Η Μπρουκ Σιλντς απαντά για την αμφιλεγόμενη διαφήμιση του 1980- «Το σεξ πάντα πουλάει»

Η Μπρουκ Σιλντς απαντά για την αμφιλεγόμενη διαφήμιση του 1980- «Ναι το σεξ πουλάει» Facebook Twitter
AP
0

«Θέλεις να μάθεις τι μπαίνει ανάμεσα σε μένα και το Calvin (τζιν) μου; Τίποτα» έλεγε στην καμπάνια του Κάλβιν Κλάιν το 1980 η Μπρουκ Σιλντς.

Τότε ήταν 15 ετών. Σήμερα στα 56 της βλέπει πιο ώριμα αυτό που έγινε τελικά μια από τις πιο διάσημες και αμφιλεγόμενες διαφημίσεις μόδας όλων των εποχών.

«Ναι στα 56 μου βλέπω (τι σημαίνει) ένα ζουμάρισμα στον καβάλο μου και μετά στα μάτια μου. Αλλά το σεξ πουλάει από την  γέννηση του κόσμου» λέει.

Σε νέα συνέντευξή της στη Vogue, η Μπρουκ Σιλντ μίλησε για το πως αντιλαμβάνεται σήμερα την τότε εμφάνισή της.

Την εποχή της καμπάνιας ήταν μόλις 15 ετών. Η ομάδα του Calvin Klein προσέγγισε τη μητέρα της. Η Σιλντς θυμάται ότι της είπε «Θέλεις να φορέσεις αυτό το τζιν και να κάνεις αυτή τη διαφήμιση;».

Ενώ εκείνη δεν καταλάβαινε ακριβώς ποιος ήταν ο Κάλβιν Κλάιν και γιατί ήταν τόσο ανερχόμενη δύναμη στη μόδα, λέει ότι της άρεσε η ιδέα να συνεργαστεί με τον φωτογράφο Richard Avedon, ο οποίος είχε ένα μοναδικό όραμα για την καμπάνια.

Θυμάται ότι τα γυρίσματα ήταν πολύωρα και με ένταση. «Κανείς δεν επιτρεπόταν στο πλατό», λέει η Σιλντς,

«Επειδή ήταν η πρώτη είσοδος του Avedon στον εμπορικό κόσμο, νομίζω ότι ήταν αρκετά νευρικός. Υπήρχαν πολλές προσδοκίες και νομίζω ότι υπήρχε μεγάλη πίεση. Κάναμε ξανά και ξανά λήψεις από τα πάντα».

«Η χορογραφία ήταν συγκεκριμένη και σκόπιμη» θυμάται για τις σέξι πόζες της. «Κάθε κομμάτι της. Ήμουν πολύ περήφανη που με εμπιστεύτηκαν για κάτι που περιείχε και ηθοποιία».

Μετά την κυκλοφορία των διαφημίσεων, η ίδια λέει ότι δεν ήταν προετοιμασμένη για την ακραία αντίδραση που θα ακολουθούσε.

Ο Τύπος όρμησε κατά πάνω της αμέσως στην καμπάνια, αλλάζοντας την ατάκα της: «Θέλεις να μάθεις τι συμβαίνει ανάμεσα σε μένα και τα Calvins μου; Τίποτα» έλεγαν αφήνοντας όμως έναν σεξουαλικό υπαινιγμό.

«Ήμουν μακριά (σ.σ σε άλλη χώρα) όταν κυκλοφόρησε και μετά άρχισα να ακούω ότι οι διαφημίσεις απαγορεύτηκαν», λέει η Σιλντς. «Οι παπαράτσι φώναζαν σε εμένα και τη μητέρα μου, «Πώς μπορέσατε και το κάνατε αυτό;» Μου φάνηκε τόσο γελοίο».

Το μοντέλο λέει ότι ποτέ δεν σκέφτηκε την καμπάνια ή την ατάκα της με αυτή την έννοια.

«Δεν πίστευα ότι επρόκειτο για εσώρουχα ή σεξουαλικό υπονοούμενο. Ήμουν αφελής. Πολύ προστατευόμενο κορίτσι μέσα σε μία φούσκα.», λέει σήμερα η Σιλντς.

«Νομίζω ότι υπέθεταν όλοι ότι ήμουν πολύ πιο έξυπνη από αυτό που πραγματικά ήμουν. Ήμουν παρθένα και έμεινα έτσι για πάντα μετά από αυτό» λέει η ίδια.

Παρά την κατακραυγή, ωστόσο, η Σίλντς εξακολουθεί να είναι περήφανη για την καμπάνια, η οποία συνέχισε να έχει τεράστια επιτυχία.

«Η διαμάχη απέτυχε. Η καμπάνια ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη και μετά τα εσώρουχα ξεπέρασαν τα τζιν», λέει η Σιλντς. «Ο Κάλβιν Κλάιν κατάλαβε πως να το χειριστεί. Έδειξε τον δρόμο για δεκαετίες».

Με πληροφορίες του Vogue

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM