Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open

Τι νούμερα τηλεθέασης έκανε το πρώτο δελτίο της Έλλης Στάη στο Open Facebook Twitter
0

Πρεμιέρα με χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, έκανε χθες το δελτίο ειδήσεων του Open με την Έλλη Στάη. 

Παρά την αναμονή για το ντεμπούτο του ανανεωμένου καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, το δελτίο ειδήσεων του Open κατάφερε να περάσει μόνο αυτό της ΕΡΤ σε ποσοστά.

Σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen, από τις 19:00 έως τις 19:45 η Έλλη Στάη συγκέντρωσε 11,4% στο γενικό κοινό και 13,2% στο δυναμικό κοινό.

Πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών ήταν το δελτίο ειδήσεων του Alpha με 22%, ενώ ακολούθησε το δελτίο του ΑΝΤ1 με 17,8%. Ο ΣΚΑΪ ήρθε τρίτος με 16,4% και, μία θέση πάνω από το Open, το Star συγκέντρωσε 13,9% (κατά μέσο όρο). Η ΕΡΤ προσέλκυσε το 5,7%.

Συνολικά, το βράδυ της Τετάρτης, από τις 20:00 έως τις 23:59 το Open σημείωσε 8% μέσο όρο. Την Τρίτη, μία ημέρα πριν την νέα πρεμιέρα του, είχε συγκεντρώσει 6,2% στο γενικό σύνολο (στο ίδιο χρονικό διάστημα) και 7,6% στο δυναμικό κοινό.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM