Δημιουργήθηκε πριν από περίπου 2 χρόνια, ως αυστραλέζικο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που φιλοδοξούσε να εξασφαλίζει στους νεαρούς - κυρίως - χρήστες του, ελευθερία λόγου και ένα πιο προστατευμένο διαδικτυακό περιβάλλον, κυρίως λόγω του νεαρού της ηλικίας των χρηστών στους οποίους απευθυνόταν.
Από τότε πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να έχουμε νεότερα από το συγκεκριμένο εγχείρημα, ενώ αντιθέτως μαθαίναμε τα πάντα για τη μονοκρατορία του Facebook, τόσο για τις επιτυχίες του δικτύου, όσο και για τις κρίσεις που κατά καιρούς έπρεπε να αντιμετωπίσει.
Πλέον, όμως, και ενώ το δίκτυο λειτουργούσε στην αφάνεια, όλο και περισσότεροι χρήστες - και όχι μόνο νεαρόκοσμος - στρέφονταν προς αυτό. Σήμερα το Vent μετράει περισσότερους από 1 εκ. χρήστες και σύμφωνα με τις σχετικές στατιστικές, όσοι το προτιμούν - κυρίως την εφαρμογή του δικτύου για τα κινητά - περνούν, καταμετρημένα πλέον, 50% περισσότερο χρόνο, επικοινωνώντας μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, απ' ό,τι οι χρήστες του Facebook.
Σύμφωνα με τον Dean Serroni, που είναι και ένας από τους ιδρυτές του δικτύου, η επιτυχία είναι σταδιακή και σταθερή, κυρίως επειδή οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι στο Vent μπορούν να γράψουν και να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις που σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, δεν αισθάνονται άνετα να κάνουν.
Η εφαρμογή παρουσιάστηκε στο κοινό τον Αύγουστο του 2014 με βασικό στόχο να δώσει στους έφηβους χρήστες της τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα πολύ πιο υποστηρικτικό - προς τις δικές τους ανάγκες - μέσο δικτύωσης και ταυτόχρονα ασφαλές από επιθέσεις ή παρενοχλήσεις από trolls και παιδόφιλους.
Σύμφωνα με τον Dean Serroni, που είναι και ένας από τους ιδρυτές του δικτύου, η επιτυχία είναι σταδιακή και σταθερή, κυρίως επειδή οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι στο Vent μπορούν να γράψουν και να εκφράσουν σκέψεις και απόψεις που σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter, δεν αισθάνονται άνετα να κάνουν.
"Και εδώ βέβαια, ισχύει ότι πρέπει να σέβεσαι το διαδικτυακό περιβάλλον και τους συνομιλητές σου, ωστόσο εδώ έχουμε δημιουργήσει ένα δίχτυ, στο οποίο κανείς δεν μπορεί να σε κρίνει ή να σου επιτεθεί: έχουμε διαμορφώσει έτσι τον τρόπο που κάποιος αφήνει σχόλια, ώστε αποφεύγεται αποτελεσματικά η κακοπροαίρετη κριτική, η δράση των trolls, όπως συμβαίνει στα περισσότερα social media. Αυτό μας επέτρεψε να ανοιχτούμε σε ένα κοινό που υπέφερε από αυτές τις επιθέσεις όπως η LGBT κοινότητα, αλλά και οι άνθρωποι με διανοητικά προβλήματα", εξηγεί ο ίδιος.
Οι δημιουργοί του δικτύου φαίνεται ότι δεν βιάζονται. Προχωρούν σταδιακά στο λανσάρισμα νέων υπηρεσιών και "χτίζουν" σταδιακά το target group, στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν καλύπτοντας ανάγκες, που, μέχρι στιγμής αδυνατούν να καλύψουν τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
σχόλια