Η ΙΚΕΑ σταματά την έκδοση του καταλόγου μετά από 70 χρόνια

Η ΙΚΕΑ σταματά την έκδοση του καταλόγου μετά από 70 χρόνια Facebook Twitter
0

Η IKEA αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία του καταλόγου της, μια από τις μεγαλύτερες ετήσιες εκδόσεις παγκοσμίως, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο ίντερνετ.

Η 70χρονη έκδοση της εταιρίας ΙΚΕΑ έφθασε στο αποκορύφωμά της το 2016 όταν διανεμήθηκαν πάνω από 200 εκατ. αντίτυπα σε νοικοκυριά και καταστήματα σε πάνω από 50 αγορές.

Η πρώτη έκδοση, η οποία παρουσίαζε την πολυθρόνα MK Wing Chair, είχε συνολικά 285.000 αντίτυπα και διανεμήθηκε στη νότια Σουηδία, ενώ για την τελευταία, της φετινής χρονιάς, κυκλοφόρησαν 40 εκατ. κατάλογοι.

Η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια της ΙΚΕΑ να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο έμπνευση στο Διαδίκτυο ενώ πολλοί κάνουν τις αγορές τους μέσω ίντερνετ. Το 12μηνο έως τα τέλη Αυγούστου, οι διαδικτυακές πωλήσεις της ΙΚΕΑ κατέγραψαν άλμα 45%.

«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε όλο και λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA. «Το ενδιαφέρον για τον κατάλογο έχει μειωθεί», πρόσθεσε σε συνέντευξη στο Reuters.

Ο Γκρους, βετεράνος της IKEA που ανέλαβε τη νέα του θέση τον Ιούνιο, δήλωσε πως νιώθει συναισθηματικά φορτισμένος για την απόφαση αυτή καθώς ο κατάλογος υπήρξε σημαντικό κομμάτι της ΙΚΕΑ για τον ίδιο και άλλους υπαλλήλους, που ουσιαστικά μεγάλωσαν με την έκδοση αυτή. «(Ο κατάλογος) υπήρξε τόσο σημαντικός για εμάς», δήλωσε.

Ο κατάλογος ήταν παραδοσιακά σημαντικό κομμάτι του προϋπολογισμού της εταιρίας για το μάρκετινγκ, ανέφερε ο ίδιος, χωρίς όμως να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία. Τα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν θα δαπανηθούν στο μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και άλλων καναλιών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ΙΚΕΑ επεξεργάζεται μια μικρότερη έντυπη έκδοση, που θα επικεντρώνεται στο να προσφέρει ιδέες και έμπνευση για την επίπλωση των σπιτιών, και που θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα την επόμενη χρονιά.

Ο κατάλογος έχει προκαλέσει κατά καιρούς αντιπαραθέσεις, όπως όταν η ΙΚΕΑ το 2012 είχε αφαιρέσει τις γυναικείες μορφές από την έκδοση της Σαουδικής Αραβίας, εγείροντας ερωτήματα για τις πολιτικές του ομίλου αναφορικά με την ισότητα των φύλων.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM
Κλιματική αλλαγή: Οι φτωχές χώρες χρειάζονται τουλάχιστον $1 τρισ. τον χρόνο για την πράσινη μετάβαση

Περιβάλλον / Κλιματική αλλαγή: Οι φτωχές χώρες χρειάζονται τουλάχιστον $1 τρισ. τον χρόνο για την πράσινη μετάβαση

Οι πλουσιότερες χώρες στον κόσμο έχουν δεσμευθεί να στηρίξουν οικονομικά τις φτωχότερες, με 100 δισ. δολάρια τον χρόνο, ωστόσο τα κονδύλια ξεκίνησαν να αποδεσμεύονται όπως πρέπει, μόλις το 2022
LIFO NEWSROOM