Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM