Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας

Το Squid Game «εκτόξευσε» το ενδιαφέρον για εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας Facebook Twitter
0

Το ενδιαφέρον για εκμάθηση κορεατικών έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα καθώς η εξαιρετικά δημοφιλής σειρά Squid Game του Netflix κάνει παγκόσμια επιτυχία.

Η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo ανακοίνωσε ότι η σειρά φαίνεται πως ώθησε τόσο τους αρχάριους όσο και τους υφιστάμενους μαθητές να θέλουν να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα κορεάτικα. 

Η Duolingo ανέφερε αύξηση 76% στους νέους χρήστες που εγγράφονται για να μάθουν κορεατικά στη Βρετανία και 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τις πρώτες δύο βδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς.

Η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix

Στο μεταξύ, το Squid Game έγινε και επίσημα η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα.

Πιο συγκεκριμένα, το κορεατικό δράμα έφτασε τις 111 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες της κυκλοφορίας του, ξεπερνώντας και το «Bridgerton» που μετρούσε 82 εκατομμύρια θεάσεις. 

Σημειώνεται ότι το Netflix μετράει ως «προβολή» όποιον έχει παρακολουθήσει έστω και δύο λεπτά ενός επεισοδίου.

Η μεγάλη επιτυχία του Netflix φαίνεται πως επιβεβαιώνει ότι «πιο διεθνείς συνταγές», μπορούν να γίνουν επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς.  Η διευθύντρια του Netflix, Μινγιούνγκ Κιμ δήλωσε στο CNN ότι το Squid Game «έχει ξεπεράσει τα πιο τρελά μας όνειρα».

Πρόκειται για μια σειρά εννέα επεισοδίων που έκανε το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο.

Αφηγείται την ιστορία εκατοντάδων παικτών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα οι οποίοι δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με στόχο να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια κορεάτικα γουάν που αντιστοιχούν σε περίπου 33 εκατομμύρια ευρώ. 

Ωστόσο, σύντομα συνειδητοποιούν ότι όποιος χάνει κατά τη διάρκεια αυτών των παιχνιδιών, δολοφονείται

Με πληροφορίες από BBC και Reuters

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM