Η αργή προσαρμογή των εντύπων στις σύγχρονες ανάγκες των αναγνωστών τους, φαίνεται ότι κοστίζει ακριβά στις αμερικανικές εφημερίδες και στα αμερικανικά περιοδικά, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του Statista, στο πρώτο εξάμηνο του 2012, τα διαφημιστικά έσοδα της Google ήταν οριακά μεγαλύτερα.
Συγκεκριμένα τα διαφημιστικά έσοδα της Google ανήλθαν σε $20.8 δις, ενώ των αμερικανικών εντύπων υπολογίζονται σε $19.2 δις.
Σημειώνεται ότι μια δεκατετράχρονη εταιρεία κατάφερε να εκθρονίσει μία βιομηχανία, η οποία έχει πάνω από έναν αιώνα ζωής.
Μπορεί η σύγκριση να μην είσαι δίκαιη, καθώς η Google είναι μια εταιρεία, η οποία λειτουργεί σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά το φαινόμενο αυτό είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάστασης που επικρατεί στο μηντιακό τοπίο.
Η μάχη μοιάζει άνιση με τα ψηφιακά μέσα να εδραιώνουν μέρα με τη μέρα την αμφισβήτηση κυριαρχία τους και τα έντυπα να προσπαθούν να υιοθετήσουν υβριδικά μοντέλα ώστε να μην αφανιστούν.
σχόλια