Την 1η Σεπτεμβρίου, η ιταλίδα infuencer Chiara Ferragni και ο ράπερ Fedez παντρεύτηκαν στα νότια της Σικελίας, με όλα τα μεγάλα περιοδικά μόδας να αφιερώνουν εκτενή αφιερώματα στην τελετή και το ζευγάρι.
Η 31χρονη, που πρόσφατα απέκτησε και το πρώτο της παιδί, θεωρείται μια από τις πιο επiδραστικές προσωπικότητες του Instagram με σχεδόν 15 εκατ. ακολούθους απ' όλο τον κόσμο ενώ μεγάλοι οίκοι μόδας την επιλέγουν κατά καιρούς για εκπροσώπηση του brand τους.
Ο γάμος της απασχόλησε σε μεγάλο βαθμό τα social media μέσω του hashtag #TheFerragnez το οποίο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Launchmetrics, ξεπέρασε την online δημοτικότητα του βασιλικού γάμου της Μέγκαν Μαρκλ και του πρίγκιπα Χαρι.
Το χάσταγκ αυτό είχε 67 εκατομμύρια engagements και δεν ήταν το μόνο. To λεγόμενο Media impact value (MIV) του γάμου ήταν σχεδόν διπλάσιο από το βασιλικό γάμο και υπολογίζεται πως η επίδρασή του οικονομικά ήταν επίσης τρομακτική.
Το νούμερο αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο η μονάδα μέτρησης εμπορικής αξίας σε διαφήμιση, αλλά και κέρδη που εκτιμάται πως προκαλεί ένα γεγονός στα social media.
Η εμπορική αξία της Ferrangi είναι επίσης τεράστια καθώς οι οικονομικές αναλύσεις από το τριήμερο πριν και μετά το γάμο δείχνουν πως το γεγονός αυτό έφερε κέρδη 5.2 εκατομμυρίων για τον οίκο Dior ο οποίος είχε ράψει το νυφικό της και τα δύο φορέματα που φορέθηκαν για τη δεξίωση.
Όμως ο Dior δεν ήταν το μόνο brand που βγήκε κερδισμένο καθώς ο γάμος ήταν μια ολόκληρη βιομηχανία. Ενδιαφέρον έχει πάντως πως το αντίστοιχο νούμερο για τον οίκο Givenchy που είχε επιμεληθεί το νυφικό της Μαρκλ ήταν στα 3 εκατ. δολάρια
Συνολικά το Media impact value του γάμου ήταν στα 36 εκατ. δολάρια και αυτό είναι ένα ποσό που ελάχιστοι μπορούν να πετύχουν τόσο γρήγορα και μόνο μέσα από το ίντερνετ.
Φυσικά ένας τέτοιος γάμος δεν είναι φτηνός. Από τα ρούχα μέχρι το χώρο, και τις παροχές για τους καλεσμένους, η Chiara Ferragni και ο ράπερ Fedez ξόδεψαν αρκετά.
Βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι άλλο πράγμα η αξία και άλλο το πόσα πληρώθηκαν καθώς τα deals με τους infuencerws σημαίνουν αρκετό δωρεάν έναντι πρόμο. Το συνολικό κόστος πάντως ήταν στα 1,3 εκατομμύρια δολάρια.