Όσκαρ 2019: Ανακοινώθηκε πως φέτος η τηλεθέαση ανέβηκε 11,6%, μετά το περσινό ιστορικό χαμηλό

Όσκαρ 2019: Ανακοινώθηκε πως φέτος η τηλεθέαση ανέβηκε 11,6%, μετά το περσινό ιστορικό χαμηλό Facebook Twitter
0

Μετά τα ιστορικά χαμηλά στην περσινή τηλεθέαση της απονομής, η τελετή των Όσκαρ 2019 κατάφερε φέτος να ανακάμψει και να δει τα ποσοστά των τηλεθεατών να αυξάνονται.

Ωστόσο και τα φετινά νούμερα δεν είναι απόλυτα ικανοποιητικά, αν και δείχνουν πως η συνταγή για μικρότερης διάρκειας Όσκαρ πέτυχε να φέρει πίσω αρκετούς τηλεθεατές. Αυτή ήταν άλλωστε η πρώτη ανάκαμψη της τηλεθέασης μετά από τέσσερα χρόνια συνεχούς πτώσης.

Ωστόσο η τελετή αυτή περνά στην ιστορία ως η δεύτερη χαμηλότερης τηλεθέασης που έγινε ποτέ.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ABC, του αμερικανικού τηλεοπτικού δικτύου που μετέδωσε απευθείας την 91η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, η τηλεθέαση φέτος σημείωσε άνοδο.

Συνολικά 29,6 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τα Όσκαρ, αριθμός που είναι κατά 3,1 εκατομμύρια μεγαλύτερος από εκείνον της περσινής τελετής. Η αύξηση είναι της τάξης του 11,6%.

Το 2018 26,5 εκατ. τηλεθεατές είχαν παρακολουθήσει τα Όσκαρ.

Τα Όσκαρ 2019 ήταν ο πρωταγωνιστής των social media φέτος με 17,7 εκατομμύρια αναρτήσεις συνολικά, αριθμός επίσης μεγαλύτερος κατά 7% σε σχέση με το 2018.

Φέτος, η τελετή απονομής των Όσκαρ είχε συνολική διάρκεια τριών ωρών και 15 λεπτών, περίπου μισή ώρα μικρότερη σε διάρκεια με την περσινή.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM