Εξετάζεται η αλλαγή ωραρίου στα σχολεία με έναρξη στις 9 το πρωί, λέει ο Γαβρόγλου

Εξετάζεται η αλλαγή ωραρίου στα σχολεία με έναρξη στις 9 το πρωί, λέει ο Γαβρόγλου Facebook Twitter
1

Αλλαγές στο ωράριο στα σχολεία σκέφτεται το υπουργείο Παιδείας και μάλιστα εξετάζει την έναρξη στις 9 το πρωί.

Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου μιλώντας στην ΕΡΤ και αναφερόμενος στις αλλαγές που σκέφτεται η κυβέρνηση για το εκπαιδευτικό σύστημα τόνισε πως μία από τις σκέψεις έχει να κάνει με την αλλαγή στο ωράριο στα σχολεία.

Συγκεκριμένα ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε πως πρόκειται για μία σκέψη η οποία ακόμη κι αν αποφασιστεί δεν θα είναι δυνατό να εφαρμοστεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και σημείωσε πως η συγκεκριμένη ιδέα θα έχει τόσο εκπαιδευτικό όσο και κοινωνικό αντίκτυπο.

Μάλιστα ο υπουργός Παιδείας τόνισε: «Έναν προβληματισμό που μελετάμε είναι μήπως τα σχολεία άρχισαν 09:00 το πρωί αντί 8:15. Δεν μπορούμε να το κάνουμε από αυτό τον Σεπτέμβριο. Είναι μία σκέψη. Είναι απολύτως ρεαλιστικό. Οι μαθητές θα σχολάνε μία ώρα αργότερα. Οι εργαζόμενοι γονείς θα μπορούν να αφήνουν τα παιδιά από τις 7:30. Το ολοήμερο θα πάει πιο πίσω».

Ο υπουργός Παιδείας αναφορικά με τις αλλαγές που θα φέρει το νέο νομοσχέδιο για την Παιδεία και για την τριτοβάθμια εκπαίδευση τόνισε πως βασικό μέλημα των αλλαγών θα είναι να υπάρξει ξανά Τρίτη λυκείου στο εκπαιδευτικό σύστημα και σημείωσε πως θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για τις αλλαγές μετά τις 15 Αυγούστου.

Πολιτική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μην δειλιάσουν ποτέ»

Πολιτική / Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μη δειλιάσουν ποτέ»

«Θα έρθουν στιγμές απογοήτευσης και ματαιότητας, όμως πρέπει να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας ότι υπηρετείτε την Ελλάδα» είπε απευθυνόμενους στους υποψήφιους ακολούθους πρεσβείας
LIFO NEWSROOM
Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

Πολιτική / Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

«Δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας», τονίζουν διπλωματικές πηγές σχετικά με τα λεγόμενα του Χακάν Φιντάν
LIFO NEWSROOM
Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Διεθνή / Χακάν Φιντάν: Προκαλεί ξανά με «τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης» και «ομογενείς» στα Δωδεκάνησα

Ο Φιντάν είπε ότι το τουρκικό ΥΠΕΞ «συνεχίζει να προστατεύει με προσοχή τα δικαιώματα και τα συμφέροντα της Τουρκίας στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο», προσθέτοντας ότι «κατά την τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα, δείξαμε την αποφασιστική μας στάση στο θέμα αυτό»
LIFO NEWSROOM
Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Πολιτική / Debate ΣΥΡΙΖΑ: Η κόντρα Πολάκη - Φάμελλου και οι ανεμογεννήτριες του Γκλέτσου

Το debate ανάμεσα στους υποψήφιους προέδρους του ΣΥΡΙΖΑ είχε διαφωνίες, αιχμές και την ατάκα του Απόστολου Γκλέτσου ότι «οι ανεμογεννήτριες δεν παράγουν ρεύμα, γιατί δεν έχουν μπαταρίες»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Εντάξει δεν χρειάζεται νάσαι ειδικός για να ξέρεις τι περίπου θα ανακοινώσει για την 3η Λυκείου, τίποτα συνταρακτικό. Λίγο πολύ ο βασικός κορμός, η βασική ιδέα είναι ίδια εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πιθανόν θα αυξηθούν οι ώρες των μαθημάτων κατεύθυνσης (ή Ομάδων Προσανατολισμού ή όπως λέγονται τέλος πάντων) και θα μειωθούν οι ώρες των Γενικής Παιδείας. Ίσως πετάξουν και κανένα μάθημα εντελώς έξω. Πάνω κάτω αυτά ακούγονται εδώ και καιρό και δεν διαφωνώ. Η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων (που είχε αποφασιστεί επί ΝΔ), η διαχώριση Απολυτηρίου - Πανελληνίων, οι αυξομοιώσεις των ωρών, το δικαίωμα για ΑΕΙ ορισμένων αποφοίτων ΕΠΑΛ και η ας πούμε μερική αναβάθμιση του με βρήκαν σύμφωνο. Ωστόσο η μείωση των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων σε 4 ήταν αμφίβολη. Αυξήθηκαν οι ύλες έτσι στο καθένα και έχεις μικρότερα περιθώρια να πετύχεις ψηλά. Η άρση "εμποδίων" επιλογής Παιδαγωγικών Τμημάτων ήταν πολύ αρνητική απόφαση, δηλαδή η κατάργηση του ξεχωριστού Επιστ. Πεδίου και των Μαθηματικών ας πούμε. Για την ακρίβεια στα Τμήματα αυτά θα έπρεπε να μειωθούν σχεδόν στο μισό οι εισακτέοι και όχι απλά κατά 20-30 άτομα κάτα μέσο όρο στο καθένα απ αυτά τα 9 (!) Τμήματα ανά την επικράτεια. Υπάρχει ήδη μεγάλη διαθεσιμότητα αδιόριστων δασκάλων (καλά για Β/θμια δεν το συζητώ) και εαν δεν υπάρξουν μαζικές συνταξιοδοτήσεις και ιδρύσεις σχολείων τότε η αναμονή θα είναι μεγάλη. Πάντως η έναρξη των μαθημάτων απ τις 9 (όνειρο ήταν πάντα για εμάς όταν πήγαιναμε σχολείο) είναι θετικό. Κοιμούνται όρθια την 1η ώρα όλα ενώ απο 9 και μετά η αλήθεια είναι "ξυπνάνε". Άλλωστε τα παιδιά (Δημοτικού) θα μπορούν από 07.30 να πηγαίνουν να κάθονται λόγω εργασίας των γονέων. Θεωρώ πάντως τα μισά έστω παιδιά θα πηγαίνουν πιο αργά, δεν εργάζονται ολωνών και οι δύο γονείς ενώ αρκετά τα πάνε και παππούδες. Το σχολείο ποτέ δεν θα μπορέσει να καλύψει το 100% των εργαζόμενων γονέων, δεν πάει ανάλογα με την Οικονομία και είναι σωστό αυτό. Εκτός αν θέλουμε το σχολείο να υποβάλλει τα παιδιά μας σε ένα βάρβαρο πρόγραμμα από 6 το πρωί για να βολεύονται όλοι. Βλέπω στα social media που κάποιοι λένε πως ο Γαβρόγλου, το σχολείο εν γένει δεν ενδιαφέρεται για το πως έχουν οι δουλειές και πως βλέπει μόνο την παιδαγωγική σκοπιά. Λυπάμαι παιδιά αλλά το σχολείο επιτελεί ναι μεν και κοινωνικές λειτουργίες αλλά πρωτίστες (πρέπει να) επιτελεί εκπαιδευτικές. Τα ωράρια του μια χαρά είναι και θα είναι. Καλά του Γυμνασίου και Λυκείου πάντως δεν έχουν τέτοια θέματα, θα πηγαίνουν λίγο πριν το μάθημα. Ο ντόρος για τα μικρά παιδιά γίνεται. Τώρα μιλάμε βέβαια για θεωρητικά πράγματα. Δεν έταξε τίποτα ο Υπουργός. Απλώς είπε πως έχει πέσει ως σοβαρό σενάριο στο τραπέζι και πως συμφωνεί. Το εαν τελικά βρεθεί συναίνεση και εαν προλάβει να το αποφασίσει (έπονται και Εκλογές το 2019) είναι άλλο θέμα. Μακάρι πάντως. Μπορεί να μην είναι επίσημο αλλά είναι ένα βήμα. Στο παρελθόν δεν είχε έστω καν συζητηθεί σε τέτοιο ανώτατο επίπεδο ένα τέτοιο σενάριο.