Ένα Google doodle για τον Αχμέντ, τον ελέφαντα που τον προστάτευαν φρουροί

Ένα Google doodle για τον Αχμέντ, τον ελέφαντα που τον προστάτευαν φρουροί Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Unsplash
0

Η Google αφιερώνει το σημερινό doodle της στον Αχμέντ, έναν ελέφαντα που έγινε διάσημος στην Κένυα τη δεκαετία του ‘60. 

Ελάχιστες πληροφορίες υπάρχουν για τα πρώτα χρόνια της ζωής του ελέφαντα. Τη δεκαετία του ‘60 τον εντόπισαν πεζοπόροι, στα βουνά της βόρειας Κένυας. Εκείνοι ισχυρίστηκαν πως οι χαυλιόδοντες του ζώου ήταν τόσο μεγάλοι, που έφταναν στο έδαφος, ένας θρύλος που κυκλοφόρησε σε όλη τη χώρα. 

Ένα Google doodle για τον Αχμέντ, τον ελέφαντα που τον προστάτευαν φρουροί Facebook Twitter

Το 1970 υπήρξαν πολλά τηλεοπτικά αφιερώματα στον «βασιλιά του Μαρσαμπίτ», όπως ήταν επίσης γνωστός ο ελέφαντας. Παιδιά έκαναν καμπάνια, προκειμένου να προστατευθεί το ζώο από τους λαθροκυνηγούς. 

Έπειτα από επιστολές που δέχθηκε, ο πρώτος πρόεδρος, Γιόμο Κενιάτα, έθεσε τον ελέφαντα υπό την προστασία του, με διάταγμα. Δύο φρουροί προστάτευαν τον Αχμέντ μέρα και νύχτα.  

Όταν το ζώο πέθανε από φυσικά αίτια, σε ηλικία 55 ετών, ο Κενιάτα ζήτησε να ταριχεύσουν τον ελέφαντα, ο οποίος εκτίθεται ακόμη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ναϊρόμπι. 

Περιβάλλον
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM