίρνεις like και followers. Μόνο όταν με ανεβάζει ο Moschino δεν παίρνω ούτε έναν follower, μπορεί να τους αγοράζει» λέει και γελάει. «Δεν έχω αγοράσει ποτέ followers, δεν θα το έκανα. Τα like που παίρνουν όσοι έχουν αγοράσει κόσμο είναι αστεία και φαίνεται ότι οι followers τους είναι αγορασμένοι. Εξάλλου, οι εταιρίες που συνεργάζεσαι τσεκάρουν την ανταπόκριση του κόσμου. Ζητάνε να δούνε και τα στατιστικά. Συνεργάζομαι με τη Nike αλλά στην Ελλάδα δεν με ξέρουν και τόσο, το βλέπω και από τα views στο site και στο instagram. Δεν έχω στο κοινό Έλληνες. Περισσότερο κόσμο στο site έχω από την Ινδονησία και τη Νέα Υόρκη.

Σχολιάζει τις προτάσεις που έχει αρνηθεί και σοβαρεύει. «Δεν θα τα έκανα όλα για τα λεφτά. Πρόσφατα μια εταιρία μου πρότεινε μία συνεργασία που δεν τη δέχτηκα, παρόλο που ήταν καλά τα λεφτά. Μου πρότειναν να “φορέσω” τα ρούχα τους σε ένα διάσημο μοντέλο που δεν τα φόρεσε ποτέ, για να διαφημίσουν το υλικό τους. Δεν το έκανα».

Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Ωραία Κοιμωμένη στη θέση της Μαντόνα στο Harper's Bazaar

«Έχεις ακούσει ποτέ αρνητικά σχόλια για κάποια φιγούρα σου;». «Αρνητικά σχόλια πήρα μόνο για την Ούρσουλα. Έγραφαν κάτω από την εικόνα ότι δεν ήταν σωστό αυτό που έκανα, γιατί όλες οι άλλες ήταν πριγκίπισσες αδύνατες και καλές κι αυτή ήταν η μόνη κακιά βασίλισσα και παχουλή. Ήθελα να κάνω όμως κάτι διαφορετικό, ήθελα να φτιάξω μια evil queen. Είναι εκνευριστικό αυτό που συμβαίνει με την πολιτική ορθότητα».

Τον ρωτάω αν καταλαβαίνει ότι αυτό που κάνει έχει ημερομηνία λήξης και πώς θα αντιδρούσε εάν αύριο το πρωί εξαφανιζόταν το instagram. «Αν έχανα τη σελίδα του instagram δεν θα τρελαινόμουν κιόλας» λέει. «Άσε, που αν χαθεί, θα βρεθεί αμέσως κάτι παρόμοιο για να το αντικαταστήσει. Θα έβρισκα άλλη λύση, κάποιος άλλος τρόπος θα υπάρξει να δείξω αυτό που θέλω. Έχω και τη σελίδα μου που δείχνω αυτά που φτιάχνω, το πριν και το μετά σε όσες δουλειές έχω κάνει, κι έχω αρκετά καλή επισκεψιμότητα. Ετοιμάζω δύο πρότζεκτ που θα είναι κάπως διαφορετικά. Κι εδώ θα πρωταγωνιστεί η Αθήνα. Μου αρέσει πολύ η Αθήνα και προσπαθώ στις φωτογραφίες μου να φαίνεται παραμυθένια, με πειραγμένα χρώματα, όμορφη. Στη νέα μου δουλειά τα καρτούν θα δουλεύουν και το σούπερ μόντελ θα είναι η Αθήνα».

http://gregorymasouras.com/

Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Από την αμερικάνικη Vogue του Μαρτίου
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Τους πιο πολλούς followers τους πήρα από την Κάρα Ντελεβίν, όταν ανέβασε μια φωτογραφία μου. Από τον Marc Jacobs άρχισα και έπαιρνα συνέχεια νέους, κι όταν με είχε ανεβάσει η Alessandra Ambrosiο, είχε γίνει χαμός! Και ένα like να σου κάνουν τέτοιες διασημότητες, παίρνεις like και followers. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H Πεντάμορφη στη θέση της Έμα Γουότσον
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Ο Αλαντίν στη θέση του Μπρούνο Μαρς στο εξώφυλλο του Rolling Stone
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H Σταχτοπούτα ως Lady Gaga
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H πριγκίπισσα Έλσα του Ψυχρά κι Ανάποδα ως Gigi Hadid στο εξώφυλλο της Vogue
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H Κακιά Βασίλισσα ως Gigi Hadid
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H Άριελ η Μικρή Γοργόνα και ο πρίγκηπας Έρικ πρωταγωνιστές στο La La Land
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Μουλάν ως Κένταλ Τζένερ στο εξώφυλλο του περιοδικού V
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
H Ποκαχόντας στη θέση της Ριάνα
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Ραπουνζέλ ως Πάρις Χίλτον
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Η Χιονάτη στη θέση της Ιρίνα Σάικ
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
Εξώφυλλο στο περιοδικό W
Η Χιονάτη και η Βαϊάνα εξώφυλλο στη Lifo Facebook Twitter
TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM