Ο εκδοτικός οίκος Pearson πουλά το ποσοστό του στο περιοδικό Economist

Ο εκδοτικός οίκος Pearson πουλά το ποσοστό του στο περιοδικό Economist Facebook Twitter
0

Ο βρετανικός εκδοτικός οίκος Pearson, μετά τη συμφωνία πώλησης των Financial Times στον ιαπωνικό όμιλο μέσων ενημέρωσης Nikkei, ανακοίνωσε σήμερα ότι θα πουλήσει το ύψους 50% ποσοστό της στον όμιλο που εκδίδει το περιοδικό The Economist έναντι 469 εκατ. λιρών (730,6 εκατ. δολαρίων) στους υφιστάμενους μετόχους, σε μια συμφωνία που καθιστά την οικογένεια Aνιέλι της Ιταλίας τον μεγαλύτερο επενδυτή στις εβδομαδιαίες εκδόσεις.


Πέραν της οικογένειας Ανιέλι, στους υφιστάμενους μετόχους συγκαταλέγονται και άλλες ευρωπαϊκές δυναστείες, όπως οι οικογένειες Κάντμπερι, Ρότσιλντ και Σρέντερ.


Ο Pearson ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να πουλήσει το 27,8% των μετοχών του ομίλου Economist στην Exor, την εταιρία συμμετοχών της οικογένειας Ανιέλι, έναν από τους βασικούς μετόχους της αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat Chrysler Automobiles, έναντι 227,5 εκατ. λιρών και όλες τις ειδικές μετοχές κλάσης Β έναντι 59,5 εκατ. λιρών.


Οι υπόλοιπες κοινές μετοχές της Pearson θα εξαγοραστούν από τον όμιλο Economist προς 182 εκατ. λίρες.


Αναλυτής της Liberum είπε ότι το τίμημα ήταν υψηλότερο από τις εκτιμήσεις, καθώς αναμενόταν να διαμορφωθεί κοντά στα 400 εκατ. λίρες.
Το περιοδικό Economist είχε εβδομαδιαία κυκλοφορία 1,6 εκατ. τευχών στα τέλη του 2014, ενώ για την ίδια χρήση συνεισέφερε 21 εκατ. λίρες στα λειτουργικά έσοδα του Pearson.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM