Vent: Είναι αυτή η (χλωμή) απάντηση στο Facebook;

Vent: Είναι αυτή η (χλωμή) απάντηση στο Facebook; Facebook Twitter
Οι δημιουργοί του Vent δεν δείχνουν να βιάζονται: μέσα σε δύο χρόνια έχουν καταφέρει να προσελκύσουν περισσότερους από 1 εκ. χρήστες, προσφέροντας τους δυνατότητες, που τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν δύνανται
0

Vent: Είναι αυτή η (χλωμή) απάντηση στο Facebook; Facebook Twitter

Δημιουργήθηκε πριν από περίπου 2 χρόνια, ως αυστραλέζικο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που φιλοδοξούσε να εξασφαλίζει στους νεαρούς - κυρίως - χρήστες του, ελευθερία λόγου και ένα πιο προστατευμένο διαδικτυακό περιβάλλον, κυρίως λόγω του νεαρού της ηλικίας των χρηστών στους οποίους απευθυνόταν. 

Από τότε πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να έχουμε νεότερα από το συγκεκριμένο εγχείρημα, ενώ αντιθέτως μαθαίναμε τα πάντα για τη μονοκρατορία του Facebook, τόσο για τις επιτυχίες του δικτύου, όσο και για τις κρίσεις που κατά καιρούς έπρεπε να αντιμετωπίσει. 

Πλέον, όμως, και ενώ το δίκτυο λειτουργούσε στην αφάνεια, όλο και περισσότεροι χρήστες - και όχι μόνο νεαρόκοσμος - στρέφονταν προς αυτό. Σήμερα το Vent μετράει περισσότερους από 1 εκ. χρήστες και σύμφωνα με τις σχετικές στατιστικές, όσοι το προτιμούν - κυρίως την εφαρμογή του δικτύου για τα κινητά - περνούν, καταμετρημένα πλέον, 50% περισσότερο χρόνο, επικοινωνώντας μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, απ' ό,τι οι χρήστες του Facebook. 

Σύμφωνα με τον Dean Serroni, που είναι και ένας από τους ιδρυτές του δικτύου, η επιτυχία είναι σταδιακή και σταθερή, κυρίως επειδή οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι στο Vent μπορούν να γράψουν και να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις που σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, δεν αισθάνονται άνετα να κάνουν.

Η εφαρμογή παρουσιάστηκε στο κοινό τον Αύγουστο του 2014 με βασικό στόχο να δώσει στους έφηβους χρήστες της τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα πολύ πιο υποστηρικτικό - προς τις δικές τους ανάγκες - μέσο δικτύωσης και ταυτόχρονα ασφαλές από επιθέσεις ή παρενοχλήσεις από trolls και παιδόφιλους. 

Σύμφωνα με τον Dean Serroni, που είναι και ένας από τους ιδρυτές του δικτύου, η επιτυχία είναι σταδιακή και σταθερή, κυρίως επειδή οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι στο Vent μπορούν να γράψουν και να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις που σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, δεν αισθάνονται άνετα να κάνουν.  

 

"Και εδώ βέβαια, ισχύει ότι πρέπει να σέβεσαι το διαδικτυακό περιβάλλον και τους συνομιλητές σου, ωστόσο εδώ έχουμε δημιουργήσει ένα δίχτυ, στο οποίο κανείς δεν μπορεί να σε κρίνει ή να σου επιτεθεί: έχουμε διαμορφώσει έτσι τον τρόπο που κάποιος αφήνει σχόλια, ώστε αποφεύγεται αποτελεσματικά η κακοπροαίρετη κριτική, η δράση των trolls, όπως συμβαίνει στα περισσότερα social media. Αυτό μας επέτρεψε να ανοιχτούμε σε ένα κοινό που υπέφερε από αυτές τις επιθέσεις όπως η LGBT κοινότητα, αλλά και οι άνθρωποι με διανοητικά προβλήματα", εξηγεί ο ίδιος.

Οι δημιουργοί του δικτύου φαίνεται ότι δεν βιάζονται. Προχωρούν σταδιακά στο λανσάρισμα νέων υπηρεσιών και "χτίζουν" σταδιακά το target group, στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν καλύπτοντας ανάγκες, που, μέχρι στιγμής αδυνατούν να καλύψουν τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: «Αν περνάτε δύσκολες στιγμές, συνεχίστε να αγωνίζεστε και όλα θα πάνε καλά»

TV & Media / Baby Reindeer: «Συνεχίστε να αγωνίζεστε και τα πράγματα θα πάνε καλά» είπε στα Emmy ο δημιουργός της σειράς

«Πριν 10 χρόνια ήμουν πεσμένος και ξεπεσμένος, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να φτιάξω τη ζωή μου» ήταν το μήνυμα του δημιουργού της σειράς, Ρίτσαρντ Γκαντ
LIFO NEWSROOM
Παρουσιάστρια του BBC «κόλλησε» στο κινητό και άρχισε να σκρολάρει on air για ένα ολόκληρο λεπτό

TV & Media / Παρουσιάστρια του BBC ήταν on air για ένα ολόκληρο λεπτό αλλά δεν το ήξερε και σκρόλαρε στο κινητό

Η 46χρονη Αννίτα ΜακΒέι κοκκίνισε εμφανώς όταν συνειδητοποίησε ότι οι μεσημεριανές ειδήσεις είχαν «παγώσει» για ένα ολόκληρο λεπτό και οι τηλεθεατές την έβλεπαν να είναι «κολλημένη» στο κινητό της
LIFO NEWSROOM