ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Δεν αυτοκτόνησα για να μη μιλήσει ο Μπόνο στην κηδεία μου, δήλωσε η Σινέντ Ο' Κόνορ

Δεν αυτοκτόνησα για να μη μιλήσει ο Μπόνο στην κηδεία μου, δήλωσε η Σινέντ Ο' Κόνορ Facebook Twitter
3

Την επιθυμία της να ζήσει περισσότερο από τον Μπόνο, ώστε αυτός να μη μιλήσει στην κηδεία της, εξέφρασε η Σινέντ Ο' Κόνορ η οποία το τελευταίο διάστημα απασχολεί με παραληρηματικού τύπου δηλώσεις τα σόσιαλ μίντια.

 
Η Ιρλανδή τραγουδίστρια ανέβασε μια σειρά από tweets και μερικά βίντεο που μιμείται τον frontman των U2, στα οποία εξηγεί τους δικούς της λόγους όπου συνεχίζει να ζει.

«Ίσως θέλετε να ξέρετε τι τελικά με σταματάει όποτε , σπάνια πια, έχω τάσεις αυτοκτονίας, από το 2016 εν έχω κάνει κάτι χαζό, και αυτό είναι η ιδέα πως ο Μπόνο ίσως μιλήσει στην κηδεία μου», έγραψε. 

Η Ο' Κόνορ ανησύχησε τους φαν και τους φίλους της το 2017 όταν μοιράστηκε βίντεο στο Facebook όπου δήλωνε πως είναι αυτοκτονική. 

Η τραγουδίστρια, που αποκαλεί τον εαυτό της Shuhada' Davitt αφού πρόσφατα ασπάστηκε το Ισλάμ, δημοσιοποίησε επίσης επιπόλαια σχόλια για το πώς ο Μπόνο θα τα έκανε μαντάρα στην κηδεία της. 

Σύμφωνα με το ΝΜΕ, σε ένα βίντεο η Ο' Κόνορ μιμείται τον Μπόνο να προσπαθεί να προφέρει το νέο όνομά της. Το βίντεο κατέβηκε αργότερα. 

«'Τα κορίτσια πρέπει να είναι όμορφα και σέξι και όλα αυτά. Αλλά ω! δεν την αγαπούσαμε, τον εθνικό θησαυρό - μπιαλχ.' Λόγοι για να ζεις, σίγουρα ο καλύτερος λόγος για να ζεις. Πρέπει να παραμείνω ζωντανή πιο πολύ από τον Μπόνο. Συγγνώμη Μπόνο, δεν μπορούσα γαμώτο να αντισταθώ».

Παράλληλα η Ο' Κόνορ είπε πως δεν θέλει να περάσει ξανά τον χρόνο της με λευκούς.

Η μουσικός χαρακτήρισε τους μη μουσουλμάνους ως «αηδιαστικούς», αλλά επανήλθε αργότερα με βίντεο όπου εξηγούσε πως έκανε αυτά τα σχόλια για να διαγραφεί ο λογαριασμός της γιατί τη σπαμάρουν.

 

«Αποφάσισα να επανέλθω στο Twitter γιατί μου αρέσει να ενοχλώ τους λευκούς ρατσιστές που είναι παντού στη σελίδα μου», δήλωσε στο βίντεο. 

  

«Δεν μισώ πραγματικά τους λευκούς», έγραψε, προσθέτοντας πως το δήλωσε για να κλείσει το Twitter την σελίδα της, όπως έκανε όταν δήλωσε πως «δεν της αρέσει που οι μοναχές δολοφονούν μωρά στην Ιρλανδία».

«Ήλπιζα πως θα έκλειναν την σελίδα μου αν έλεγα πως μισώ τους λευκούς. Αλλά δεν το έκαναν.»

Πολιτισμός
3

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια