Ρεκόρ τηλεθέασης για το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ με τον Μαικλ Τζάκσον - Καθήλωσε το Leaving Neverland

Ρεκόρ τηλεθέασης για το αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ με τον Μαικλ Τζάκσον - Καθήλωσε το Leaving Neverland Facebook Twitter
0

Το ντοκιμαντέρ του HBO «Leaving Neverland» με τις αποκαλύψεις για τον Μάικλ Τζάκσον,προσέλκυσε ένα αρκετά μεγάλο κοινό κατά τις δύο νύχτες της προβολής του.

Το διάρκειας τεσσάρων ωρών ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του Dan Reed, περιλαμβάνει κυρίως τις αφηγήσεις δύο ανδρών για το πώς κακοποιήθηκαν σεξουαλικά επί σειρά ετών από τον Μάικλ Τζάκσον.

Ο Wade Robson και o James Safechuck, περιγράφουν όσα έζησαν ως παιδιά δίπλα στον σταρ της ποπ και το πώς βίωσαν τη σεξουαλική κακοποίηση επί σειρά ετών. Το ντοκιμαντέρ έχει γίνει αφορμή για χιλιάδες δημοσιεύματα και προκάλεσε παγκόσμια αίσθηση μετά την πρεμιέρα του σε φεστιβάλ.

Κατά την προβολή του πρώτου μέρους του Leaving Neverland,το βράδυ της Κυριακής, κατά μέσο όρο 1,29 εκατομμύρια τηλεθεατές καθηλώθηκαν στις τηλεοράσεις τους. Αυτό είναι το τρίτο μεγαλύτερο ακροατήριο για ένα ντοκιμαντέρ του HBO αυτή τη δεκαετία μετά το Going Clear: Scientology and the Prison of Belief  και το Bright Lights: Starring Carrie Fisher and Debbie Reynolds.

Το δεύτερο μέρος που προβλήθηκε τη Δευτέρας είχε 927.000 θεατές, δίνοντας σε ολόκληρη τo ντοκιμαντέρ κατά μέσο όρο περίπου 1,11 εκατομμύρια τηλεθεατές. Ο μέσος όρος των δύο ημερών βρίσκεται επίσης στο ανώτερο επίπεδο τηλεθέασης για  ντοκιμαντέρ HBO τα τελευταία χρόνια.

Σε όλες τις πλατφόρμες, το πρώτο μέρος του Leaving Neverland είχε συγκεντρώσει 1,7 εκατομμύρια θεατές από την ώρα που έγινε διαθέσιμο. Πρόσθετα στοιχεία για το δεύτερο μέρος δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM