Ο Τζέιμς Μποντ ήταν «βασικά» βιαστής στις πρώτες ταινίες, λέει ο σκηνοθέτης του «No Time to Die»

Ο Τζέιμς Μποντ ήταν «βασικά» βιαστής στις πρώτες ταινίες, λέει ο σκηνοθέτης του «No Time to Die» Facebook Twitter
ο Σον Κόνερι στο «Thunderball»/AP
0

Ο σκηνοθέτης της ταινίας No Time to Die, της 25ης ταινίας του Τζέιμς Μποντ, δήλωσε ότι η εκδοχή του χαρακτήρα του Σον Κόνερι ήταν «βασικά» ενός βιαστή.

Μιλώντας στο Hollywood Reporter, ο Cary Fukunaga αναφέρθηκε σε μια σκηνή του Thunderball του 1965, στην οποία ο Κόνερι, υποδυόμενος τον Βρετανό πράκτορα, φιλάει με το ζόρι μια νοσοκόμα (την υποδύεται η Μόλι Πίτερς), η οποία τον έχει απορρίψει προηγουμένως.

Σε μια επόμενη σκηνή, ο Μποντ της λέει ότι προτίθεται να σιωπάσει σχετικά με πληροφορίες, που θα μπορούσαν να της κοστίσουν τη δουλειά της, με αντάλλαγμα εκείνη να κοιμηθεί μαζί του.

«Υποθέτω ότι η σιωπή μου μπορεί να έχει ένα τίμημα», λέει ο Μποντ.

Ο χαρακτήρας της Πίτερς υπαναχωρεί λέγοντας: «Δεν εννοείς… ω, όχι», πριν ο Μποντ απαντήσει «Ω, ναι», τη σπρώξει στη σάουνα και της βγάλει τα ρούχα.

«Είναι στο Thunderball ή στο Goldfinger όπου ο χαρακτήρας του Σον Κόνερι βιάζει μια γυναίκα;» αναρωτήθηκε ο Fukunaga. «Είναι σαν να λέει κάποια «Όχι, όχι, όχι», και αυτός «ναι, ναι, ναι». Αυτό δεν θα περνούσε σήμερα» λέει.

Το No Time to Die προτάσσεται ως η ταινία του Μποντ με την μεγαλύτερη ισοτιμία ισχύος μεταξύ ανδρικών και γυναικείων χαρακτήρων.

Η Lashana Lynch - η οποία υποδύεται έναν από τους δύο βασικούς χαρακτήρες των μαύρων γυναικών - υποτίθεται ότι κληρονομεί τον χαρακτηρισμό 007 από τον Μποντ στο τέλος της ταινίας.

Πολλοί αναμένουν ότι η συμμετοχή της Phoebe Waller-Bridge στη διαδικασία σεναρίου θα προωθήσει τα φεμινιστικά διαπιστευτήρια ενός franchise, κάτι που δεν ίσχυε στο παρελθόν.

Η εκτελεστική παραγωγός της ταινίας Barbara Broccoli, η οποία είναι πίσω από τις ταινίες του Μποντ από το 1995, δήλωσε πως «Νομίζω ότι ο κόσμος συνέρχεται - με κάποιες κλωτσιές και ουρλιαχτά - ώστε να αποδεχτεί ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι πλέον ανετά. Δόξα τω θεώ. Ο Μποντ είναι ένας χαρακτήρας που γράφτηκε το 1952 και η πρώτη ταινία (Dr No) βγήκε το 1962».

Η Broccoli και ο Ντάνιελ Κρεγκ ωστόσο, ο οποίος υποδύεται για τελευταία φορά τον Τζέιμς Μποντ στο No Time to Die, έχουν προτείνει επανειλημμένα ότι ο κεντρικός ρόλος πρέπει να παραμείνει αρσενικός.

«Γιατί μια γυναίκα να υποδυθεί τον Τζέιμς Μποντ όταν θα πρέπει να υπάρχει ένας εξίσου καλός ρόλος σαν τον Μποντ, αλλά για γυναίκα;» είπε ο Ντάνιελ Κρεγκ μιλώντας στο Radio Times.

Σε συνέντευξή του στον Guardian το 2018, είχε πει πως «Ο Μποντ είναι άνδρας». «Είναι αντρικός χαρακτήρας. Γράφτηκε ως άντρας και νομίζω ότι πιθανότατα θα μείνει ως άντρας. Και δεν πειράζει. Δεν χρειάζεται να μετατρέψουμε τους αντρικούς χαρακτήρες σε γυναικείους.

»Ας δημιουργήσουμε απλώς περισσότερους γυναικείους χαρακτήρες και ας ταιριάξουμε την ιστορία με αυτούς τους γυναικείους χαρακτήρες».

Το No Time to Die κάνει πρεμιέρα στο Albert Hall στις 28 Σεπτεμβρίου. Ο αντικαταστάτης του Κρεγκ δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

Με πληροφόιρες του Guardian/HollywoodReporter

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM