Ο Τζον Τραβόλτα και η Ολίβια Νιούτον-Τζον εμφανίστηκαν ως Ντάνι και Σάντι για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια

Ο Τζον Τραβόλτα και η Ολίβια Νιούτον-Τζον εμφανίστηκαν ως Ντάνι και Σάντι για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια Facebook Twitter
0

Ο 65χρονος Τραβόλτα και η 71χρονη Νιούτον-Τζον «επανασυνδέθηκαν» φορώντας τα εμβληματικά τους κοστούμια από το "Grease" στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε την Παρασκευή στην Φλόριντα.

Στη φωτογραφία που κοινοποίησε η ίδια, η Ολίβια Νιούτον-Τζον φορά κίτρινη ζακέτα ασορτί με την φούστα της, όπως στην διάσημη ταινία, ενώ ο Τζον Τράβολτα πλάι της είναι κι ντυμένος στα μαύρα και με το χαρακτηριστικό δερμάτινο τζάκετ που φορούσε στο Grease ως Ντάνι Ζούκο.

Ο Τζον Τραβόλτα και η Ολίβια Νιούτον-Τζον εμφανίστηκαν ως Ντάνι και Σάντι για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια Facebook Twitter

«Πρώτη φορά με τα κοστούμια από τότε που γυρίσαμε την ταινία!», ήταν η λεζάντα που έβαλε η ηθοποιός και τραγουδίστρια στη φωτογραφία.

Το ίδιο βράδυ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης "Meet n' Grease sing-along" στο Αμφιθέατρο Coral Sky στο Palm Beach της Φλόριντα., η ίδια εγκατέλειψε την αμφίεση του «καλού κοριτσιού» και φόρεσε δερμάτινο τζάκετ και στενό δερμάτινο κολάν σαν αυτό με το οποίο εμφανιζόταν στο φινάλε της ταινίας.

Ο Τζον Τραβόλτα και η Ολίβια Νιούτον-Τζον εμφανίστηκαν ως Ντάνι και Σάντι για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια Facebook Twitter

Οι εκδηλώσεις αυτές στις οποίες το κοινό καλείται να τραγουδήσει μαζί με τους πρωταγωνιστές τα τραγούδια του θρυλικού μιούζικαλ, γίνονται για την ενίσχυση του ιδρύματος ONJ Cancer Centre, που ίδρυσε η Ολίβια Νιούτον-Τζον το 1992 όταν ξεκίνησε τον μακροχρόνιο αγώνα της με τον καρκίνο.

Το 2013 φαινόταν να έχει νικήσει την ασθένεια για άλλη μια φορά, τον Μάιο του 2017 όμως έμαθε ότι ο καρκίνος είχε κάνει μετάσταση στα οστά της. Η ίδια εξακολουθεί να δηλώνει αισιόδοξη για την οριστική της ανάρρωση.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM