Νέα Focus-Bari 2024: Ξανά Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά η LiFO

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter
0

ΣΕ ΜΙΑ  από τις πιο ανταγωνιστικές περιόδους στον χώρο των media, με συνεχείς ανακατατάξεις και αλλαγές, η LiFO εξακολουθεί να κατέχει κυρίαρχη θέση στις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται τόσο στα έντυπα όσο και στο διαδίκτυο.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας BARI-Focus , η LiFO είναι για μία ακόμα χρονιά το κορυφαίο εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, την ίδια στιγμή που το LiFO.gr σημειώνει σημαντικές πρωτιές στα νεανικά κοινά και στις δυναμικές ηλικίες που διαμορφώνουν τις νέες τάσεις. 


Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο

Στην αναγνωσιμότητα των εβδομαδιαίων εντύπων, η LIFO αναδεικνύεται ως το κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον ευθύ ανταγωνιστή της, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

LiFO…………………………………......….584.5
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…...543.7
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ……......434.6
ATHENS VOICE………………….......392.6
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ…………………..….326.2

Ταυτόχρονα, όμως, η LiFO παρουσιάζει σημαντικές πρωτιές και επιτυχίες στα πιο νεανικά κοινά, τόσο μεταξύ των ενημερωτικών sites όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων με εβδομαδιαίο έντυπο και site.

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter

Νο.1 στα ενημερωτικά sites της Αττικής στις ηλικίες 13-34

LiFO.gr ……………………….225,8
Protothema.gr………….....… 223,8
Kathimerini.gr ………...….… 176,8
Athensvoice.gr…………...… 158,2
Tovima.gr …………………... 152


Νο.2 στα ενημερωτικά sites πανελλαδικά στις ηλικίες 13-54

Protothema.gr………………..1530,9
LiFO.gr …………………….....1234,8
Kathimerini.gr …………….….1217,3
Tovima.gr …………………… .986,9

Νο.2 σε συνδυαστική αναγνωσιμότητα (print/digital) πανελλαδικά στις ηλικίες 13-44

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ………………………………1118,1
LiFO…………………………………………. 981,9 
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ……......908,5
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ…………….......726,3
REAL NEWS……………………………  ….620,5

Όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα της Focus – Bari, η δυναμική τoυ brand LiFO συνεχίζει να μεγαλώνει και αυτό οφείλεται σε μία σειρά από λόγους: 
α) Στη στρατηγική ανάπτυξης με νέες προτάσεις στον χώρο των εκδόσεων, του διαδικτύου και φυσικά του multimedia περιεχομένου.
β) Στην παραγωγή 360ο ενεργειών γύρω από θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό και απασχολούν την κοινωνία.
γ) Στην προσήλωσή μας στην έγκριτη δημοσιογραφία και την ποιοτική ύλη. 
δ) Στη σταθερή σχέση με τους αναγνώστες μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στην ικανότητά μας να συνδεόμαστε με νέες γενιές αναγνωστών.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και υποσχόμαστε να παραμείνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης σας.
 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM